لازم به ذکر است مقالاتی که تایید شده نهایی(آماده به انتشار) می باشند، چنانچه سردبیر عدم صلاحیت چاپ مقاله ای را اعلام نمایید طبق مصوبه هیأت تحریریه، مقاله از جریان کار خارج می گردد.
بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 121-146

10.22059/jut.2023.344291.1054

زهرا حسین پور؛ کتایون علیزاده؛ حمید جعفری


بررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزش‌آفرینی آن بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 127-141

10.22059/jut.2021.322862.899

محمد ثابت اقلیدی؛ وحیدرضا میرابی؛ بهروز قاسمی؛ سیدکامران نوربخش


الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 127-146

10.22059/jut.2023.365511.1157

ابوالفضل حق وردی زاده؛ قاسم زارعی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ حسین رحیمی کلور


تدوین راهبردهای رقابت‌پذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلان‌شهر مشهد

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 143-159

10.22059/jut.2020.290942.736

رضا حیدری؛ مهدی طالبپور؛ احمد نظری؛ کیانوش شجیع؛ سجاد جابری


نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران نمونه موردی: شهر تهران

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402

10.22059/jut.2023.363230.1148

جابر خدایی سرخانلو؛ حسین قره بیگلو؛ سلیمان ایران زاده؛ علی شاهین پور


تحلیل مسائل گردشگری شهری در پیشران‌های آینده مواجهه کلانشهر شیراز با بیماری‌های واگیردار و کووید 19

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 بهمن 1402

10.22059/jut.2022.340151.1020

محمدرضا امیری فهلیانی؛ احمد پوراحمد


تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402

10.22059/jut.2024.366413.1161

مینا حسنی مقدم؛ حسین کلانتری خلیل آباد؛ مریم رزقی