1) حیدری چیانه، رحیم و سعدلونیا، حسین (1395) تحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری. مورد مطالعه: کلانشهر تبریز، مجله برنامهریزی و توسعه گردشگری، سال 5، شماره 19، صص. 109-94.
2) طولابی، زینب و نصرالهی وسطی، سیمین (1396) تأثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرمآباد)، مطالعات مدیریت گردشگری، سال 12، شماره 38، صص. 127-111.
3) عباسی، عباس؛ رستم پور شهیدی، نیایش؛ بازیار حمزه خانی، اسماعیل (1396) شکلگیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد، کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال 9، شماره 17، صص.196-175.
4) غفاری، محمد؛ نعمت پور، محمد؛ عشریه، امید (1397) بررسی نقش شخصیت برند مقصد گردشگری در همخوانی خود پنداره گردشگر و ایجاد تمایل به بازدید مجدد (مورد مطالعه: گردشگران خارجی بازدیدکننده از پل طبیعت شهر تهران)، فصلنامه جغرافیا (برنامهریزی منطقهای)، سال 9، شماره 33، صص. 506-491.
5) کاظمی، علی؛ غفاری، محمد؛ کنجکاو منفرد، امیررضا و تسلیمی بابلی، امین (1394) بررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعه موردی: گردشگران خارجی سفرکرده به شهر اصفهان)، برنامهریزی و توسعه گردشگری، سال 4، شماره 12، صص.52-34.
6) کروبی، مهدی؛ بهاری، جعفر؛ بهاری، شهلا؛ بهاری، حامد؛ محمدی، سمیرا؛ بذله، مرجان (1397) بررسی روابط ساختاری بازدیدهای قبلی، انگیزهها، رضایت و قصد بازگشت مجدد گردشگران (مطالعه موردی: شهر تبریز)، جغرافیا و روابط انسانی، سال 1، شماره 2، صص.732-716.
7) کیانی فیضآبادی، زهره (1395) تأثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان، مجله برنامهریزی و توسعه گردشگری، سال 5، شماره 16، صص.187-168.
8) همتی، رضا و زهرایی، داود (1393) بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان بهمثابه برند گردشگری، فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری، سال 10، شماره 30، صص.204-182.
9) Ali, F. & Ryu, K. & Hussain, K. (2016) Influence of experiences on memories, satisfaction and behavioral intentions: A study of creative tourism, Journal of Travel & Tourism Marketing, Vol.33, pp.85–100.
10) Anh, K, P. (2012) Identifying and Improving the Images of Vietnam as a Tourism Destination for Finish Tourists, unpublished Bachelor’s thesis, Hank University of Applied Science.
11) Baloglu, S. & Henthorne, T. L. & Sahin, S. (2014) Destination image and brand personality of Jamaica: A model of tourist behavior, Journal of Travel & Tourism Marketing, Vol.31, No.8, pp.1057-1070.
12) Chandralal, L. & Rindfleish, J. & Valenzuela, F. (2015) An application of travel blog narratives to explore memorable tourism experiences, Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol.20, No.6, pp.680–693.
13) Chen, C. F. & Phou, S. (2013) A closer look at destination: Image, personality, relationship and loyalty, Tourism Management, Vol.36, pp.269-278.
14) Dick, A. S. & Basu, K. (1994) Customer loyalty: toward an integrated conceptual framework, Journal of the academy of marketing science, Vol.22, No.2, pp.99-113.
15) Fazli, G. & Yilmaz, E. (2012) Evaluation of Destination Image among Foreign Visitors in Tehran, Unpublished Thesis of Master of Science in tourism management, Eastern Meditearn University, Cyprus.
16) Hildebrandt, T. & Isaac, R. (2015) The tourism structures in central Vietnam: Towards a destination management organization, Tourism Planning & Development. http://dx.doi.org/10.1080/21568316.2015.1038360. Published online: 27 Apr 2015.
17) Hosany, S. & Prayag, G. (2013) Patterns of tourists' emotional responses, satisfaction and intention to recommend, Journal of Business Research, Vol.66, No.6, pp.730–737.
18) Kandampully, J. & Suhartanto, D. (2000) Customer loyalty in the hotel industry: The role of customer satisfaction and image, International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol.12, No.6, pp.346–351.
19) Kim, J. H. (2014) The antecedents of memorable tourism experiences: The development of a scale to measure the destination attributes associated with memorable experiences, Tourism Managemet, Vol.44, pp.34–45.
20) Kim, J. H. & Ritchie, J. R. B. & McCormick, B. (2012) Development of a scale to measure memorable tourism experiences, Journal of Travel Research, Vol.51, No.1, pp.12–25.
21) Kim, W. G. & Li, J. J. & Brymer, R. A. (2016) The impact of social media reviews on restaurant performance: The moderating role of excellence certificate, International Journal of Hospitality Management, Vol.55, pp.41-51.
22) Knobloch, U. & Robertson, K. & Aitken, R. (2017) Experience, emotion, and eudaimonia: A consideration of tourist experiences and well-being, Journal of Travel Research, Vol.56, No.5, pp.651–662.
23) Meleddu, M. & Paci, R. & Pulina, M. (2015) Repeated behaviour and destination loyalty, Tourism Management, Vol.50, pp.159-171.
24) Mohamad, M. & Ali, N. A. M. & Ab Ghani, N. I. & Halim, M. S. A. & Loganathan, N. (2015) Effects of the Malaysian Travel Destination Brand Image on Tourist Satisfaction and Destination Loyalty, American-Eurasian Journal of Agricultural & Environmental Sciences, Vol.15, pp.61-72.
25) Neuhofer, B. & Buhalis, D. & Ladkin, A. (2015) Smart technologies for personalized experiences: A case study in the hospitality domain. Electronic Markets, Vol.25, No.3, pp.243–254.
26) Oliver, R. L. (1997) Satisfaction: A behavioral perspective on the consumer, New York: McGraw-Hill.
27) Prayag, Girish. & Ryan, Chris. (2012) Antecedents of tourists' loyalty to Mauritius: the role and influence of destination image, place attachment, personal involvement, and satisfaction, Journal of Travel Research, Vol.51, No.3, pp.342-356.
28) Qu, H. & Kim, L. H. & Im, H. H. (2011) A model of destination branding: Integrating the concepts of the branding and destination image, Tourism Management, Vol.32, No.3, pp.65e476.
29) Schwaighofer, R. (2013) Tourists Destinations Images and Local Culture: Using the Example of the United Arab Emirates, Springer Gabber.
30) Souiden, N. & Ladhari, R. & Chiadmi, N. E. (2017) Destination personality and destination image, Journal of Hospitality and Tourism Management, Vol.32, pp.54-70.
31) Stylos, N. & Vassiliadis, C. A. & Bellou, V. & Andronikidis, A. (2016) Destination images, holistic images and personal normative beliefs: Predictors of intention to revisit a destination, Tourism Management, Vol.53, pp.40–60.
32) Usakli, A. & Baloglu, S. (2011) Brand personality of tourist destinations: an application of self-congruity theory, Tourism Management, Vol.32, pp.114-137.
33) Veasna, S. & Wu, W. & Huang, C. (2013) The impact of destination source credibility on destination satisfaction: the mediating effects of destination attachment and destination image, Tourism Management, Vol.36, pp.511-526.
34) Zeugner-Roth, K. P. & Žabkar, V. (2015) Bridging the gap between country and destination image: Assessing common facets and their predictive validity, Journal of Business Research, Vol.68, No.9, pp.1844-1853.
35) Zhang, H. M. & Xu, F. F. & Leung, H. H. & Cai, L. P. (2016) The influence of destinationcountry image on prospective tourists' visit intention: Testing three competing models, Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol.21, No.7, pp.811–835.
36) Zhang, H. & Wu, Y. & Buhalis, D. (2018) A model of perceived image, memorable tourism experiences and revisit intention, Journal of Destination Marketing & Management, Vol.8, pp.326-336.