برند شدن یک مکان، پایان راه نبوده و برند یک مقصد تا زمانی کارایی دارد که ارزش ویژه بالایی دارد؛ با این پیشفرض که آگاهی از خصوصیات مقصد، تصویر ایجادشده در ذهن گردشگر و کیفیت درک شده از جانب مسافر، تجربه گردشگر را رقمزده و نهایتاً با تحریک وی به تصمیمگیری، حضور مجدد گردشگر در مقصد را رقم میزند این پژوهش بر آن است که تأثیر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین را با در نظر گرفتن نقش میانجی تجربه برند بر وفاداری گردشگران ارزیابی نماید. این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و از حیث روش توصیفی از نوع پیمایشی است؛ گردآوری اطلاعات بهصورت اسنادی و میدانی و مبتنی بر ابزار پرسشنامه صورت گرفته و دادههای گردآوریشده در نرمافزار SPSS25 و Smart-PLS تحلیل شدند. یافتهها نشان داد که ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین بر تجارب ذهنی، عاطفی و رفتاری گردشگران مؤثر بوده و تجارب ذهنی، عاطفی و رفتاری گردشگران نیز بهطور مثبت و معناداری وفاداری آنان را متأثر میسازد؛ آنچه نباید از دید مدیران، برنامهریزان و بهطورکلی دستاندرکاران محدوده موردمطالعه پنهان بماند آنکه ارائه خدمات و امکانات صرف به گردشگران اگرچه لازم است اما کافی نیست و ارضاء نیازهای عاطفی، رفتاری و ذهنی آنان نیز ملزم به نظر میرسد. مدیران مقصد میبایست با تقویت ارزش ویژه برند مقصد خود، ارتقاء تجربه گردشگران را ملاک عمل قرار داده تا بدین ترتیب وفاداری گردشگران نمود یابد
ابراهیمیخسمخی، حسن. (1395). شناساییواولویتبندیعواملمؤثربرشهرتبرندشهرماسال. پایاننامه کارشناسی ارشد جغرافیا، به راهنمایی دکتر محمد دوستدار، دانشگاه گیلان.
بخشی، فریبا و روشن، سیدعلیقلی. (1395). بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه برند با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی. بررسیهای بازرگانی، 14(78)، 97-85.
بهاری، جعفر؛ فراهانی، بنفشه؛ بهاری، شهلا؛ بذله، مرجان و بهاری، حامد. (1396). ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (موردی: شهر تبریز). فضای گردشگری، 6 (24)، 100-73.
پرهیزگار، فرهاد؛ پارام، افشین و صفاریراد، علی. (1395). نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار گردشگری شهر سرعین. سومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی، 16 خرداد 1395، موسسه سرآمد کارین.
تاجزادهنمین، ابوالفضل و اسمعیلمشرفی، فاطمه. (1392). اولویتبندی مؤلفههای ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی. مطالعاتمدیریتگردشگری، 8 (24)، 58-35.
تیموری، ایرج و قانعزاده، صلاحالدین. (1399). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن بر وفاداری گردشگران سلامت. مجلهگردشگری شهری، 7 (1)، 171-161. Doi: 10.22059/JUT.2020.270042.570
جلالی، سید مهدی؛ طاهریکیا، فریز؛ عطف، زهرا و قاسمیهمدانی، ایمان. (1399). ارائه مدل تأثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفر گردشگر. مطالعات مدیریت گردشگری، 16 (54)، 374-351. 10.22054/tms.2021.12796: Doi
جلالی، محمد. (1395). برند سازی مقصد و تأثیر آن بر رضایتمندی و وفاداری در صنعت گردشگری ورزشی. پایاننامه کارشناسی ارشد، به راهنمایی دکتر محمدباقر مرسل، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود.
دلاور، علی. (1370). روشهای تحقیق در علوم تربیتی و روانشناسی. چاپ دوم، تهران: انتشارات دانشگاه پیامنور.
رضاییحاجیآبادی، جواد؛ محمدشفیعی، مجید و کاظمی، علی. (1399). تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد. مدیریت برند، 7 (24)، 31-1. Doi: 10.22051/BMR.2021.35372.2122
طباطبائینسب، سیدمحمد و ماهآورپور، فهیمه. (1396). مدلسازی ساختاری عوامل مؤثر بر شهرت مقصد گردشگری و تأثیر آن بر ارزش ویژه برند مقصد (موردی: شهر اصفهان). مجله گردشگری شهری، 4 (1)، 86-71. Doi: 10.22059/JUT.2017.61998
علیپور، وحیده؛ نیرومند، محسن و منصوری، علی. (1395). بررسی تأثیر تجربه برند مقاصد گردشگری بر تمایلات رفتاری گردشگران؛ موردمطالعه استان اردبیل. پنجمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نویندر مدیریت، اقتصاد و حسابداری، 7 مرداد 1395: آکادمی بینالمللی علوم و مطالعات گرجستان.
عموعلی، هاجر. (1395). تحلیل نقش مؤلفههای ارزش ویژه برند مقصد گردشگری بر وفاداری با توجه به نقش تجربه گردشگران خارجی؛ موردمطالعه: اصفهان بهمثابه برند گردشگری در سال 1395. پایاننامه کارشناسی ارشد، به راهنمایی دکتر زهرا یاوری، دانشگاه شیخ بهایی.
غفوریانشاگردی، امیر و شیروانیمقدم، سپیده. (1400). بررسی اثر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند، موردمطالعه: هتلهای پنج ستاره سطح شهر مشهد. فضای گردشگری، 10 (40)، 64-47.
Doi: 20.1001.1.22518827.1400.10.40.4.2
فرجام، سعید؛ نساجیکامرانی، سعید و بردبار، زهره. (1397). بررسی تأثیر ارزش ویژه برند مقصد بر وفاداری گردشگران به منطقه گردشگری شیراز. گردشگری و توسعه، 7 (3)، 126-107. Doi: 10.22034/JTD.2018.81142
کوزهگرکالجی، لطفعلی؛ آقایی، پرویز؛ دلالت، مراد و محمدی، حیدر. (1399). ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی برای وفاداری گردشگران. گردشگری و توسعه، 9 (4)، 138-125. Doi: 10.22034/JTD.2020.220811.1974
محمدی، مصطفی؛ میرتقیان، سیدمحمد و نقوی، مریم. (1400). نقش ادراکات گردشگران در رضایتمندی و وفاداری به مقصد گردشگری روستایی مورد: روستای جواهرده، راهبردهای توسعه روستایی، 8 (1)، 53-35.
Doi: 10.22048/rdsj.2021.262192.1896
محمودی پاچال، زینب؛ زارعی، قاسم و باشکوهاجیرلو، محمد. (1396). ارائه مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین. گردشگری و توسعه، 6 (3)، 138-116.
ملکپوردهکردی، فریده. (1395). مطالعه تأثیر کیفیت تجربه گردشگر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری؛ شهر اصفهان بهعنوان موردمطالعه. پایاننامه کارشناسی ارشد، به راهنمایی دکتر محمد غفاری، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گلپایگان.
مهماننوازان، سهیلا. (1400). تأثیر ارتباطات برند، رضایت مشتری و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند: بررسی نقش میانجی اعتماد به برند. دومین کنفرانس بینالمللیچالشهاو راهکارهای نویندر مهندسی صنایع و مدیریتو حسابداری،16 اردیبهشت 1400: دانشگاه دامغان.
نوری، فریبا. (1395). تأثیر تصویر ذهنی و تجربه از برند مقصد گردشگری بر رضایت و وفاداری به برند مقصد گردشگری؛ موردی: شهر سرعین. پایاننامه کارشناسی ارشد، به راهنمایی دکتر منیژه حقیقینسب، دانشگاه الزهرا.
عباسیاسفنجانی، حسین. (1395). طراحی الگوی تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی با روش مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (SEM-PLS). فصلنامهپژوهشنامهبازرگانی، 21(82)، 65-33. Doi: 20.1001.1.17350794.1396.21.82.2.6
سبزعلییقمانی، کبری. (1392). مروری جامع بر ارزش ویژه برند، رویکردها و مدلهای سنجش آن از دیدگاه مشتری. پژوهشهای علوم انسانی دانشگاه اصفهان، 5 (24)، 132-97.
ضرابخانه، فرزانه. (1393). مطالعهعواملمؤثربرارزشویژهبرندمقصدوبخشبندیبازارگردشگری (موردمطالعه: شهر اصفهان). پایاننامه کارشناسی ارشد، به راهنمایی دکتر سیدمحمدطباطبایی، دانشگاه یزد.
منصوریموید، فرشته و یاوریگهر، فاطمه. (1396). تأثیر استرسهای نقش بر رضایتمندی زنان شاغل با در نظر گرفتن نقش خودکارآمدی آنان. مطالعاتمدیریت (بهبود و تحول)، 26 (86)، 144-125. Doi: 10.22054/jmsd.2017.8445
مسگری، محمدامین. (1392). بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند گردشگری استان آذربایجان غربی با استفاده از تکنیک MADM. پایاننامه کارشناسی ارشد، به راهنمایی دکتر ابراهیم عباسی، دانشگاه پیام نور.
چشمی، آمنه. (1396). بررسی اثر روند یکپارچهسازی میان ارزش ویژه برند، آمیخته بازاریابی و انگیزه بر توسعه گردشگری، مورد شهر سبزوار. پایاننامه کارشناسی ارشد، به راهنمایی تکتم سالاری، موسسه آموزش عالی عطار.
یزدانی، محمدحسن؛ سیدین، افشار و سیدعلیزاده، نسرین. (1395). نقش شهرهای گردشگری در توسعه ناحیهای، مطالعه موردی: شهر سرعین. مطالعات هنر و معماری، 2 (6)، 12-1.
بیکر، بیل. (1393)، برند سازی مقصد گردشگری؛ ضروریاتی برای موفقیت در برند سازی مکان. ترجمه علی صمیمی و ساسان قاسمی، چاپ اول: تهران، انتشارات دنیای اقتصاد.
رضوانی، محمدرضا؛ فرجی، حسنعلی؛ دربانآستانه، علیرضا و کریمی، سیدهادی. (1396)، شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخصهای کیفیت محیطی مؤثر در برند سازی مقاصد گردشگری روستایی با روش تحلیل محتوا؛ منطقه قومی فرهنگی اورامانات در استانهای کردستان و کرمانشاه). پژوهشهای روستایی، 8(2)، 345-318. doi: 10.22059/JRUR.2017.62675
Abbasi, H. (2015). Designing the commercialization model of university research with partial least squares structural equation modeling method (SEM-PLS). Commercial Research Quarterly, 82, 33-65. Doi: 20.1001.1.17350794.1396.21.82.2.6 (In Persian)
Alipour, V., Niromand, M., & Mansoori, A. (2015). Investigating the impact of tourism destination brand experience on tourists' behavioral tendencies; The case study of Ardabil province. the fifth international conference on modern researches in management, economics and accounting, Academy of Sciences and Studies of Georgia. (In Persian)
Amu Ali, H. (2015). Analyzing the role of tourism destination brand equity components on loyalty according to the role of foreign tourists' experience; case: Isfahan as a tourism brand in 2015. Msc thesis, of Dr. Zahra Yavari, Sheikh Bahai University. (In Persian)
Andreini, D. Pedeliento, G., Zarantonello, L., & Solerio, C. (2019). Reprint of" A renaissance of brand experience: Advancing the concept through a multi-perspective analysis". Journal of Business Research, 96, 355-365. Doi: 10.1016/j.jbusres.2018.05.047
Bakhshi, F., & Roshan, S. A. Q. (2015). Investigating the effect of customer satisfaction on brand equity with the mediation of the variable of customer trust in the brand in the food industry of Astan Razavi. Business Review, 14(78), 97-85. Doi: 20.1001.1.26767562.1395.14.78.7.8 (In Persian)
Barnes, S. J. Mattsson, J. & Sorensen, F. (2014). Destination brand experience and visitor behaviour: Testing a scale in tourism context. Annals of Tourism Research, 54, 121–132.Doi: 10.1016/j.annals.2014.06.002
Barnes, S.J., Mattsson, J., & Sørensen, F.B. (2014). Destination brand experience and visitor behavior: Testing a scale in the tourism context. Tourism Research, 48, 121-139.Doi: 10.1016/j.annals.2014.06.002
Behari, J., Farahani, B., Bahari, S., Badhaleh, M., & Bahari, H. (2016). Evaluation of brand value in tourism destination from the point of view of domestic tourists (case: Tabriz city). Tourism Space, 6 (24), 73-100. (In Persian)
Bitterman, A. A. (2008). Brandtopia: A critical consideration of the evolution and future of place branding. (published PHD Thesis), University of New York, American Studies.
Boo, S. (2006). Multidimensional model of destination brands: an application of Customer-based brand equity. (published PHD Thesis). Kyounggi University. Doi: 10.25669/jhtu-aaym
Cave, J., & Jolliffe, L. (2012) Urban Tourism. Tourism: The Key Concepts. Robinson, P. (Ed.) London: Routledge. pp 268-270.
Chang, C. F. (2008). Effect of destination branding on tourists' attitudes toward Tamshui, Taiwan. (published PHD Thesis), Lynn University.
Chen, Y.C., King, B. & Lee, H. W. (2018). Experiencing the destination brand: Behavioral intentions of arts festival tourists. Destination Marketing & Management, (12), 61-67. Doi: 10.1016/j.jdmm.2018.06.004
Chow, H. W., Ling, G. J., Yen, I. Y., & Hwang, K. P. (2017). Building brand equity through industrial tourism. Asia Pacific Management Review,22(2), 70-79. Doi: 10.1016/j.apmrv.2016.09.001
Delawar, A. (2000). Research methods in educational sciences and psychology. second edition, Tehran: Payam Noor University Press. (In Persian)
Ebrahimi, H. (2015). Identifying and prioritizing factors affecting the brand reputation of Masal city. Master's thesis in Geography, under the guidance of Dr. Mohammad Doustdar, Gilan University. (In Persian)
Farjam, S., Nasaji, K. S., & Bardbar, Z. (2017). Investigating the impact of destination brand equity on tourists' loyalty to Shiraz tourism area, Journal of Tourism and Development, 7 (3), 107-126. Doi: 10.22034/JTD.2018.81142 (In Persian)
Ghafourian, A., & Shirvani, M. S. (2020). Investigating the effect of culture on brand loyalty through the mediating role of brand performance and brand personality, case study: five-star hotels in Mashhad. Tourism Space, 10 (40), 47-64. Doi: 20.1001.1.22518827.1400.10.40.4.2 (In Persian)
Gomez, M., Lopez, C., & Molina, A. (2015). A model of tourism destination brand equity: The case of wine tourism destinations in Spain. Tourism Management, 51, 210-222. Doi: 10.1016/j.tourman.2015.05.019
Hyun, M. Y., & Kim, H. C. (2019). Refinement and Validation of a Multidimensional Destination Brand Equity Scale for Inbound and Outbound Chinese Travelers: A Cross-National Perspective. Journal of Travel Research, 0047287519888296. Doi: 10.1177/00472875198882
Jalali, M. (2015). Destination branding and its effect on satisfaction and loyalty in sports tourism industry. Master's thesis, under the guidance of Dr. Mohammad Baqer Mursal, Islamic Azad University of Shahrood. (In Persian)
Jalali, Sd M., Taherikia, F., Ataf, Z., & Ghasemi, H. (2019). Modeling the effect of brand nostalgia on loyalty in tourist travel decision. Journal of Tourism Management Studies, 16(54), 374-351. Doi: 10.22054/tms.2021.12796 (In Persian)
Jung, K. (2014). An Exploratory Study of Destination Branding For The State Of Oklahama. (published Master Thesis), University of Nevada, Nevada, Las Vegas.
Kashif, M., Samsi, S. Z. M., & Sarifuddin, S. (2015). Brand equity of Lahore Fort as a tourism destination brand. Revista de Administração de Empresas, 55(4), 432-443. Doi: 10.1590/S0034-759020150407
Konecnik, M., & Gartner, W. (2007). Customer-based brand equity for a destination. Annals of tourism research, 34(2),400-421. Doi: 10.1016/j.annals.2006.10.005
Kotler, P., & Pfoertsch, W. (2010). Ingredient Branding: Making the Invisible Visible. Doi: 10.1007/978-3-642-04214-0
Kotsi, F., Pike, S., & Gottlieb, U. (2018). Consumer-based brand equity (CBBE) in the context of an international stopover destination: Perceptions of Dubai in France and Australia. Tourism Management, 69, 297-306. Doi: 10.1016/j.tourman.2018.06.019
KozeGarkalji, L., Aghaei, P., Murad, D., & Mohammadi, H. (2019). Brand Equity of Tourist Destinations in Border Cities, An Approach to Tourist Loyalty. Tourism and Development, 9(4), 138-125. Doi: 10.22034/JTD.2020.220811.1974 (In Persian)
Kruger, L. M. (2018). Brand loyalty: Exploring self-brand connection and brand experience. Journal of Product & Brand Management. Doi: 10.1108/JPBM-07-2016-1281
Liu, Zhihong & Huang, Songshan & Liang, Shangyan. (2019). Does Brand Personification Matter in Consuming Tourism Real Estate Products? A Perspective on Brand Personality, Self-congruity and Brand Loyalty. Journal of China Tourism Research,15, 1-20. Doi: 10.1080/19388160.2018.1516586
Mahmoudi, P., Zarei, Q., & Bashkouh, M. (2016). Presentation of customer brand equity model in Sareen tourism destination. Tourism and Development, 6 (3), 116-138. (In Persian)
Malekpourdekordi, F. (2015). Studying the effect of the quality of the tourist experience on the special value of the tourism destination brand; The city of Isfahan as a subject of study. master's thesis, under the guidance of Dr. Mohammad Ghafari, Golpayegan non-profit higher education institute. (In Persian)
MansouriMoid, F., & YavariGahar, F. (2016). The effect of role stress on the satisfaction of working women considering the role of their self-efficacy. Management Studies (Improve ment and Transformation), 26 (86), 125-144. Doi: 10.22054/jmsd.2017.8445 (In Persian)
Mehmannavazan, S. (2020). The effect of brand communication, customer satisfaction and service quality on brand loyalty: Investigating the mediating role of brand trust. The second international conference on new challenges and solutions in industrial engineering and management and accounting: Damghan University. (In Persian)
Mesgari, M A. (2012). Investigating and prioritizing the factors affecting the special value of the tourism brand of West Azarbaijan province using the MADM technique. master's thesis, under the guidance of Dr. Ebrahim Abbasi. (In Persian)
Mohammadi, M., Mirtaghian, S., & Naqvi, M. (2020). The role of tourists' perceptions in satisfaction and loyalty to rural tourism destination case: Javaherdeh village. Rural Development Strategies, 8 (1), 53-35. Doi: 10.22048/rdsj.2021.262192.1896 (In Persian)
Nouri, F. (2015). The effect of the mental image and experience of the tourism destination brand on satisfaction and loyalty to the tourism destination brand; Case study: Shahr Sarein. Master's thesis, Dr. Manijeh Haghigin-Nasab, Al-Zahra University. (In Persian)
Parhizgr, F., Param, A., & Safari, A. (2015). The role of urban management in the sustainable development of tourism in the city of Sarain. the third conference on modern researches in management, economics and humanities, Sarmad Karin Institute. (In Persian)
Pike, S. D. (2004). Destination brand positioning slogans–towards the development of a set of accountability criteria. Acta Turistica, 16(2), 102-124.
Polat, A.S., & Çetinsöz, B.C. (2021). The Mediating Role of Brand Love in the Relationship Between Consumer-Based Brand Equity and Brand Loyalty: a Research on Starbucks. Journal of Tourism and Services, 22 (12), 150-167. Doi: 10.29036/jots.v12i22.252
Quan, N., Chi, N., Nhung, D., Ngan, N & Phong, L. (2020). The influence of website brand equity, e-brand experience on e-loyalty: The mediating role of e-satisfaction. Management Science Letters,10(1), 63-76. Doi: 10.5267/j.msl.2019.8.015
Rezaei, J., Mohammad, S. M., & Kazemi, A. (2019). The effect of tourism destination brand experience on value co-creation with a focus on the mediating role of destination brand love. Brand Management, 7(24), 1-31. Doi: 10.22051/BMR.2021.35372.2122 (In Persian)
Rezvani, M. R., Faraji, H. A., Darban, A., & Karimi, S. (2016), identifying and validating factors and indicators of environmental quality effective in branding rural tourism destinations with content analysis method; Uramanat ethno-cultural region in Kurdistan and Kermanshah provinces). Rural Research, 8(2), 318-345. Doi: 10.22059/JRUR.2017.62675 (In Persian)
Sabz Ali Yaqmani, K. (2012). A comprehensive review of brand value, approaches and measurement models from the customer's point of view. Isfahan University Humanities Research, 5 (24), 132-97. (In Persian)
Shi, H., Liu, Y., Kumail, T. & Pan, L. (2022), "Tourism destination brand equity, brand authenticity and revisit intention: the mediating role of tourist satisfaction and the moderating role of destination familiarity", Tourism Review, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. Doi: 10.1108/TR-08-2021-0371
Tabatabai-Nasab, S. M., & Mah-Avarpour, F. (2016). Structural modeling of factors affecting the reputation of a tourist destination and its effect on the special value of the destination brand (case: Isfahan). Journal ofUrban Tourism, 4 (1), 71-86. Doi: 10.22059/JUT.2017.61998 (In Persian)
Tajzadeh., N. A., & Esmail Mashrafe, F. (2012). Prioritization of special brand value components in tourism destination from the point of view of domestic tourists. Tourism Management Studies, 8 (24), 58-35. Doi: 20.1001.1.23223294.1393.8.24.2.9 (In Persian)
Teimouri, I., & Qanezadeh, S. (2019). Investigating the factors affecting the brand value of health care services in Tabriz and its effect on the loyalty of health tourists. Journal of Urban Tourism, 7 (1), 171-161. Doi: 10.22059/JUT.2020.270042.570 (In Persian)
Zarabkhane, F. (2013). study of the factors affecting the special value of the destination brand and the segmentation of the tourism market (case study: Isfahan city). master's thesis, Dr. Seyed Mohammad Tabatabai, Yazd University. (In Persian)
Zha, D. Melewar, T. Foroudi, P. & Jin, Z. (2020). assessment of brand experience knowledge literature: Using bibliometric data to identify future research direction. International Journal of Management Reviews,22(3), 287-317. Doi: 10.1111/ijmr.12226
ساریخانی ساریخان بیگلو, عادل, رضایی, محمدرضا, پاشاپور, حجت الله, & رحیمی, علی. (1403). تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین. نشریه گردشگری شهری, 11(2), 35-56. doi: 10.22059/jut.2024.352264.1094
MLA
عادل ساریخانی ساریخان بیگلو; محمدرضا رضایی; حجت الله پاشاپور; علی رحیمی. "تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین", نشریه گردشگری شهری, 11, 2, 1403, 35-56. doi: 10.22059/jut.2024.352264.1094
HARVARD
ساریخانی ساریخان بیگلو, عادل, رضایی, محمدرضا, پاشاپور, حجت الله, رحیمی, علی. (1403). 'تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین', نشریه گردشگری شهری, 11(2), pp. 35-56. doi: 10.22059/jut.2024.352264.1094
VANCOUVER
ساریخانی ساریخان بیگلو, عادل, رضایی, محمدرضا, پاشاپور, حجت الله, رحیمی, علی. تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین. نشریه گردشگری شهری, 1403; 11(2): 35-56. doi: 10.22059/jut.2024.352264.1094