نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده‌پژوهی شناخت و ارزیابی پیشران‌های حیاتی مؤثر بر آینده توسعه گردشگری مطالعه موردی: کلان‌شهر تبریز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 67-82]

ا

  • ادراک از ریسک بررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
  • ادراک خطر تحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
  • ادراک خطر بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • ادراک شناختی شهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 113-126]
  • ارزش درک شده رابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 121-135]
  • ارزیابی عاطفی شهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 113-126]
  • استان زنجان تحلیل عوامل مؤثر بر ماندگاری گردشگران در شهرهای میانی مطالعه موردی: شهر زنجان [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 107-119]
  • استان گیلان تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 141-159]
  • اصناف و کسبه بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • اضطراب تحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
  • اطلاعات جغرافیایی داوطلبانه طراحی و توسعه یک سامانه توصیه گر گردشگری مبتنی براطلاعات جغرافیایی داوطلبانه (VGI) (مطالعه موردی: شهر یزد، ایران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 137-149]
  • امکانات زیرساختی تبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 97-111]
  • انگیزه گردشگران بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراک‌شده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 117-127]
  • اوقات فراغت تحلیل تطبیقی از تفاوت‌های فضایی گذران اوقات فراغت در مناطق کلان‌شهر تهران نمونه موردی: منطقه 19 و 22 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-57]
  • ایران تحلیل رقابت‌پذیری مقصدهای گردشگری شهری در ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 143-161]
  • ایران مال بررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-71]

ب

  • بابلسر شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های شهر خلاق گردشگری در شهر بابلسر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 129-168]
  • بازار تبریز بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • بازاریابی مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر مقصد گردشگری مطالعه موردی: جزیره کیش [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
  • بازاریابی مقصد بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراک‌شده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 117-127]
  • بافت تاریخی سنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
  • برنامه‌ریزی راهبردی تبیین الگوی برنامه‌ریزی راهبردی گردشگری بیوفیلیک مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 65-79]
  • برنامه ریزی راهبردی شناسایی و اولویت بندی عوامل راهبردی توسعه گردشگری شهر سنقر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 73-86]
  • برند سازی سنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
  • برند گردشگری بررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-71]

پ

  • پروژه‌های محرک توسعه تأثیر پروژه‌های محرک توسعه بر ارتقاء گردشگری شهری مطالعه موردی: منطقه 11 شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 127-140]
  • پوشش رسانه‌ای تحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
  • پیشران‌های حیاتی شناخت و ارزیابی پیشران‌های حیاتی مؤثر بر آینده توسعه گردشگری مطالعه موردی: کلان‌شهر تبریز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 67-82]

ت

  • تئوری داده بنیاد ارائه مدل توسعه گردشگری بندر توریستی چابهار با رویکرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 113-126]
  • تاب‌آوری اجتماعی بررسی تأثیر ابعاد اجتماعی تاب‌آوری شهری بر توسعه پایدار گردشگری مطالعه موردی: شهر محمودآباد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • تاب‌آوری جامعه رابطه مدیریت بحران و تاب‌آوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 33-48]
  • تاب‌آوری شهری بررسی تأثیر ابعاد اجتماعی تاب‌آوری شهری بر توسعه پایدار گردشگری مطالعه موردی: شهر محمودآباد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • تجربه گردشگر تدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 81-96]
  • تجربه گردشگری تأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 83-97]
  • تجربه ماندگار تدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 81-96]
  • تحلیل تطبیقی تحلیل تطبیقی از تفاوت‌های فضایی گذران اوقات فراغت در مناطق کلان‌شهر تهران نمونه موردی: منطقه 19 و 22 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-57]
  • تحلیل عاملی تحلیل عوامل مؤثر بر ماندگاری گردشگران در شهرهای میانی مطالعه موردی: شهر زنجان [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 107-119]
  • تخریب خلاق تحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
  • تخمین تقاضا تخمین تقاضای گردشگر درمانی خارجی در 4 منطقه آمایش سرزمین دارای مزیت در پزشکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 91-105]
  • تصویر ادراک‌شده مقصد بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراک‌شده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 117-127]
  • تصویر ذهنی تبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 97-111]
  • تصویر مقصد مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر مقصد گردشگری مطالعه موردی: جزیره کیش [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
  • تعامل مشتری با برند تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
  • تفاوت‌های فضایی تحلیل تطبیقی از تفاوت‌های فضایی گذران اوقات فراغت در مناطق کلان‌شهر تهران نمونه موردی: منطقه 19 و 22 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-57]
  • تقاضای تقریباً ایده ال (ایدز) تخمین تقاضای گردشگر درمانی خارجی در 4 منطقه آمایش سرزمین دارای مزیت در پزشکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 91-105]
  • تمایلات رفتاری بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • تهران سنجش معیارهای سرزندگی در مکان‌های تاریخی با تأکید بر رویکرد توسعه گردشگری میراثی مطالعه موردی: سراهای تاریخی منطقه 12 تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-115]
  • توسعه پایدار تبیین مؤلفه‌های گردشگری خلاق پایدار در کریدورهای طبیعی شهری مطالعه موردی: محور زاینده‌رود اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 87-102]
  • توسعه پایدار گردشگری بررسی تأثیر ابعاد اجتماعی تاب‌آوری شهری بر توسعه پایدار گردشگری مطالعه موردی: شهر محمودآباد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • توسعه ظرفیت‌های گردشگری توسعه ظرفیت‌های گردشگری فرهنگی در شهر تهران با تکیه‌بر مصرف فیلم‌های هنری [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-46]

ج

  • جذابیت مقاصد تبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 97-111]
  • جزیره کیش مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر مقصد گردشگری مطالعه موردی: جزیره کیش [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]

چ

  • چالش‌های توسعه بررسی چالش‌های توسعه گردشگری دیجیتال مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-90]

ح

  • حکمروایی خوب ارزیابی پیشران‌های تأثیرگذار بر تحقق مدیریت سیستمی گردشگری با تأکید بر رویکرد حکمروایی خوب ، مطالعه موردی: کلان‌شهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]

خ

  • خاطرات تأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 83-97]
  • خانه‌های دوم شهری بررسی علل گردشگری خانه‌های دوم شهری در ایام شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 63-78]
  • خدمات گردشگری تبیین مدل توسعه گردشگری با تأکید بر نقش محرک‌های فرهنگی- اجتماعی مطالعه موردی: شهر اراک [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 47-62]
  • خطر ادراک‌شده در طول سفر تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]

د

  • دانش بیماری تحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
  • دزفول سنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]

ر

  • رامسر بررسی علل گردشگری خانه‌های دوم شهری در ایام شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 63-78]
  • رسانه اجتماعی تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
  • رضایت گردشگری مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر مقصد گردشگری مطالعه موردی: جزیره کیش [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
  • رضایتمندی تأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 83-97]
  • رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد تحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
  • رفتار هم آفرینی ارزش تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 141-159]
  • رقابت‌پذیری تحلیل رقابت‌پذیری مقصدهای گردشگری شهری در ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 143-161]
  • روش داده بنیاد رابطه مدیریت بحران و تاب‌آوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 33-48]
  • روش کیفی ارائه مدل توسعه گردشگری بندر توریستی چابهار با رویکرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 113-126]
  • رویکرد مدل ساختاری تفسیری تبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 97-111]

ز

  • زاینده‌رود تبیین مؤلفه‌های گردشگری خلاق پایدار در کریدورهای طبیعی شهری مطالعه موردی: محور زاینده‌رود اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 87-102]
  • زیرساخت‌ها تحلیل عوامل مؤثر بر ماندگاری گردشگران در شهرهای میانی مطالعه موردی: شهر زنجان [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 107-119]

ژ

  • ژئومارکتینگ بررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزش‌آفرینی آن بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 127-141]

س

  • سامانه توصیه‌گر گردشگری طراحی و توسعه یک سامانه توصیه گر گردشگری مبتنی براطلاعات جغرافیایی داوطلبانه (VGI) (مطالعه موردی: شهر یزد، ایران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 137-149]
  • سرزندگی سنجش معیارهای سرزندگی در مکان‌های تاریخی با تأکید بر رویکرد توسعه گردشگری میراثی مطالعه موردی: سراهای تاریخی منطقه 12 تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-115]
  • سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی GIS بررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزش‌آفرینی آن بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 127-141]

ش

  • شاخص شهر خلاق گردشگری شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های شهر خلاق گردشگری در شهر بابلسر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 129-168]
  • شبکه بیزین طراحی و توسعه یک سامانه توصیه گر گردشگری مبتنی براطلاعات جغرافیایی داوطلبانه (VGI) (مطالعه موردی: شهر یزد، ایران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 137-149]
  • شهر اصفهان شهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 113-126]
  • شهر تبریز شناخت و ارزیابی پیشران‌های حیاتی مؤثر بر آینده توسعه گردشگری مطالعه موردی: کلان‌شهر تبریز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 67-82]
  • شهرت مقصد شهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 113-126]
  • شهر تهران بررسی چالش‌های توسعه گردشگری دیجیتال مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-90]
  • شهر تهران توسعه ظرفیت‌های گردشگری فرهنگی در شهر تهران با تکیه‌بر مصرف فیلم‌های هنری [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-46]
  • شهر خلاق شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های شهر خلاق گردشگری در شهر بابلسر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 129-168]
  • شهرستان آمل بررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
  • شهرستان چابهار ارائه مدل توسعه گردشگری بندر توریستی چابهار با رویکرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 113-126]
  • شهر سنقر شناسایی و اولویت بندی عوامل راهبردی توسعه گردشگری شهر سنقر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 73-86]
  • شهر شیراز تأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 83-97]
  • شهر محمودآباد بررسی تأثیر ابعاد اجتماعی تاب‌آوری شهری بر توسعه پایدار گردشگری مطالعه موردی: شهر محمودآباد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • شهر یزد تحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
  • شهر یزد الگوی مناسب‌سازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 17-33]

ص

  • صنعت گردشگری بررسی چالش‌های توسعه گردشگری دیجیتال مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-90]

ع

  • عوامل مؤثر مرور نظام‌مند ابعاد مطالعات مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 99-112]

ف

  • فضاهای گردشگری الگوی مناسب‌سازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 17-33]

ک

  • کرونا تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
  • کلان‌شهر تبریز ارزیابی پیشران‌های تأثیرگذار بر تحقق مدیریت سیستمی گردشگری با تأکید بر رویکرد حکمروایی خوب ، مطالعه موردی: کلان‌شهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
  • کلان‌شهر تهران تبیین الگوی برنامه‌ریزی راهبردی گردشگری بیوفیلیک مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 65-79]
  • کووید 19 تحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
  • کووید-19 بررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
  • کووید-19 بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • کووید-19 بررسی علل گردشگری خانه‌های دوم شهری در ایام شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 63-78]
  • کیفیت فضایی تأثیر پروژه‌های محرک توسعه بر ارتقاء گردشگری شهری مطالعه موردی: منطقه 11 شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 127-140]

گ

  • گردشگران داخلی بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • گردشگری تحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
  • گردشگری مرور نظام‌مند ابعاد مطالعات مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 99-112]
  • گردشگری ارائه مدل توسعه گردشگری بندر توریستی چابهار با رویکرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 113-126]
  • گردشگری بررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزش‌آفرینی آن بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 127-141]
  • گردشگری تحلیل رقابت‌پذیری مقصدهای گردشگری شهری در ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 143-161]
  • گردشگری شهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 113-126]
  • گردشگری تدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 81-96]
  • گردشگری ارزیابی پیشران‌های تأثیرگذار بر تحقق مدیریت سیستمی گردشگری با تأکید بر رویکرد حکمروایی خوب ، مطالعه موردی: کلان‌شهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
  • گردشگری رابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 121-135]
  • گردشگری سنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
  • گردشگری تبیین مؤلفه‌های گردشگری خلاق پایدار در کریدورهای طبیعی شهری مطالعه موردی: محور زاینده‌رود اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 87-102]
  • گردشگری بدون تماس بررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
  • گردشگری بیوفیلیک تبیین الگوی برنامه‌ریزی راهبردی گردشگری بیوفیلیک مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 65-79]
  • گردشگری پایدار رابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 121-135]
  • گردشگری پزشکی تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 141-159]
  • گردشگری پزشکی (درمانی) خارجی تخمین تقاضای گردشگر درمانی خارجی در 4 منطقه آمایش سرزمین دارای مزیت در پزشکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 91-105]
  • گردشگری خلاق شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های شهر خلاق گردشگری در شهر بابلسر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 129-168]
  • گردشگری خلاق تبیین مؤلفه‌های گردشگری خلاق پایدار در کریدورهای طبیعی شهری مطالعه موردی: محور زاینده‌رود اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 87-102]
  • گردشگری دیجیتال بررسی چالش‌های توسعه گردشگری دیجیتال مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-90]
  • گردشگری، رقابت‌پذیری، EDAS تبیین راهبردهای توسعه گردشگری با تأکید بر مزیت‌های رقابت‌پذیری مطالعه موردی: شهرستان سقز [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 29-42]
  • گردشگری سلامت تخمین تقاضای گردشگر درمانی خارجی در 4 منطقه آمایش سرزمین دارای مزیت در پزشکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 91-105]
  • گردشگری شهری شناخت و ارزیابی پیشران‌های حیاتی مؤثر بر آینده توسعه گردشگری مطالعه موردی: کلان‌شهر تبریز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 67-82]
  • گردشگری شهری بررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزش‌آفرینی آن بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 127-141]
  • گردشگری شهری بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • گردشگری شهری تأثیر پروژه‌های محرک توسعه بر ارتقاء گردشگری شهری مطالعه موردی: منطقه 11 شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 127-140]
  • گردشگری شهری تبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 97-111]
  • گردشگری شهری بررسی علل گردشگری خانه‌های دوم شهری در ایام شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 63-78]
  • گردشگری شهری تحلیل عوامل مؤثر بر ماندگاری گردشگران در شهرهای میانی مطالعه موردی: شهر زنجان [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 107-119]
  • گردشگری شهری بررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-71]
  • گردشگری شهری بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراک‌شده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 117-127]
  • گردشگری شهری شناسایی و اولویت بندی عوامل راهبردی توسعه گردشگری شهر سنقر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 73-86]
  • گردشگری فرهنگی توسعه ظرفیت‌های گردشگری فرهنگی در شهر تهران با تکیه‌بر مصرف فیلم‌های هنری [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-46]
  • گردشگری فیلم بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراک‌شده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 117-127]
  • گردشگری میراثی سنجش معیارهای سرزندگی در مکان‌های تاریخی با تأکید بر رویکرد توسعه گردشگری میراثی مطالعه موردی: سراهای تاریخی منطقه 12 تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-115]

م

  • ماندگاری وفاداری تبیین مدل توسعه گردشگری با تأکید بر نقش محرک‌های فرهنگی- اجتماعی مطالعه موردی: شهر اراک [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 47-62]
  • محرک‌های فرهنگی تبیین مدل توسعه گردشگری با تأکید بر نقش محرک‌های فرهنگی- اجتماعی مطالعه موردی: شهر اراک [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 47-62]
  • مدل Promethee سنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
  • مدل باور سلامتی بررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
  • مدل متاسوات شناسایی و اولویت بندی عوامل راهبردی توسعه گردشگری شهر سنقر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 73-86]
  • مدیریت بحران رابطه مدیریت بحران و تاب‌آوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 33-48]
  • مدیریت سیستمی ارزیابی پیشران‌های تأثیرگذار بر تحقق مدیریت سیستمی گردشگری با تأکید بر رویکرد حکمروایی خوب ، مطالعه موردی: کلان‌شهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
  • مرور نظام‌مند مرور نظام‌مند ابعاد مطالعات مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 99-112]
  • مشارکت عمومی- خصوصی مرور نظام‌مند ابعاد مطالعات مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 99-112]
  • مشتری تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 141-159]
  • مصرف فیلم‌های هنری توسعه ظرفیت‌های گردشگری فرهنگی در شهر تهران با تکیه‌بر مصرف فیلم‌های هنری [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-46]
  • معلولین و جانبازان الگوی مناسب‌سازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 17-33]
  • مقصد رامسر بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • مقصد گردشگری رابطه مدیریت بحران و تاب‌آوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 33-48]
  • مقصدهای شهری تحلیل رقابت‌پذیری مقصدهای گردشگری شهری در ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 143-161]
  • مکان‌های تاریخی سنجش معیارهای سرزندگی در مکان‌های تاریخی با تأکید بر رویکرد توسعه گردشگری میراثی مطالعه موردی: سراهای تاریخی منطقه 12 تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-115]
  • مناسب‌سازی الگوی مناسب‌سازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 17-33]
  • مناطق آمایش سرزمین تخمین تقاضای گردشگر درمانی خارجی در 4 منطقه آمایش سرزمین دارای مزیت در پزشکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 91-105]
  • منطقه 11 شهر تهران تأثیر پروژه‌های محرک توسعه بر ارتقاء گردشگری شهری مطالعه موردی: منطقه 11 شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 127-140]
  • منطقه 19 و 22 شهر تهران تحلیل تطبیقی از تفاوت‌های فضایی گذران اوقات فراغت در مناطق کلان‌شهر تهران نمونه موردی: منطقه 19 و 22 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-57]

ن

  • نیات رفتاری تأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 83-97]
  • نیت رفتاری بررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
  • نیت و تجدید نیت و هم آفرینی ارزش برند تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]

و

  • وب GIS طراحی و توسعه یک سامانه توصیه گر گردشگری مبتنی براطلاعات جغرافیایی داوطلبانه (VGI) (مطالعه موردی: شهر یزد، ایران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 137-149]
  • وفاداری بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • وفاداری گردشگران بررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-71]
  • ویروس کرونا تحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
  • ویروس کووید-19 رابطه مدیریت بحران و تاب‌آوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 33-48]

ه

  • هوش فرهنگی بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • هوش فرهنگی رابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 121-135]