Document Type : Articles extracted from Thesis
Author
student
Abstract
Keywords
1) ایمانیخوشخو، محمدحسین و ایوبی یزدی، حمید (1389) عوامل مؤثر بر ارزش ویی برند در مقصد گردشگری شهر یزد، فصلنامه مطالعات گردشگری، دوره5، شماره 13، صص 113-137.
2) آذر پور، رامین و عطاری، مجید (1386) بر ارگ علیشاه تبریز چه میگذرد، فصلنامه معماری و ساختمان، شماره 13، صص 112- 116.
3) آقایی، پرویز؛ رضویان، محمدتقی؛ سعیدی راد، مجید و خرایی، مصطفی (1394) تحلیل مؤلفههای تأثیرگذار بر رضایتمندی از مقاصد گردشگری، موردتحقیقی: گردشگران شهرستان قروه، فصلنامه جغرافیایی فضای گردشگری، سال4، شماره14، صص.113-97.
4) به آبادی، فرشاد (1388) راز پرواز نامهای تجاری، تهران : نشر کارآفرین برتر.
5) جعفری، وحیده؛ نجارزاده، محمد؛ کیانی فیضآبادی، زهره (1396) بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (موردمطالعه: شهرستان سوادکوه)، فصلنامه برنامهریزی توسعه گردشگری، دوره6، شماره20، صص 93-75.
6) حیدری چیانه، رحیم و سعدلونیا؛ حسین (1395) تحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری موردمطالعه: کلانشهر تبریز، نشریه برنامهریزی و توسعه گردشگری، جلد 5، شماره 19، صص 109-94.
7) خاماچی، بهروز (1386) شهر من تبریز، ناشر: ندای شمس.
8) دیوانداری، علی؛ کرمانشاه، علی؛ اخلاصی، امیر (1391) ارائه مدل برند سازی برای کلان پروژههای تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر دادهها، فصلنامه پژوهشهای بازرگانی، دوره17، شماره 65، صص 64-27.
9) سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح (1380) فرهنگ جغرافیایی شهرستانهای کشور (تبریز)، تهران: سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح.
10) طباطبایی نسب، سید محمد و ضراخانه، فرزانه (1393) تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) ، مطالعات و تحقیقهای شهری منطقهای، سال 6، شماره 24، صص 216-193.
11) عزیزی، مهری (1393) بررسی تأثیر برند سازی شهری بر توسعه صنعت گردشگری شهر تبریز، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامهریزی توریسم، به راهنمایی ابوالفضل قنبری، دانشکده جغرافیا و برنامهریزی، دانشگاه تبریز.
12) کیانی فیضآبادی، زهره (1388) اولویتبندی عوامل مؤثر بر برند سازی مقصد گردشگری و سنجش آنها در ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی، به راهنمایی حمید ضرغام بروجنی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی.
13) مقدم، فرزاد (1390) تبلیغات شگفتانگیز (10 نمونه برتر بازاریابی و ساخت برند در گردشگری)، تهران: انتشارات تهران سیته.
14) Anholt, Simon. & Hildreth, Eremy. (2004) Brand America: The Mother of all Brands, London: Cyan Books.
15) Anholt, Simon. (2007) Competetive Identity: the New Brand Management for Nations, Cities and Regions, USA: Palgrave Macmillan, Journal of Brand Management, No.14, pp.474-475.
16) Baloglu, Seyhmus. & Mangaloglu, Mehmet. (2001) Tourism Destinations Images of Turkey, Egypt, Greece, and Italy as Perceived by US-based Tour Operators and Travel Agents, Tourism Management, Vol.22, No.1, pp.1–9.
17) Beerli, Asunciòn. & Martin, Jojefa.D. (2004) Tourists Characteristics and the Perceived Image of Tourist Destinations: a Quantitative Analysis: A Case Study of Lanzarote, Spain, Journal of Tourism Management, Vol.25, No.5, pp.623–636.
18) Blain, Carmen, Stuart E. Levy & Brent, Ritchie J.R. (2005) Destination Branding: Insights and Practices from Destination Management Organizations, Journal of Travel Research, Vol.43, No.4, pp.328-338.
19) Bordea, Andreea. (2014) Destination Brand Equity for European City Destinations from Customer Perspective, Master Thesis Project, pp. 2-101.
20) Buhalis, Dimitrios. (2000) Marketing the Competitive Destination of the Future, Tourism Management, Vol.21, No.1, pp. 97-116.
21) Cai Liping, A. (2002) Cooperative Branding for Rural Destination, Annals of Tourism Research, Vol.29, No.3, pp.720-742.
22) Carter, L. (2014) Brand Differentiation: 30 Ways to Differentiate Your Brand, https://www.personadesign.ie/brand-differentiation-30-ways-to-differentiate-your-brand/
23) Cooper, Chris. & Fletcher, John. & Fyall, Alan. & Gilbert, David. & Wanhill Stephen. (2008)Tourism Principle and Practice, 4th ed, Harlow, England: Prentice Hall.
24) Gnoth, Juergen. (1998) Branding tourism destinations, Conference report Annals of Tourism Research,Vol.25, No.3, pp.758-760.
25) Hoyer, Wayne.D. & Deborah, J.MacInnis. (2001) Consumer Behavior, Boston, MA: Houghton Mifflin Company.
26) Kapferer, Jean-Noël. (2008) The New Strategic Brand Management, 4th edition.
27) Kathman, Jerry. (2002) Brand Identity Development in the New Economy, Massachusetts Institute of Technology, Vol.18, No.1, pp. 24-35.
28) Kotler, Philip & Gertner, David. (2002) Country as a Brand, Product and Beyond: A Place Marketing and Brand Management Perspective. Journal of Brand Management, Vol.9, No.4, pp. 249 – 261.
29) Laforet, Sylvie. (2010) Managing Brands: A Contemporary Perspective, Publisher: Mac Graw‐ Hill Education.
30) Pike, Steven. (2008) Destination Marketing. An Integrated Marketing Communication Approach (1st Ed.), Publisher: Butterworth Heinemann.
31) Qu, Hailin. & Hyunjung Kim, Lisa. & Hyunjung, Holly. (2011) A Model of Destination Branding: Integrating the Concepts of the Branding and Destination Image, Tourism Management, Vol.32, No.3, pp.465-476.
32) Ritchie, J.R.B. & Ritchie, R.J.B. (1998).The branding of tourism destinations – past
33) Saxena, Atul. (2008) New Trends in Tourism and Hotel Industry, Available: http://site.ebrary.com/lib/cop/docDetail.action?docID=10416183&page=198. Ac-cessed Accessed 22 April 2012.