ادراک ذینفعانتحلیل ادراک ذینفعان از گردشگری شهرهای ساحلی بهمنظور توسعه پایدار شهری مطالعه موردی شهر بابلسر [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 73-86]
ارزشهای اجتماعی - فرهنگینقش گردشگری فرهنگی در احیاارزشهای اجتماعی-فرهنگی بازار تاریخی تبریز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 121-135]
ارزش ویژه برندتبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بومگردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
ارومیهمطالعه تطبیقی سیاستگذاریها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
استان کرمانشاهشناسایی مؤلفههای تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]
استان گیلانطراحی مدل بخشبندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
استان هرمزگانتدوین مدل مدیریت مقصد گردشگری با تأکید بر ورزشهای ساحلی مطالعه موردی: شهرهای ساحلی هرمزگان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 17-31]
اعتمادبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخهای احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
اقامتگاه بومگردیتبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بومگردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
اقامتگاههای بومگردیشناسایی محرکها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بومگردی استان سمنان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
اقتصاد تجربهشناسایی محرکها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بومگردی استان سمنان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
الگوی ذهنیبررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-45]
ایرانگردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیتشناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
ب
بازار تبریزنقش گردشگری فرهنگی در احیاارزشهای اجتماعی-فرهنگی بازار تاریخی تبریز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 121-135]
بازارچه مرزیبررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-45]
بازار هدفطراحی مدل بخشبندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
بازاریابیطراحی مدل بخشبندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
بافت تاریخیتحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
بحران های پاندمیکطراحی مدل کارآفرینی گردشگری در بحرانهای پاندمیک مطالعه موردی: استانهای آذربایجان شرقی و غربی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 103-117]
برنامهریزی استراتژیکتدوین برنامه ریزی استراتژیک به منظور پایداری محیط زیست طبیعی در حوزه های با قابلیت گردشگری (مطالعه موردی: محور گردشگری لشکرک – دیزین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
برنامهریزی سناریوشناسایی پیشرانهای کلیدی صنعت گردشگری مبتنی بر برنامهریزی راهبردی سناریویی مطالعه موردی: منطقه آزاد ماکو [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 79-102]
برند مقصدتحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
بسترسازیشناسایی مؤلفههای تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]
بوشهرراهبردهای ارتقاء ظرفیت گردشگری شهرهای ساحلی، نمونه مطالعه شهر بوشهر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 87-103]
پ
پاندمی کرونانیمرخ انگیزههای کششی گردشگری محلی (شهری-روستایی) در دوران همهگیری بیماری کرونا(SARS-CoV-2) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
پایداریتدوین برنامه ریزی استراتژیک به منظور پایداری محیط زیست طبیعی در حوزه های با قابلیت گردشگری (مطالعه موردی: محور گردشگری لشکرک – دیزین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
پساکرونامدل بازیابی گردشگری در دوران پساکرونا مبتنی بر تورهای مجازی کلانشهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 41-54]
پیشرانشناسایی پیشرانهای کلیدی صنعت گردشگری مبتنی بر برنامهریزی راهبردی سناریویی مطالعه موردی: منطقه آزاد ماکو [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 79-102]
پیک سومارزیابی حیات گردشگری شهری در حوزه مرکزی مشهد در پیک سوم شیوع کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-64]
ت
تجربه خلاقارائه الگوی گردشگری تجربه محور در جاذبههای فرهنگی خلاق مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
تحلیل عاملی تأییدیتحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
تحلیل محتواارائه الگوی گردشگری تجربه محور در جاذبههای فرهنگی خلاق مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
تسهیلگران گردشگری پزشکیارائه چارچوب سه مرحلهای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
تصویر ذهنی برندتحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
تمایل گردشگرانبررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
تورهای مجازیمدل بازیابی گردشگری در دوران پساکرونا مبتنی بر تورهای مجازی کلانشهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 41-54]
تورینمطالعه تطبیقی سیاستگذاریها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
توسعه پایدارتحلیل ادراک ذینفعان از گردشگری شهرهای ساحلی بهمنظور توسعه پایدار شهری مطالعه موردی شهر بابلسر [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 73-86]
توسعه پایدار گردشگرینیمرخ انگیزههای کششی گردشگری محلی (شهری-روستایی) در دوران همهگیری بیماری کرونا(SARS-CoV-2) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
توسعه گردشگریتبیین نقش مولفه های مدیریت شهری بر توسعه گردشگری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
توسعه گردشگریتحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
توسعه گردشگری بوم گردیتحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بومگردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
ج
جاذبههای فرهنگی خلاقارائه الگوی گردشگری تجربه محور در جاذبههای فرهنگی خلاق مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
جاذبههای گردشگریتحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
چ
چرخه زندگی خانوارشناسایی عوامل مؤثر بر میزان هزینه کرد گردشگری با تأکید بر چرخه زندگی خانوار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 87-105]
حفاظتمطالعه تطبیقی سیاستگذاریها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
حفاظتنقش گردشگری فرهنگی در احیاارزشهای اجتماعی-فرهنگی بازار تاریخی تبریز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 121-135]
حوزه مرکزی مشهدارزیابی حیات گردشگری شهری در حوزه مرکزی مشهد در پیک سوم شیوع کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-64]
حیات گردشگری شهریارزیابی حیات گردشگری شهری در حوزه مرکزی مشهد در پیک سوم شیوع کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-64]
خ
خانوارهای ایرانیشناسایی عوامل مؤثر بر میزان هزینه کرد گردشگری با تأکید بر چرخه زندگی خانوار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 87-105]
خیابان انوشهبررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری غذا در خیابان انوشه شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 65-85]
د
داده بنیادشناسایی مؤلفههای تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]
ر
راهبردشناسایی پیشرانهای کلیدی صنعت گردشگری مبتنی بر برنامهریزی راهبردی سناریویی مطالعه موردی: منطقه آزاد ماکو [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 79-102]
رضایتبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخهای احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
رضایتمندیتبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بومگردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
رضایتمندی گردشگرانراهبردهای ارتقاء ظرفیت گردشگری شهرهای ساحلی، نمونه مطالعه شهر بوشهر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 87-103]
روششناسی کیوبررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-45]
ریسکگردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیتشناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
س
سفرهای تفریحی داخلیشناسایی عوامل مؤثر بر میزان هزینه کرد گردشگری با تأکید بر چرخه زندگی خانوار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 87-105]
سیاستگذاریمطالعه تطبیقی سیاستگذاریها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
ش
شاخصهای گردشگریراهبردهای ارتقاء ظرفیت گردشگری شهرهای ساحلی، نمونه مطالعه شهر بوشهر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 87-103]
شهر ارومیهتحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
شهر اهوازبررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری غذا در خیابان انوشه شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 65-85]
شهر بابلسرتحلیل ادراک ذینفعان از گردشگری شهرهای ساحلی بهمنظور توسعه پایدار شهری مطالعه موردی شهر بابلسر [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 73-86]
شهر تاریخیمطالعه تطبیقی سیاستگذاریها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
شهر تبریزارزیابی موانع گردشگری پزشکی شهر تبریز [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 27-39]
شهر تهرانبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخهای احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
شهرستان زنجانتحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بومگردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
شهرستان مریوانتحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
شهرهای 15 دقیقهایتحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
شهرهای ساحلیراهبردهای ارتقاء ظرفیت گردشگری شهرهای ساحلی، نمونه مطالعه شهر بوشهر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 87-103]
ص
صنعت گردشگریبررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-45]
ع
عوامل اجتماعیتحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بومگردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
عوامل فرهنگیتحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بومگردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
عوامل فرهنگیبررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری غذا در خیابان انوشه شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 65-85]
عوامل محیطی- فیزیکیبررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری غذا در خیابان انوشه شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 65-85]
ق
قصد رفتاریبررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
ک
کارآفرینیطراحی مدل کارآفرینی گردشگری در بحرانهای پاندمیک مطالعه موردی: استانهای آذربایجان شرقی و غربی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 103-117]
کلانشهر تبریزتبیین نقش مولفه های مدیریت شهری بر توسعه گردشگری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
کلانشهر تهرانمدل بازیابی گردشگری در دوران پساکرونا مبتنی بر تورهای مجازی کلانشهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 41-54]
کووید 19طراحی مدل کارآفرینی گردشگری در بحرانهای پاندمیک مطالعه موردی: استانهای آذربایجان شرقی و غربی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 103-117]
کووید-19ارزیابی حیات گردشگری شهری در حوزه مرکزی مشهد در پیک سوم شیوع کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-64]
کووید-19بررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-45]
کوید-19گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیتشناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
کیفیت خدماتبررسی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر خوی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 119-135]
کیفیت رفتار جامعه میزبانبررسی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر خوی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 119-135]
گ
گردشگران خارجیطراحی مدل بخشبندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
گردشگریشناسایی محرکها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بومگردی استان سمنان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
گردشگریارائه چارچوب سه مرحلهای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
گردشگریمدل بازیابی گردشگری در دوران پساکرونا مبتنی بر تورهای مجازی کلانشهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 41-54]
گردشگریشناسایی پیشرانهای کلیدی صنعت گردشگری مبتنی بر برنامهریزی راهبردی سناریویی مطالعه موردی: منطقه آزاد ماکو [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 79-102]
گردشگریطراحی مدل کارآفرینی گردشگری در بحرانهای پاندمیک مطالعه موردی: استانهای آذربایجان شرقی و غربی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 103-117]
گردشگریتدوین برنامه ریزی استراتژیک به منظور پایداری محیط زیست طبیعی در حوزه های با قابلیت گردشگری (مطالعه موردی: محور گردشگری لشکرک – دیزین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
گردشگری آرامبررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
گردشگری پزشکیارائه چارچوب سه مرحلهای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
گردشگری پزشکیشناسایی مؤلفههای تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]
گردشگری تجربه محورشناسایی محرکها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بومگردی استان سمنان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
گردشگری تجربه محورارائه الگوی گردشگری تجربه محور در جاذبههای فرهنگی خلاق مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
گردشگری داخلیگردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیتشناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
گردشگری ساحلیتحلیل ادراک ذینفعان از گردشگری شهرهای ساحلی بهمنظور توسعه پایدار شهری مطالعه موردی شهر بابلسر [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 73-86]
گردشگری سلامتارائه چارچوب سه مرحلهای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
گردشگری شهریبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخهای احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
گردشگری شهریراهبردهای ارتقاء ظرفیت گردشگری شهرهای ساحلی، نمونه مطالعه شهر بوشهر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 87-103]
گردشگری غذابررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری غذا در خیابان انوشه شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 65-85]
گردشگری فرهنگینقش گردشگری فرهنگی در احیاارزشهای اجتماعی-فرهنگی بازار تاریخی تبریز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 121-135]
گردشگری محلینیمرخ انگیزههای کششی گردشگری محلی (شهری-روستایی) در دوران همهگیری بیماری کرونا(SARS-CoV-2) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
م
محور لشکرک - دیزینتدوین برنامه ریزی استراتژیک به منظور پایداری محیط زیست طبیعی در حوزه های با قابلیت گردشگری (مطالعه موردی: محور گردشگری لشکرک – دیزین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
محیطزیستتدوین برنامه ریزی استراتژیک به منظور پایداری محیط زیست طبیعی در حوزه های با قابلیت گردشگری (مطالعه موردی: محور گردشگری لشکرک – دیزین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
مدل کانوتبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بومگردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
مدیریت شهریتبیین نقش مولفه های مدیریت شهری بر توسعه گردشگری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
مدیریت مقصد گردشگریتدوین مدل مدیریت مقصد گردشگری با تأکید بر ورزشهای ساحلی مطالعه موردی: شهرهای ساحلی هرمزگان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 17-31]
مسئولیت اجتماعی مقاصدبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخهای احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
مشهدبررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
معادلات ساختاریتبیین نقش مولفه های مدیریت شهری بر توسعه گردشگری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
مقاصد گردشگری شهریبررسی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر خوی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 119-135]
منطقة آزاد ماکوشناسایی پیشرانهای کلیدی صنعت گردشگری مبتنی بر برنامهریزی راهبردی سناریویی مطالعه موردی: منطقه آزاد ماکو [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 79-102]
میراث فرهنگیمطالعه تطبیقی سیاستگذاریها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
میراث معمارینقش گردشگری فرهنگی در احیاارزشهای اجتماعی-فرهنگی بازار تاریخی تبریز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 121-135]
ن
نرمافزار آموستحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
نظریه رفتاری هدف محور بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
نیت سفرگردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیتشناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
و
ورزشهای ساحلیتدوین مدل مدیریت مقصد گردشگری با تأکید بر ورزشهای ساحلی مطالعه موردی: شهرهای ساحلی هرمزگان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 17-31]
وفاداریبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخهای احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]