نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ادراک ذی‌نفعان تحلیل ادراک ذینفعان از گردشگری شهرهای ساحلی به‌منظور توسعه پایدار شهری مطالعه موردی شهر بابلسر [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 73-86]
  • ارزش‌های اجتماعی - فرهنگی نقش گردشگری فرهنگی در احیاارزش‌های اجتماعی-فرهنگی بازار تاریخی تبریز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 121-135]
  • ارزش ویژه برند تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
  • ارومیه مطالعه تطبیقی سیاست‌گذاری‌ها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
  • استان کرمانشاه شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]
  • استان گیلان طراحی مدل بخش‌بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
  • استان هرمزگان تدوین مدل مدیریت مقصد گردشگری با تأکید بر ورزش‌های ساحلی مطالعه موردی: شهرهای ساحلی هرمزگان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 17-31]
  • اعتماد بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخ‌های احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
  • اقامتگاه بوم‌گردی تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
  • اقامتگاه‌های بوم‌گردی شناسایی محرک‌ها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بوم‌گردی استان سمنان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
  • اقتصاد تجربه شناسایی محرک‌ها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بوم‌گردی استان سمنان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
  • الگوی ذهنی بررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-45]
  • ایران گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیت‏شناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]

ب

  • بازار تبریز نقش گردشگری فرهنگی در احیاارزش‌های اجتماعی-فرهنگی بازار تاریخی تبریز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 121-135]
  • بازارچه مرزی بررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-45]
  • بازار هدف طراحی مدل بخش‌بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
  • بازاریابی طراحی مدل بخش‌بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
  • بافت تاریخی تحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
  • بحران های پاندمیک طراحی مدل کارآفرینی گردشگری در بحران‌های پاندمیک مطالعه موردی: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 103-117]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک تدوین برنامه ریزی استراتژیک به منظور پایداری محیط زیست طبیعی در حوزه های با قابلیت گردشگری (مطالعه موردی: محور گردشگری لشکرک – دیزین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • برنامه‌ریزی سناریو شناسایی پیشران‌های کلیدی صنعت گردشگری مبتنی بر برنامه‌ریزی راهبردی سناریویی مطالعه موردی: منطقه آزاد ماکو [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 79-102]
  • برند مقصد تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
  • بسترسازی شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]
  • بوشهر راهبردهای ارتقاء ظرفیت گردشگری شهرهای ساحلی، نمونه مطالعه شهر بوشهر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 87-103]

پ

  • پاندمی کرونا نیم‌رخ انگیزه‌های کششی گردشگری محلی (شهری-روستایی) در دوران همه‌گیری بیماری کرونا(SARS-CoV-2) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
  • پایداری تدوین برنامه ریزی استراتژیک به منظور پایداری محیط زیست طبیعی در حوزه های با قابلیت گردشگری (مطالعه موردی: محور گردشگری لشکرک – دیزین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • پساکرونا مدل بازیابی گردشگری در دوران پساکرونا مبتنی بر تورهای مجازی کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 41-54]
  • پیشران شناسایی پیشران‌های کلیدی صنعت گردشگری مبتنی بر برنامه‌ریزی راهبردی سناریویی مطالعه موردی: منطقه آزاد ماکو [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 79-102]
  • پیک سوم ارزیابی حیات گردشگری شهری در حوزه مرکزی مشهد در پیک سوم شیوع کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-64]

ت

  • تجربه خلاق ارائه الگوی گردشگری تجربه محور در جاذبه‌های فرهنگی خلاق مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
  • تحلیل عاملی تأییدی تحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
  • تحلیل محتوا ارائه الگوی گردشگری تجربه محور در جاذبه‌های فرهنگی خلاق مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
  • تسهیلگران گردشگری پزشکی ارائه چارچوب سه مرحله‌ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
  • تصویر ذهنی برند تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
  • تمایل گردشگران بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
  • تورهای مجازی مدل بازیابی گردشگری در دوران پساکرونا مبتنی بر تورهای مجازی کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 41-54]
  • تورین مطالعه تطبیقی سیاست‌گذاری‌ها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
  • توسعه پایدار تحلیل ادراک ذینفعان از گردشگری شهرهای ساحلی به‌منظور توسعه پایدار شهری مطالعه موردی شهر بابلسر [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 73-86]
  • توسعه پایدار گردشگری نیم‌رخ انگیزه‌های کششی گردشگری محلی (شهری-روستایی) در دوران همه‌گیری بیماری کرونا(SARS-CoV-2) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
  • توسعه گردشگری تبیین نقش مولفه های مدیریت شهری بر توسعه گردشگری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
  • توسعه گردشگری تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
  • توسعه گردشگری بوم گردی تحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بوم‌گردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]

ج

  • جاذبه‌های فرهنگی خلاق ارائه الگوی گردشگری تجربه محور در جاذبه‌های فرهنگی خلاق مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
  • جاذبه‌های گردشگری تحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]

چ

  • چرخه زندگی خانوار شناسایی عوامل مؤثر بر میزان هزینه کرد گردشگری با تأکید بر چرخه زندگی خانوار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 87-105]

ح

  • حداقل مربعات جزئی (PLS) ارزیابی موانع گردشگری پزشکی شهر تبریز [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 27-39]
  • حفاظت مطالعه تطبیقی سیاست‌گذاری‌ها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
  • حفاظت نقش گردشگری فرهنگی در احیاارزش‌های اجتماعی-فرهنگی بازار تاریخی تبریز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 121-135]
  • حوزه مرکزی مشهد ارزیابی حیات گردشگری شهری در حوزه مرکزی مشهد در پیک سوم شیوع کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-64]
  • حیات گردشگری شهری ارزیابی حیات گردشگری شهری در حوزه مرکزی مشهد در پیک سوم شیوع کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-64]

خ

  • خانوارهای ایرانی شناسایی عوامل مؤثر بر میزان هزینه کرد گردشگری با تأکید بر چرخه زندگی خانوار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 87-105]
  • خیابان انوشه بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری غذا در خیابان انوشه شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 65-85]

د

  • داده بنیاد شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]

ر

  • راهبرد شناسایی پیشران‌های کلیدی صنعت گردشگری مبتنی بر برنامه‌ریزی راهبردی سناریویی مطالعه موردی: منطقه آزاد ماکو [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 79-102]
  • رشت ارزیابی میزان وفاداری، دلبستگی و رضایت گردشکران به مقصدهای گردشگری شهری مطالعه موردی: مقصد گردشگری رشت [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-13]
  • رضایت بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخ‌های احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
  • رضایتمندی تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
  • رضایتمندی گردشگران راهبردهای ارتقاء ظرفیت گردشگری شهرهای ساحلی، نمونه مطالعه شهر بوشهر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 87-103]
  • روش‌شناسی کیو بررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-45]
  • ریسک گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیت‏شناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]

س

  • سفرهای تفریحی داخلی شناسایی عوامل مؤثر بر میزان هزینه کرد گردشگری با تأکید بر چرخه زندگی خانوار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 87-105]
  • سیاستگذاری مطالعه تطبیقی سیاست‌گذاری‌ها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]

ش

  • شاخص‌های گردشگری راهبردهای ارتقاء ظرفیت گردشگری شهرهای ساحلی، نمونه مطالعه شهر بوشهر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 87-103]
  • شهر ارومیه تحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
  • شهر اهواز بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری غذا در خیابان انوشه شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 65-85]
  • شهر بابلسر تحلیل ادراک ذینفعان از گردشگری شهرهای ساحلی به‌منظور توسعه پایدار شهری مطالعه موردی شهر بابلسر [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 73-86]
  • شهر تاریخی مطالعه تطبیقی سیاست‌گذاری‌ها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
  • شهر تبریز ارزیابی موانع گردشگری پزشکی شهر تبریز [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 27-39]
  • شهر تهران بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخ‌های احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
  • شهرستان زنجان تحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بوم‌گردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
  • شهرستان مریوان تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
  • شهرهای 15 دقیقه‌ای تحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
  • شهرهای ساحلی راهبردهای ارتقاء ظرفیت گردشگری شهرهای ساحلی، نمونه مطالعه شهر بوشهر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 87-103]

ص

  • صنعت گردشگری بررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-45]

ع

  • عوامل اجتماعی تحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بوم‌گردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
  • عوامل فرهنگی تحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بوم‌گردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
  • عوامل فرهنگی بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری غذا در خیابان انوشه شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 65-85]
  • عوامل محیطی- فیزیکی بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری غذا در خیابان انوشه شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 65-85]

ق

  • قصد رفتاری بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]

ک

  • کارآفرینی طراحی مدل کارآفرینی گردشگری در بحران‌های پاندمیک مطالعه موردی: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 103-117]
  • کلانشهر تبریز تبیین نقش مولفه های مدیریت شهری بر توسعه گردشگری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
  • کلان‌شهر تهران مدل بازیابی گردشگری در دوران پساکرونا مبتنی بر تورهای مجازی کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 41-54]
  • کووید 19 طراحی مدل کارآفرینی گردشگری در بحران‌های پاندمیک مطالعه موردی: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 103-117]
  • کووید-19 ارزیابی حیات گردشگری شهری در حوزه مرکزی مشهد در پیک سوم شیوع کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-64]
  • کووید-19 بررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-45]
  • کوید-19 گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیت‏شناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
  • کیفیت خدمات بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر خوی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 119-135]
  • کیفیت رفتار جامعه میزبان بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر خوی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 119-135]

گ

  • گردشگران خارجی طراحی مدل بخش‌بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
  • گردشگری شناسایی محرک‌ها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بوم‌گردی استان سمنان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
  • گردشگری ارائه چارچوب سه مرحله‌ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
  • گردشگری مدل بازیابی گردشگری در دوران پساکرونا مبتنی بر تورهای مجازی کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 41-54]
  • گردشگری شناسایی پیشران‌های کلیدی صنعت گردشگری مبتنی بر برنامه‌ریزی راهبردی سناریویی مطالعه موردی: منطقه آزاد ماکو [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 79-102]
  • گردشگری طراحی مدل کارآفرینی گردشگری در بحران‌های پاندمیک مطالعه موردی: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 103-117]
  • گردشگری ارزیابی میزان وفاداری، دلبستگی و رضایت گردشکران به مقصدهای گردشگری شهری مطالعه موردی: مقصد گردشگری رشت [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-13]
  • گردشگری تدوین برنامه ریزی استراتژیک به منظور پایداری محیط زیست طبیعی در حوزه های با قابلیت گردشگری (مطالعه موردی: محور گردشگری لشکرک – دیزین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • گردشگری آرام بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
  • گردشگری پزشکی ارائه چارچوب سه مرحله‌ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
  • گردشگری پزشکی شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]
  • گردشگری پزشکی ارزیابی موانع گردشگری پزشکی شهر تبریز [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 27-39]
  • گردشگری تجربه محور شناسایی محرک‌ها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بوم‌گردی استان سمنان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
  • گردشگری تجربه محور ارائه الگوی گردشگری تجربه محور در جاذبه‌های فرهنگی خلاق مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
  • گردشگری داخلی گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیت‏شناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
  • گردشگری ساحلی تحلیل ادراک ذینفعان از گردشگری شهرهای ساحلی به‌منظور توسعه پایدار شهری مطالعه موردی شهر بابلسر [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 73-86]
  • گردشگری سلامت ارائه چارچوب سه مرحله‌ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
  • گردشگری شهری بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخ‌های احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
  • گردشگری شهری راهبردهای ارتقاء ظرفیت گردشگری شهرهای ساحلی، نمونه مطالعه شهر بوشهر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 87-103]
  • گردشگری غذا بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری غذا در خیابان انوشه شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 65-85]
  • گردشگری فرهنگی نقش گردشگری فرهنگی در احیاارزش‌های اجتماعی-فرهنگی بازار تاریخی تبریز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 121-135]
  • گردشگری محلی نیم‌رخ انگیزه‌های کششی گردشگری محلی (شهری-روستایی) در دوران همه‌گیری بیماری کرونا(SARS-CoV-2) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]

م

  • محور لشکرک - دیزین تدوین برنامه ریزی استراتژیک به منظور پایداری محیط زیست طبیعی در حوزه های با قابلیت گردشگری (مطالعه موردی: محور گردشگری لشکرک – دیزین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • محیط‌زیست تدوین برنامه ریزی استراتژیک به منظور پایداری محیط زیست طبیعی در حوزه های با قابلیت گردشگری (مطالعه موردی: محور گردشگری لشکرک – دیزین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • مدل کانو تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
  • مدل‌یابی معادلات ساختاری ارزیابی موانع گردشگری پزشکی شهر تبریز [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 27-39]
  • مدیریت شهری تبیین نقش مولفه های مدیریت شهری بر توسعه گردشگری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
  • مدیریت مقصد گردشگری تدوین مدل مدیریت مقصد گردشگری با تأکید بر ورزش‌های ساحلی مطالعه موردی: شهرهای ساحلی هرمزگان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 17-31]
  • مسئولیت اجتماعی مقاصد بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخ‌های احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
  • مشهد بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
  • معادلات ساختاری تبیین نقش مولفه های مدیریت شهری بر توسعه گردشگری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 63-77]
  • مقاصد گردشگری شهری بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر خوی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 119-135]
  • مقصدهای گردشگری شهری ارزیابی میزان وفاداری، دلبستگی و رضایت گردشکران به مقصدهای گردشگری شهری مطالعه موردی: مقصد گردشگری رشت [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-13]
  • منطقة آزاد ماکو شناسایی پیشران‌های کلیدی صنعت گردشگری مبتنی بر برنامه‌ریزی راهبردی سناریویی مطالعه موردی: منطقه آزاد ماکو [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 79-102]
  • موانع گردشگری پزشکی ارزیابی موانع گردشگری پزشکی شهر تبریز [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 27-39]
  • میراث فرهنگی مطالعه تطبیقی سیاست‌گذاری‌ها و تجارب حفاظت میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی شهرهای ارومیه، ایران و تورین، ایتالیا [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
  • میراث معماری نقش گردشگری فرهنگی در احیاارزش‌های اجتماعی-فرهنگی بازار تاریخی تبریز [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 121-135]

ن

  • نرم‌افزار آموس تحلیل نقش جاذبه های گردشگری در ایجاد شهرهای 15 دقیقه ای، مورد مطالعه: محدوده بافت تاریخی ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 105-119]
  • نظریه رفتاری هدف محور  بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
  • نیت سفر گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیت‏شناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]

و

  • ورزش‌های ساحلی تدوین مدل مدیریت مقصد گردشگری با تأکید بر ورزش‌های ساحلی مطالعه موردی: شهرهای ساحلی هرمزگان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 17-31]
  • وفاداری بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخ‌های احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 55-71]
  • وفاداری گردشگران ارزیابی میزان وفاداری، دلبستگی و رضایت گردشکران به مقصدهای گردشگری شهری مطالعه موردی: مقصد گردشگری رشت [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-13]
  • وفاداری گردشگری بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر خوی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 119-135]

ه

  • هزینه سفر شناسایی عوامل مؤثر بر میزان هزینه کرد گردشگری با تأکید بر چرخه زندگی خانوار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 87-105]
  • هزینه کرد گردشگری شناسایی عوامل مؤثر بر میزان هزینه کرد گردشگری با تأکید بر چرخه زندگی خانوار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 87-105]
  • همه‌گیری ویروس کرونا نیم‌رخ انگیزه‌های کششی گردشگری محلی (شهری-روستایی) در دوران همه‌گیری بیماری کرونا(SARS-CoV-2) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]