آ
-
آسیبهای گردشگری
اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]
ا
-
اخلاق
اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]
ب
-
بازار
عوامل مؤثر بر گردشگری مکانهای تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
-
برنامه ریزی راهبردهای کمی
اولویت بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدلهای کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]
-
برنامهریزی راهبردی
راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
-
برنامهریزی شهری
مکانیابی سایتهای گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]
پ
-
پروژة گردشگری
مکانیابی سایتهای گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]
ت
-
تبریز
عوامل مؤثر بر گردشگری مکانهای تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
-
توسعۀ گردشگری
تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخصهای ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
ج
-
جامعه
اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]
ر
-
رضایت مشتری
بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتلهای 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]
-
رضایتمندی
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
ز
-
زنجان
اولویت بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدلهای کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]
س
-
سلطانیه
اولویت بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدلهای کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]
ش
-
شاخصهای ذهنی
تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخصهای ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
-
شمیرانات
تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخصهای ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
-
شهر بندرعباس
مکانیابی سایتهای گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]
-
شهروندان
تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخصهای ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
-
شهر یزد
راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
ط
-
طبیعت
اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]
ف
-
فشم
تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخصهای ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
ک
-
کلانشهر شیراز
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
-
کیفیت خدمات
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
-
کیفیت زندگی
تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخصهای ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
گ
-
گردشگران
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
-
گردشگری
عوامل مؤثر بر گردشگری مکانهای تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
-
گردشگری شهری
راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
-
گردشگری مدرن
اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]
-
گردشگری مسئولانه
اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]
م
-
مدلهای کمی و کیفی
راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
-
مقاصد گردشگری
اولویت بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدلهای کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]
-
مکانهای تاریخی
عوامل مؤثر بر گردشگری مکانهای تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
-
مکانیابی گردشگری
مکانیابی سایتهای گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]
ن
-
نارضایتی مشتری
بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتلهای 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]
و
-
وفاداری مشتری
بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتلهای 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]
ه
-
هتل
سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
-
هتلهای 4 و 5 ستاره.
مقدمه
بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتلهای 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد