ا
-
ابراهیمی، مهدی
بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتلهای 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]
-
اسماعیل زاده، حسن
راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
-
اشنویی، امیر
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
ت
-
تیموری، راضیه
عوامل مؤثر بر گردشگری مکانهای تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
-
تیموری، زینب
عوامل مؤثر بر گردشگری مکانهای تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
ج
-
جعفری، فرهاد
اولویت بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدلهای کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]
خ
-
خاوریان گرمسیر، امیررضا
راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
ر
-
رضایی نیا، حسن
اولویت بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدلهای کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]
-
رضوانی، محمدرضا
اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]
ز
-
زیاری، کرامت اله
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
ص
-
صفدری، امین
عوامل مؤثر بر گردشگری مکانهای تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
-
صیقلانی، پانته آ
مکانیابی سایتهای گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]
ط
-
طاهری بجگان، سیما
مکانیابی سایتهای گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]
ق
-
قاسم پور، فائزه
بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتلهای 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]
ک
-
کانونی، رضا
راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
-
کرمی، فریبا
عوامل مؤثر بر گردشگری مکانهای تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
-
کروبی، مهدی
بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتلهای 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]
ل
-
لباف خانیکی، مجید
اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]
م
-
محمدپورجابری، مرتضی
تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخصهای ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
-
مولایی قلیچی، محمد
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
ه
-
هادی اصل، فاطمه
مکانیابی سایتهای گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد