کلیدواژه‌ها = ژئومارکتینگ
طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری

دوره 12، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 21-37

10.22059/jut.2025.384691.1240

مهرداد ناصرپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی؛ حسین رحیمی


بررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزش‌آفرینی آن بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 127-141

10.22059/jut.2021.322862.899

محمد ثابت اقلیدی؛ وحیدرضا میرابی؛ بهروز قاسمی؛ سیدکامران نوربخش