نویسنده = قاسم زارعی
طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری

دوره 12، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 21-37

10.22059/jut.2025.384691.1240

مهرداد ناصرپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی؛ حسین رحیمی


خبرربایی مبتنی بر رویدادهای شهری تلخ: مطالعه‌ای در برندهای گردشگری ایران

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 117-133

10.22059/jut.2024.371542.1184

زینب محمودی پاچال؛ قاسم زارعی؛ ناصر سیف اللهی؛ حسین رحیمی کلور


الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 127-146

10.22059/jut.2023.365511.1157

ابوالفضل حق وردی زاده؛ قاسم زارعی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ حسین رحیمی کلور