1) امیر حاجلو، الهام؛ تولایی, سیمین؛ زنگانه، احمد؛ زنگانه، ابوالفضل (1392)ارزیابی و اولویت بندی اثرات گردشگری در سطح ملی با استفاده از تکنیکTopsis، فصلنامه برنامه ریزی منطقه ای، سال3، شماره10، صص26-.15.
2) تاج زاده نمین، ابوالفضل و اسمعیل مشرفی،فاطمه (1392) اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی، مجله مطالعات مدیریت گردشگری،دوره24، شماره8،صص 58-35.
3) داوری، علی و رضازاده، آرش(1392) مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار نمونه سازی معادلات ساختاری نرم افزار، تهران : انتشارات جهاد دانشگاهی.
4) دهدشتی، زهره؛ خانی، سجاد؛ اجلی، امیر (1394) نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان، مطالعات مدیریت گردشگری، سال8، شماره25، صص68-34.
5) زیتونلی، عبدالحمید؛ اسدی، حسن؛ فراهانی، ابوالفضل؛ رضایی صوفی، مرتضی (1392)الگوی تحلیلی ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی ایران، مجله پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، دوره5، شماره3، صص72-59.
6) سقایی، محسن؛ امینی نژاد، غلامرضا؛ صبوحی، غلامرضا(1394) تأثیرات صنعت گردشگری بر توسعه اجتماعی-فرهنگی شهر بوشهر، فصلنامه برنامه ریزی منطقه ای، دوره5، شماره 18، صص 140-131.
7) غفاری، محمد؛ رنجبریان، بهرام؛ فتحی، سعید (393)ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)، مجله مدیریت بازرگانی،دوره6، شماره4، صص 866-845.
8) کاظمی، علی؛ غفاری، محمد؛ کنجکاو منفرد، امیررضا؛ تسلیمی بابلی،امین (1394) بررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر مطالعهی موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان، مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری، دوره4، شماره12، صص52-34.
9) ملکی مین باش رزگاه، مرتضی؛ بلوچی, حسین؛ فارسی زاده، حسین (1394) بررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیتهای بازدید گردشگران، مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری، دوره4، شماره12، صص33-11.
10) همتی،رضا و زهرانی، داوود (1393) بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری، مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری، دوره3، شماره10، صص204-182.
11) Aaker, D. A. (1991) Managing Brand Equity, New York: Free Press, NYAaker
12) Aaker, D. A. (1996) Measuring brand equity across products and markets, California Management Review,Vol 38, No3, pp.102-120.
13) Artigas, E. M., & Chasco, C., & Pozo, V. V. (2015) Benefit Perceived by Tourists. Role of the Hospitality Offered by the Tourist Destination, International Journal of Business and Social Science, Vol 6, No 2, pp.53-64
14) Artigas, E. M., & Vilches-Montero, S., & Yrigoyen, C. C. (2015) Antecedents of tourism destination reputation: The mediating role of familiarity, Journal of Retailing and Consumer Services, No 26, pp.147-152.
15) Bianchi, C., & Pike, S., & Lings, I. (2014) Investigating attitudes towards three South American destinations in an emerging long haul market using a model of consumer-based brand equity (CBBE), Tourism Management, No 42,pp.215-233.
16) Callarisa, L., & García, J. S., & Cardiff, J., & Roshchina, A. (2012) Harnessing social media platforms to measure customer-based hotel brand equity, Tourism Management Perspectives, No 4, pp.73-79.
17) Foroudi, P., & Melewar, T. C., & Gupta, S. (2014) Linking corporate logo, corporate image, and reputation: An examination of consumer perceptions in the financial setting, Journal of Business Research, Vol 67, No 11, pp.2269-2281.
18) Gómez, M., & Lopez, C., & Molina, A. (2015) A model of tourism destination brand equity: The case of wine tourism destinations in Spain, Tourism Management, No 51, pp.210-222.
19) Keh, H. T., & Xie, Y. (2009) Corporate reputation and customer behavioral intentions: The roles of trust, identification and commitment, Industrial Marketing Management, Vol 38, No 7, pp.732-742.
20) Kim, H. W., & Xu, Y., & Koh, J. (2004) A comparison of online trust building factors between potential customers and repeat customers, Journal of the Association for Information Systems, Vol 5, No 10, pp.392-420.
21) Lee, T. H. (2009)\ A structural model to examine how destination image, attitude, and motivation affect the future behavior of tourists, Leisure Sciences, Vol 31, No 3, pp.215-236.
22) Litvin, S. W. & Goldsmith R. E., & Pan, B. (2008) Electronic word-of-mouth in hospitality and tourism management, Tourism management, Vol 29, No 3, pp. 458-468.
23) Marinao, E. & Torres, E. & Chasco, C. (2012) Trust in tourism destinations. The role of local inhabitants and institutions, Academia: Revista Latinoamericana de Administración, No 51, pp.27-47
24) Maser, B. & Weiermair, K. (1998) Travel decision-making: from the vantage point of perceived risk and information preferences, Journal of Travel and Tourism Marketing, No 7, pp.107–121.
25) Morgan, N. & Pritchard, A. (2014)Destination reputations and brands: Communication challenges, Journal of Destination Marketing & Management, Vol 1, No 3, pp.1-1.
26) Nguyen, N., Leclerc, A., & LeBlanc, G. (2013). The Mediating Role of Customer Trust on Customer Loyalty, Journal of Service Science and Management, Vol 6, No1, pp. 96-109
27) Sirakaya-Turk, E. & Ekinci, Y., & Martin, D. (2015) The efficacy of shopping value in predicting destination loyalty, Journal of Business Research, Vol 68, No9, pp. 1878-1885.
28) Walsh, G., & Mitchell, V. W., & Jackson, P. R., & Beatty, S. E. (2009) Examining the antecedents and consequences of corporate reputation: A customer perspective, British Journal of Management, Vol 20, No 2, pp.187-203.