آیندهپژوهیتبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 69-87]
ا
اثرات گردشگریتحلیل ادراک ذینفعان از پایداری اثرات گردشگری در شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-15]
ارزشهای فرهنگینقش ارزشهای فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-19]
ارزش ویژه برندبررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 161-171]
ارزیابیارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر میبد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 71-84]
ارزیابی عملکردموزه های باستان شناختی و نقش آن در توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی (مطالعه ی موردی: موزه ی خانه ی کلبادی شهر ساری) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
استان کهگیلویه و بویراحمدتدوین سناریوهای مؤثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آیندهنگاری مطالعه موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 107-127]
اضطراب مسیریابینقش ارزشهای فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-19]
الگوریتم تشخیصالگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 17-35]
اولویتبندیاولویتبندی جاذبههای گردشگری شهر یزد بر مبنای تحلیل امکانسنجی توسعه [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-35]
ب
بازارارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
بازار تاناکورای ارومیهارزیابی نقش گردشگری خرید در توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی بازار تاناکورای شهر ارومیه [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
بازاریابیبازاریابی قابلیتهای فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 21-33]
بازاریابی الکترونیکیارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-47]
بازاریابی قومیطراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
بافت باارزش تاریخیتحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری بافتهای باارزش تاریخی مطالعه موردی: منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 51-63]
بافت مرکزی و تاریخیارزیابی محورهای مطلوب پیاده مداری بهمنظور ارتقای گردشگری شهری مطالعه موردی: بافت مرکزی و تاریخی شهر سقز [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-33]
بام سبزتأثیر کیفیت رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: مجتمع تفریحی بام سبز شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 113-126]
برنامهریزی راهبردیتدوین راهبردهای رقابتپذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلانشهر مشهد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
برنامهریزی سفر گردشگرارائه الگوریتمی برای برنامهریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-17]
برند سازیواکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 143-159]
برند سازی مقصدبررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
برند سازی مکانبررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
بیرجندسنجش و ارزیابی توانهای گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
پ
پایداریتحلیل ادراک ذینفعان از پایداری اثرات گردشگری در شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-15]
پایداری مقاصد گردشگریتحلیلی بر اثرات مؤلفه تجارب بهیادماندنی در پایداری و رقابتپذیری مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 143-155]
پریراسنجش و ارزیابی توانهای گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
پنجره زمانیارائه الگوریتمی برای برنامهریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-17]
پیاده مداریارزیابی محورهای مطلوب پیاده مداری بهمنظور ارتقای گردشگری شهری مطالعه موردی: بافت مرکزی و تاریخی شهر سقز [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-33]
پیچیدگی برند مکانبررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
پیشرانهاتبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 69-87]
پیشرانهای توسعهشناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر جذب گردشگران به باغهای تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 107-125]
ت
تأسیسات گردشگری بینراهیاولویتبندی توسعه استانهای کشور به لحاظ برخورداری از تأسیسات گردشگری بینراهی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
تبلیغات شفاهیبررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
تجارب بهیادماندنیتحلیلی بر اثرات مؤلفه تجارب بهیادماندنی در پایداری و رقابتپذیری مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 143-155]
تجربه بهیادماندنی گردشگریتأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطهای تجربه بهیادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 129-142]
تحلیل اثرات متقاطعتبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 69-87]
تحلیل امکانسنجی توسعهاولویتبندی جاذبههای گردشگری شهر یزد بر مبنای تحلیل امکانسنجی توسعه [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-35]
تصویر برند مقصدتأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطهای تجربه بهیادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 129-142]
تصویر مقصدالگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 17-35]
تصویر مقصداثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آنها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
توریسمالگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 17-35]
توسعهارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر میبد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 71-84]
توسعه پایدارسنجش و ارزیابی توانهای گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
توسعه گردشگریتدوین سناریوهای مؤثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آیندهنگاری مطالعه موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 107-127]
توسعه گردشگریتحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری بافتهای باارزش تاریخی مطالعه موردی: منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 51-63]
توسعه گردشگریاولویتبندی توسعه استانهای کشور به لحاظ برخورداری از تأسیسات گردشگری بینراهی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
توصیه برندبررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
ج
جاذبههای گردشگریاولویتبندی جاذبههای گردشگری شهر یزد بر مبنای تحلیل امکانسنجی توسعه [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-35]
جاذبههای گردشگری طبیعی انسانساختشناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر جذب گردشگران به باغهای تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 107-125]
جستجوی محلی تکرارشوندهارائه الگوریتمی برای برنامهریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-17]
چ
چرخه حیات مقصد گردشگریالگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 17-35]
ح
حس مکانبررسی گردشگری چند حسی در شهر تبریز با رویکرد حس مکان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 61-74]
حضور پذیریساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 91-108]
د
داده بنیادارائه مدل عوامل مقصد محور مؤثر بر گرایش به مقصد و طول مدت اقامت گردشگران مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 51-69]
دهکده گردشگرینیازسنجی ایجاد دهکده گردشگری هوشمند در شهر بندر انزلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-60]
ذ
ذینفعانتحلیل ادراک ذینفعان از پایداری اثرات گردشگری در شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-15]
ر
راهبردهای توسعهراهبردهای رقابتپذیری توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: شهرستان رضوانشهر [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 75-89]
رشتتبیین راهبردهای توسعه گردشگری خلاق در شهر رشت [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 127-142]
رضایت از مقصدتأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطهای تجربه بهیادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 129-142]
رضایت گردشگرارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 127-141]
رضایتمندی شهروندانتأثیر کیفیت رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: مجتمع تفریحی بام سبز شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 113-126]
رضایتمندی گردشگرتبیین و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگر از مقصدهای گردشگری مطالعه موردی: شهر درگهان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 129-143]
رضایتمندی گردشگرارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
رقابتپذیری مقاصد گردشگریتحلیلی بر اثرات مؤلفه تجارب بهیادماندنی در پایداری و رقابتپذیری مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 143-155]
رویداد ورزشیبررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
رویکرد آیندهنگاریتدوین سناریوهای مؤثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آیندهنگاری مطالعه موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 107-127]
رویکرد هویت مبناواکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 143-159]
ریناردسنجش و ارزیابی توانهای گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
ز
زنجانارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-94]
س
ساماندهیساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 91-108]
سایبر پارکهم آفرینی فضای گردشگری هوشمند از طریق تعاملات دیجیتالی ارائه مدل مفهومی سایبر پارک [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 51-67]
سناریو نگاریتدوین سناریوهای مؤثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آیندهنگاری مطالعه موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 107-127]
ش
شخصیت برند مقصداثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آنها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
شهر اردبیلتحلیلی بر اثرات مؤلفه تجارب بهیادماندنی در پایداری و رقابتپذیری مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 143-155]
شهر بانهتبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 69-87]
شهر بندر انزلینیازسنجی ایجاد دهکده گردشگری هوشمند در شهر بندر انزلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-60]
شهر تبریزبررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 161-171]
شهر تبریزبررسی گردشگری چند حسی در شهر تبریز با رویکرد حس مکان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 61-74]
شهر تبریزارزیابی مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 145-159]
شهر خلاق غذا و خوراکتبیین راهبردهای توسعه گردشگری خلاق در شهر رشت [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 127-142]
شهر درگهانتبیین و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگر از مقصدهای گردشگری مطالعه موردی: شهر درگهان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 129-143]
شهر رضوانشهرراهبردهای رقابتپذیری توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: شهرستان رضوانشهر [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 75-89]
شهر ساریموزه های باستان شناختی و نقش آن در توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی (مطالعه ی موردی: موزه ی خانه ی کلبادی شهر ساری) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
شهرستان چرامشناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر جذب گردشگران به باغهای تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 107-125]
شهر سقزارزیابی محورهای مطلوب پیاده مداری بهمنظور ارتقای گردشگری شهری مطالعه موردی: بافت مرکزی و تاریخی شهر سقز [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-33]
شهر شیرازساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 91-108]
شهر کرمانبررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
شهر گنبدکاووسبررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
شهر لاهیجانتحلیل ادراک ذینفعان از پایداری اثرات گردشگری در شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-15]
شهر لاهیجانتأثیر کیفیت رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: مجتمع تفریحی بام سبز شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 113-126]
شهر یزداولویتبندی جاذبههای گردشگری شهر یزد بر مبنای تحلیل امکانسنجی توسعه [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-35]
شهر یزدواکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 143-159]
شهر یزدارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-47]
ص
صنعت گردشگریتبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 69-87]
صنعت ورزشتدوین راهبردهای رقابتپذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلانشهر مشهد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
ط
طول مدت اقامت گردشگرارائه مدل عوامل مقصد محور مؤثر بر گرایش به مقصد و طول مدت اقامت گردشگران مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 51-69]
ع
عناصر برندواکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 143-159]
عوامل مقصد محورارائه مدل عوامل مقصد محور مؤثر بر گرایش به مقصد و طول مدت اقامت گردشگران مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 51-69]
غ
غذاهای قومیطراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
ف
فضای گردشگریساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 91-108]
فضای گردشگری هوشمندهم آفرینی فضای گردشگری هوشمند از طریق تعاملات دیجیتالی ارائه مدل مفهومی سایبر پارک [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 51-67]
فنآوری ارتباطات و اطلاعاتارزیابی مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 145-159]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 127-141]
فناوریهای اطلاعات و ارتباطاتهم آفرینی فضای گردشگری هوشمند از طریق تعاملات دیجیتالی ارائه مدل مفهومی سایبر پارک [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 51-67]
ق
قابلیتهای فرهنگی-تاریخیبازاریابی قابلیتهای فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 21-33]
قصد بازدیداثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آنها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
قصد بازدید مجددتأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطهای تجربه بهیادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 129-142]
قصد بازدید مجددبررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 161-171]
قومیتطراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
ک
کپلندسنجش و ارزیابی توانهای گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
کشش فضاارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-94]
کوپراسسنجش و ارزیابی توانهای گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
کیفیت خدماتارزیابی مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 145-159]
کیفیت مقصد گردشگریارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
گ
گرایش گردشگر به مقصدارائه مدل عوامل مقصد محور مؤثر بر گرایش به مقصد و طول مدت اقامت گردشگران مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 51-69]
گردشگران خارجیطراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
گردشگران ورزشیبررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
گردشگریموزه های باستان شناختی و نقش آن در توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی (مطالعه ی موردی: موزه ی خانه ی کلبادی شهر ساری) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
گردشگریتحلیل ادراک ذینفعان از پایداری اثرات گردشگری در شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-15]
گردشگریتدوین راهبردهای رقابتپذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلانشهر مشهد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
گردشگریارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر میبد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 71-84]
گردشگریارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 127-141]
گردشگریارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-94]
گردشگریسنجش و ارزیابی توانهای گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
گردشگریارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-47]
گردشگریاولویتبندی توسعه استانهای کشور به لحاظ برخورداری از تأسیسات گردشگری بینراهی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
گردشگریارزیابی مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 145-159]
گردشگری پزشکیارزیابی مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 145-159]
گردشگری چند حسیبررسی گردشگری چند حسی در شهر تبریز با رویکرد حس مکان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 61-74]
گردشگری خریدارزیابی نقش گردشگری خرید در توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی بازار تاناکورای شهر ارومیه [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
گردشگری خلاقتبیین راهبردهای توسعه گردشگری خلاق در شهر رشت [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 127-142]
گردشگری شهریارزیابی نقش گردشگری خرید در توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی بازار تاناکورای شهر ارومیه [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
گردشگری شهریارزیابی محورهای مطلوب پیاده مداری بهمنظور ارتقای گردشگری شهری مطالعه موردی: بافت مرکزی و تاریخی شهر سقز [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-33]
گردشگری شهریتبیین و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگر از مقصدهای گردشگری مطالعه موردی: شهر درگهان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 129-143]
گردشگری شهرینقش ارزشهای فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-19]
گردشگری گیلانبازاریابی قابلیتهای فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 21-33]
گردشگری مذهبیراهبردهای رقابتپذیری توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: شهرستان رضوانشهر [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 75-89]
گردشگری مشهدارائه مدل عوامل مقصد محور مؤثر بر گرایش به مقصد و طول مدت اقامت گردشگران مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 51-69]
گردشگری هوشمندارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 127-141]
گردشگری هوشمندنیازسنجی ایجاد دهکده گردشگری هوشمند در شهر بندر انزلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-60]
گردشگری ورزشیتدوین راهبردهای رقابتپذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلانشهر مشهد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
م
مؤلفههای گردشگری شهریواکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 143-159]
متاسواتتدوین راهبردهای رقابتپذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلانشهر مشهد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
متاسواتراهبردهای رقابتپذیری توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: شهرستان رضوانشهر [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 75-89]
محرمارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-94]
مدل استراتژیک SOARتبیین راهبردهای توسعه گردشگری خلاق در شهر رشت [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 127-142]
مدل باتلرالگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 17-35]
مدلسازی معادلات ساختاریشناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر جذب گردشگران به باغهای تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 107-125]
مذهبارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-94]
مسئله جهتیابیارائه الگوریتمی برای برنامهریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-17]
مسیریابینقش ارزشهای فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-19]
مطلوبیتارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
معادلات ساختاریارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-47]
معلولینساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 91-108]
مقصد گردشگریارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
منطقه 12 تهرانتحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری بافتهای باارزش تاریخی مطالعه موردی: منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 51-63]
موزه خانه کلبادیموزه های باستان شناختی و نقش آن در توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی (مطالعه ی موردی: موزه ی خانه ی کلبادی شهر ساری) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
میبدارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر میبد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 71-84]
میراث فرهنگیموزه های باستان شناختی و نقش آن در توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی (مطالعه ی موردی: موزه ی خانه ی کلبادی شهر ساری) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
ن
نگرش سیستمیشناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر جذب گردشگران به باغهای تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 107-125]
نگرش گردشگراثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آنها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
نیازسنجینیازسنجی ایجاد دهکده گردشگری هوشمند در شهر بندر انزلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-60]
و
وابستگی زمانیارائه الگوریتمی برای برنامهریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-17]
وایکورسنجش و ارزیابی توانهای گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
وفاداری به مقصد گردشگریتأثیر کیفیت رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: مجتمع تفریحی بام سبز شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 113-126]
وفاداری گردشگریبررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 161-171]
ه
هم آفرینیهم آفرینی فضای گردشگری هوشمند از طریق تعاملات دیجیتالی ارائه مدل مفهومی سایبر پارک [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 51-67]
هم آفرینی گردشگرارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 127-141]
هویتیابی مکانبررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد