نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، مهدی بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]
  • اسماعیل زاده، حسن راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدل‌های ‏کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
  • اشنویی، امیر سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]

ت

  • تیموری، راضیه عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
  • تیموری، زینب عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]

ج

  • جعفری، فرهاد اولویت‏ بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدل‏های کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]

خ

  • خاوریان گرمسیر، امیررضا راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدل‌های ‏کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]

ر

  • رضایی نیا، حسن اولویت‏ بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدل‏های کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]
  • رضوانی، محمدرضا اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]

ز

  • زیاری، کرامت اله سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]

ص

  • صفدری، امین عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
  • صیقلانی، پانته آ مکان‌یابی سایت‌های گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]

ط

  • طاهری بجگان، سیما مکان‌یابی سایت‌های گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]

ق

  • قاسم پور، فائزه بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]

ک

  • کانونی، رضا راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدل‌های ‏کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
  • کرمی، فریبا عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
  • کروبی، مهدی بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]

ل

  • لباف خانیکی، مجید اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]

م

  • محمدپورجابری، مرتضی تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخص‌های ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
  • مولایی قلیچی، محمد سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]

ه

  • هادی اصل، فاطمه مکان‌یابی سایت‌های گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]