دوره و شماره: دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1-159 

مقاله مستخرج از رساله دکتری

1. نقش ارزش‌های فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد

صفحه 1-19

10.22059/jut.2021.312569.850

مژده جوانشیری؛ تکتم حنایی؛ سید مسلم سیدالحسینی؛ ساناز سعیدی مفرد


2. بازاریابی قابلیت‌های فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان

صفحه 21-33

10.22059/jut.2021.313854.855

عادل روستایی حسین ابادی؛ علی قلی پور سلیمانی؛ محمود شبگو منصف؛ نرگس دل افروز


3. ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد)

صفحه 35-47

10.22059/jut.2021.315495.864

عبدالمهدی شیرشمسی؛ وحیدرضا میرابی؛ اسماعیل حسن‌پور؛ محمدحسین رنجبر


مقاله مستخرج از پایان نامه

5. بررسی گردشگری چند حسی در شهر تبریز با رویکرد حس مکان

صفحه 61-74

10.22059/jut.2020.291303.741

مهسا فرجی؛ نازنین تبریزی؛ روزبه میرزائی