نویسنده = %D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85 %D8%B9%D8%A8%D8%AF%D9%84%DB%8C
رابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 121-135

10.22059/jut.2021.293532.759

مریم عبدلی؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سکینه جعفری


واکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا

دوره 7، شماره 3، آبان 1399، صفحه 143-159

10.22059/jut.2020.301342.788

لیلا وثوقی؛ مریم عبدلی؛ فاطمه خزایی؛ مجید سارانی