نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF %D8%BA%D9%81%D8%A7%D8%B1%DB%8C
تدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 81-96

10.22059/jut.2021.305794.812

محمد غفاری؛ سید قدرت الله ناصری؛ گلی خلیلی پور


واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 45-59

محمد غفاری؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ باقر عسگر نژاد نوری