کلیدواژه‌ها = %D8%B4%D9%87%D8%B1 %DB%8C%D8%B2%D8%AF
الگوی مناسب‌سازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 17-33

10.22059/jut.2020.301945.795

کرامت اله زیاری؛ احمد پوراحمد؛ حسین حاتمی نژاد؛ شهاب نارگانی


تحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 1-13

10.22059/jut.2021.307823.819

علیرضا عسگری سوادجانی؛ محمدرضا رضایی؛ حمدالله سجاسی قیداری


ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد)

دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 35-47

10.22059/jut.2021.315495.864

عبدالمهدی شیرشمسی؛ وحیدرضا میرابی؛ اسماعیل حسن‌پور؛ محمدحسین رنجبر


واکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا

دوره 7، شماره 3، آبان 1399، صفحه 143-159

10.22059/jut.2020.301342.788

لیلا وثوقی؛ مریم عبدلی؛ فاطمه خزایی؛ مجید سارانی


اولویت‌بندی جاذبه‌های گردشگری شهر یزد بر مبنای تحلیل امکان‌سنجی توسعه

دوره 7، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 19-35

10.22059/jut.2020.285790.688

احسان اصلانی؛ سید کمال الدین شهریاری؛ حسین ذبیحی


سنجش پتانسیل ظرفیت‌های بازآفرینی فرهنگ مبنا در محله فهادان یزد با هدف توسعه گردشگری در محله

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 59-74

10.22059/jut.2019.260083.499

عماد اسحاقیه فیروزآبادی؛ سید مصطفی صالحی؛ محمد مهدی رشیدی


شناسایی مؤلفه‌های شهروندی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 117-132

10.22059/jut.2019.264920.527

مجید حیدری کوشکنو؛ حامد فلاح تفتی؛ مسعود احمدخانی