نویسنده = باقر عسگر نژاد نوری
الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 127-146

10.22059/jut.2023.365511.1157

ابوالفضل حق وردی زاده؛ قاسم زارعی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ حسین رحیمی کلور


واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 45-59

محمد غفاری؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ باقر عسگر نژاد نوری