نوع مقاله : مقاله مستخرج از رساله دکتری
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی ،گرایش مدیریت بازاریابی ،گروه مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی
2 استاد ، عضو هیئت علمی ، مدیریت بازرگانی ، دانشکده مدیریت و اقتصاد ، واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، تهران،ایران
3 دانشیار ،عضو هیئت علمی ،گروه مدیریت بازرگانی ، دانشکده مدیریت و اقتصاد، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها