1) آچاک، آرمین؛ حمیدی، ناصر؛ بابایی همتی، روشن (1393) توسعه اقتصاد گردشگری مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شهرستان قزوین)، فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری، دوره2، شماره 6، صص.53-37.
2) پاشازاده، مهدی؛ نظمفر، حسین؛ عزتپناه، بختیار (1398) مدلسازی معادلات ساختاری موانع و چالشهای توسعه گردشگری تاریخی – فرهنگی از دیدگاه جامعه محلی مطالعه موردی: آرامگاه شمی تبریزی در خوی، گردشگری شهری، دوره 6، شماره 3، صص. 124-107.
3) حسام، مهدی؛ چراغی، مهدی؛ اکبری، زینب؛ رهبان، سمیه (1396) ارزیابی و اولویتبندی مؤلفههای آمیخته بازاریابی تأثیرگذار در توسعه گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان فومن). پژوهشهای روستایی، دوره 8، شماره 3، صص.487-470.
4) حسینی، محمد و حبیبی، ابراهیم (1389) بازاریابی سبز، هزاره سوم، فصلنامه لاستیک ایران، دوره 15، شماره 59، صص.15-2.
5) حقیقی، محمد؛ روشندل اربطانی، طاهر؛ روستا، احمد؛ صالحی، علی (1396) ارائه الگوی کاربردی برای بازاریابی چند حسی در برند سازی مقصد گردشگری، مدیریت بازرگانی، دوره 9، شماره 1، صص. 82-63.
6) حیدری، رحیم (1393) مبانی برنامهریزی صنعت گردشگری، تهران: انتشارات سمت.
7) ساعی، علی؛ نائیجی، مختار؛ رضایی، محمد (1389) ارتباط بین تبلیغات و جذب گردشگر فرهنگی در ایران (مطالعه موردی گردشگران خارجی فرهنگی اصفهان)، دانشنامه علوم اجتماعی، دوره 1، شماره 4، صص. 94-69.
8) سید علیپور، سید خلیل و اقبال، ناصر (1390) نقش جاذبههای اکوتوریستی، فرهنگی و تاریخی در توسعه گردشگری استان سمنان، فضای گردشگری، دوره 1، شماره 1، صص. 61-41.
9) شیخی، داود و پازکی، معصومه (1396) ارزیابی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (7p) (موردمطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر)، پژوهشهای روستایی، دوره 8، شماره 3، صص 491-501.
10) شیرخدایی، میثم؛ نجات، سهیل و شاهی، محبوبه (1395) تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر، چشمانداز مدیریت بازرگانی، دوره 15، شماره 28، 80-63.
11) رضوانی، محمدرضا (1394) توسعه گردشگری روستایی (با رویکرد گردشگری پایدار)، چاپ سوم، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
12) صالحی، هما و زارع، حامد (1395) تأثیر بازاریابی گردشگری باغ فین در توسعه اقتصادی شهر کاشان، پژوهشهای علوم جغرافیایی، معماری و شهرسازی، دوره 1، شماره 1، صص. 36- 51.
13) زمانیان، علیرضا (1384) امکانات و موانع صادرات گل و گیاه: مطالعه موردی: مازندران در مقایسه با کشورهای پیشرو (هلند)، تهران: موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
14) گودرزوند چگینی، مهرداد و مولائی هشجین، نصرالله (1388) تحلیلی پیرامون راهکارهای توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان، چشمانداز جغرافیایی، سال 4، شماره 8، صص. 192-179.
15) مطیعی لنگرودی، سید حسن؛ فردوسی، سجاد و شاهمحمدی، حمیدرضا (1396) تبیین اثرات رضایتمندی گردشگران در بازاریابی گردشگری دریایی (موردمطالعه: نواحی ساحلی استان گلستان)، برنامهریزی منطقهای، دوره 7، شماره 26، صص.54-41.
16) نساجی کامرانی، مهدی؛ کریمی، اوژن؛ محمودی میمند، محمد؛ درویش، حسن (1396) تبیین مدل عوامل مؤثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه علمی مدیریت سازمانهای دولتی، دوره 5، شماره 4، صص. 106-95.
17) نسیمی، محمدحسن؛ رضایی، علیاکبر؛ وظیفه دوست، حسین؛ صالحی امیری، سیدرضا؛ عزیزآبادی فراهانی، فاطمه (1398) طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تأکید بر وفاداری ذینفعان، فصلنامه گردشگری شهری، دوره 6، شماره 1، صص. 66-47.
18) نیکبین، مهنا و کرمی، مهرداد (1391) بررسی پایداری اجتماعی – فرهنگی توسعه گردشگری؛ مطالعه موردی جزیره کیش، فصلنامه تحقیقات فرهنگی، دوره 5، شماره 2، صص. 158-137.
19) Adeyinka-Ojo, S. & Nair, V. (2016) Destination Branding Framework in Tourism Research: A State-of-the-Art Gap Analysis.
20) Burghausen, M. & Balmer, J, M. (2015) Corporate heritage identity management and the multi-modal implementation of a corporate heritage identity. Journal of Business Research, Vol.67, No.11, pp.2311-2323.
21) Chhabra, D. (2017) Heritage branding of India: a gandhi tourism perspective. Annals of Tourism Research, No.62, pp.110-112.
22) Cooke, B. (2001) The social psychological limits of participation? In B. Cooke, & U. Kothari (Eds.), Participation: The New Tyranny? London: Zed books (pp.102-121).
23) García-Melón, M. & Gómez-Navarro, T. & Acuña-Dutra, S. (2012) A combined ANP-delphi approach to evaluate sustainable tourism. Environmental Impact Assessment Review, No.34, pp.41–50.
24) Kotler, P. & Gary, A. & Veronica, W. & Saunders, J, A. (2005) Principles of Marketing, Fourth European Edition published, Pearson Education, Prentice Hall.
25) Oila, M. & Mrrtines, K. & Gabriel, L. (2012) Tourism Management in urban region–Brazilo vest urban region, Journals of Sustainable Tourism, No.29, pp.357-369
26) Ryu, K. & Ali, F. & Hussain, K. (2016) Influence of experiences on memories, satisfaction and behavioral intentions: A study of creative tourism, Journal of Travel & Tourism Marketing, Vol.33, No.1, pp.85-100.
27) Seraphin, H. & Yallop, A. C. & Capatina, A. & Gowreesunkar, V. G. (2018) Heritage in tourism organisations’ branding strategy: The case of a post-colonial, post-conflict and post-disaster destination, International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol.12 No.1, pp.89-105.
28) World Tourism Organization (2004) Indicators of sustainable development for tourism destinations: A Guide book. Madrid: World Tourism Organization.
29) WTO. (2019) Year book of tourism statistics. Madrid: World Tourism Organization.