نوع مقاله : علمی - پژوهشی مستقل
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی مدیریت بازاریابی،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد رشت،رشت،ایران
2 استادیار گروه مدیریت بازرگانی،دانشکده مدیریت،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد رشت،رشت،ایران
3 استادیار گروه مدیریت بازرگانی،دانشکده مدیریت،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد رشت ،رشت،ایران.
4 دانشیار گروه مدیریت بازرگانی،دانشکده مدیریت،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد رشت ،رشت،ایران
چکیده
تازه های تحقیق
کلیدواژهها