1) ابراهیمزاده، عیسی و آقاسیزاده، عبدالله (1388) تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری ناحیة ساحلی چابهار با استفاده از مدل راهبردی SWOT، نشریة مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، سال 1، شمارة 1، صص 128-107.
2) ابراهیمی، عبدالحمید؛ قادری، اسماعیل؛ قائد رحمتی، صفر (1389) بررسی تأثیر تبلیغات بر جذب گردشگران نمونه: گردشگران بینالمللی شهر اصفهان، فصلنامة جغرافیا و توسعه، دورة 8، شمارة 17، صص 156-139.
3) حق وردیلو، مینو؛ گیوهچی، سعید؛ نظری، علیاکبر (1394) ارزیابی اثربخشی بازاریابی در جذب گردشگر با تأکید بر نقش تبلیغات اینترنتی در ایران مطالعه موردی شهر تهران، دومین کنفرانس بینالمللی توسعه پایدار، راهکارها و چالشها با محوریت کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری، تبریز دبیرخانه دائمی کنفرانس بینالمللی توسعة پایدار، راهکارها و چالشها، صص 37-20.
4) هدشتی، زهره؛ خانی، امین؛ اجلی، سجاد (1393) نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقای ارزش ویژة برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان، فصلنامة مدیریت مطالعات گردشگری، دورة 9، شمارة 25، صص 68-34.
5) دیبایی، پرویز (1371) شناخت جهانگردی، چاپ اول، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
6) کتابچی، سیدمهدی (1383) اصول بازاریابی خدمات مسافرت و گردشگری، چاپ اول، تهران: انتشارات فرس.
7) کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری (1383) اصول بازاریابی، ترجمة علی پارسائیان، تهران: نشر ادبستان.
8) کاظمی، مهدی (1385) مدیریت گردشگری، چاپ پنجم، تهران: انتشارات سمت.
9) کلانتری، خلیل (1388) مدلسازی معادلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی-اقتصادی، چاپ اول، تهران: فرهنگ صبا.
10) زنگیآبادی علی؛ محمدی، جمال؛ زیرکباش، دیبا (1385) تحلیل بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان، مجلة جغرافیا و توسعه، سال 4، شمارة 8، صص 156- 131.
11) ساعی علی؛ نائیجی، مختار؛ رضایی، محمد (1389) ارتباط بین تبلیغات و جذب گردشگر فرهنگی در ایران، مطالعة موردی گردشگران خارجی فرهنگی اصفهان، مجلة جامعهشناسی تاریخی، دورة 1، شمارة 4، صص 94- 64.
12) شوماخر، رندال ایجی و لومکس، ریچارد (1388) مقدّمهای بر مدلسازی معادلة ساختاری، ترجمة وحید قاسمی، تهران: نشر جامعهشناسان.
13) فیض، داوود و راستی، فرشته (1393) بررسی عوامل تأثیرگذار بنرهای تعاملی بر گردشگران، مجلة برنامهریزی و توسعة گردشگری، سال 3، شمارة 10، صص 86- 65.
14) غفاری، غلامرضا و تقیزادگان، مریم (1394) مشارکت و فعالیت در شبکههای مجازی گردشگری و سرمایة اجتماعی مجازی در ایران، مجلة برنامهریزی و توسعة گردشگری، دورة 4، شمارة 14، صص 90- 67.
15) محمدیان، محمود (1385)مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی، چاپ سوم، تهران: نشر حروفیه.
16) مؤمنی، منصور (1387) تحلیل آمار استنباطی با استفاده از spss، تهران: انتشارات کتاب نو.
17) مشیری، سید رحیم و فتحاللهی، فرشته (1388) چشمههای آبگرم؛ توانمندی شهر رامسر در عرصة توریسم درمانی، فصلنامة جغرافیا، دورة 3، شمارة 11، صص 76- 55.
18) نوری، سید هدایتاله؛ سوری، فرشاد؛ کاظمی، زینب؛ غلامی، علیرضا(1391) بررسی تبلیغات شفاهی و تحلیل تأثیر آن بر جذب گردشگران روستایی، مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان پاوه، نشریة تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، دورة 12، شمارة 24، صص 102- 83.
19) Bendixen, M.T. (1993) Advertising Effects and Effectiveness, Europen journal of marketing, Vol. 27, No. 10, PP. 19-32.
20) Bojanic, D.C. (1991) The use of advertising in managing Destinations image, Tourism management, Vol. 12, No. 4, PP. 355-372.
21) Chan, N. L. & Denizci, B. (2011) Investigtion of Social Media marketing: How does The hotel industry in Hong Kong Perform in marketing on social media Website?, journal of Travel Tourism marketing, Vol. 28, No. 4, PP. 345-368.
22) Choe, Y. & stienmetz J. L. & Fesenmaier, D. R. (2013) Trip Budget and Destination Advertising Response, Tourism Analysis, Vol. 18, No. 6, pp. 713- 722.
23) Belch, E.George .& Belch, Michel.A. (2002) Advertising and promotion an Integrated Marketing Communication Perspective, fifth edition- Mc Grew- Hill Publishing Company limited New delhi.
24) Ferns, B.H. & Walls, A. (2012) Enduring travel involvement, destination brand equity, and travelers’ visit intentions: a structural model analysis, Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 1, No. 3, PP. 27- 35.
25) Gursoy, D., & Chen, J. S. (2000) Competitive analyeses of cross cultural in formation search behavior, Tourism management, Vol. 20, No. 6, PP. 583-590.
26) Kerstetter, D. & Cho. M. (2004) Prior knowledge, credibility and informat search, Annals of tourism research, Vol. 31, No. 4, PP. 961- 985.
27) Kim. D.Y. & Hwang, Y.H. & Fesenmaier, D. R. (2005) Modeling Tourism Advertising effectiveness, journal of Travel Research, Vol. 44, No. 3, PP. 42- 49.
28) Laimer, P., & Juergen, W. (2009) Portfolio Analysis as a strategic tool for tourism policy, tourism Review, Vol, 64, No.1 PP. 17-31.
29) Litvin, S.W. & Goldsmith, R.E. & Pan, B. (2008) Electoronic word of mouth in hospitality and tourism management, Tourism management, Vol. 29, No. 3, PP. 458-468.
30) Morgan, M. & Lugosi, L., & Ritchie, J.R.B. (eds) (2010) The Tourism and operational marketing, Palgrave Macmillan, UK., PP. 27-40.
31) Morsan, C. (2008) DMO Websites and the Role of Complementary Media in Tourism Advertising, Journal of Hospitality Marketing and Management, Vol. 17, No. 10, PP. 216-236.
32) Munar, A.M. (2012) social media strategies and destination management, Scandinavian journal of Hospitality and Tourism, Vol. 12, No. 2, PP. 101-120.
33) Show, G. & Williams, A. (2009) Knowledge Transfer and Management in Tourism Organisations: an emerging research agenda, Tourism Management, Vol. 30, No. 3, PP. 325-335.
34) Sweeny, J. C. & Mazzarol, T. & Soutar, G. N. (2007) conceptualizing word of mouth activity, triggers and conditions: an exploratory study, European Journal of marketing. Vol. 41, No. 11, PP. 1475- 1494.
35) Trope. Y. & Liberman, N. (2010) Constural-Level Theory of Psyychological Destance, Psycological Review, Vol. 11, No. 2, PP. 440- 463.
36) WTTC (2016) Travel and Tourism Economic Impact 2016. World, Available from: irantim.com/shakhes/wttc- world-2016.
37) Wilbaacher, W. M. (2003) How advertising Affects consumers, Journal of Advertising Research, Vol, 42, No, 2, PP. 230-243.
38) Williams, A. (2006) Tourism and hospitality marketing, fantasy feeling and fun International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 18, No. 6, pp. 55-68.
39) Zeng, B. & Gerritsen, R. (2014) what do we know about social media in tourism? A reviw, Tourism management Perspectives, Vol. 21, No. 10, pp. 27- 36.