کلیدواژه‌ها = %D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%AA %D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C
ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد)

دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 35-47

10.22059/jut.2021.315495.864

عبدالمهدی شیرشمسی؛ وحیدرضا میرابی؛ اسماعیل حسن‌پور؛ محمدحسین رنجبر


تبیین تاثیرشاخص‌های پیاده‌مداری برتوسعه گردشگری شهری (نمونه موردی: شهر خرم‌آباد)

دوره 4، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 99-112

10.22059/jut.2017.203099.192

نبی مرادپور؛ اسماعیل تقویی زیروانی؛ حمید قربانی