کلیدواژه‌ها = %D9%87%D9%88%D8%B4 %D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C
رابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 121-135

10.22059/jut.2021.293532.759

مریم عبدلی؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سکینه جعفری


بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 51-64

10.22059/jut.2020.298301.776

فریبا کرمی؛ ابوالفضل قنبری؛ مهدی عبدالعظیمی داوری