1) امیری مجد، مجتبی؛ رنگریز، حسن و امیری مجد، زهرا (1392) راهنمای کامل نگارش پایاننامه و رساله، چاپ اول، تهران: شهرآشوب.
2) انصاری، آذرنوش و اسدی، علی (1395) ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، پاییز 1395، سال یازدهم، شماره 35، صص. 85-105.
3) ایمانیخوشخو، محمدحسین و ایوبی یزدی، حمید (1389) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد، فصلنامه مطالعات گردشگری، پاییز 1389، دوره 5، شماره 13، صص.113-137.
4) بهاری، جعفر؛ فراهانی، بنفشه؛ بهاری، شهلا؛ بذله، مرجان؛ بهاری، حامد (1396) بررسی روابط ساختاری تصویر مقصد، ارزش درک شده، رضایت و وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: شهر تبریز)، فصلنامه جغرافیا و مطالعات محیطی، بهار 1396، سال ششم، شماره 21. صص. 127-144.
5) بیات، روحالله؛ فضلی، صفر؛ مرندی، مهسا (1392) بررسی عوامل موثر بر تصویر برند مقصد گردشگری و تاثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی(مطالعه موردی: شهر قزوین)، دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، بهار و تابستان 1392، دوره 2، شماره3، صص.122-138.
6) تاجزاده نمین، ابوالفضل و اسمعیل مشرفی، فاطمه (1392) اولویتبندی مولفههای ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، زمستان 1392، دوره 8، شماره 24، صص. 35-58.
7) درزیان عزیزی، عبدالهادی؛ فعلی، راضیه؛ رحیمی، فرجاله؛ محمودی، ادریس (1395) تاثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، تابستان 1395، شماره 21، صص. 37-54.
8) زارعی، عظیم؛ قربانی، فاطمه؛ پدرامنیا، مینو (1391) عوامل موثر بر واکنشهای رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری، فصلنامه مطالعات گردشگری، زمستان 1391، دوره 7، شماره 20، صص.141-166.
9) طباطبایینسب، سیدمحمد و ضرابخانه، فرزانه (1394) تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری(مطالعه موردی: شهر اصفهان)، فصلنامه مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، بهار1394، دوره 6، شماره 24، صص. 193-216.
10) طباطبایینسب، سید محمد و ضرابخانه، فرزانه (1393) نقش هویت برند مقصد در توسعه ارزش ویژه برند مقصد. مورد مطالعه : شهر اصفهان، کنفرانس بینالمللی توسعه پایدار، راهکارها و چالشها با محوریت کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری، 6 تا 8 اسفند 1393، تبریز، صص. 73-81 .
11) عباسی درّهبیدی، فاطمه و محمودی، سمیه (1393) ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر اصفهان، اولین همایش بینالمللی علمی-راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران: چالشها و چشم اندازها، 26 تا 28 مهر 1393، مشهد، صص. 102-116.
12) قاسمی، مهدیه و نجارزاده، محمد(1394) بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و ارتباط آن با توصیه شفاهی به دیگران(مطالعه موردی: گردشگران ورودی شهر اصفهان)، گردشگری شهری، تابستان1394، دوره 2، شماره 2، صص. 153- 165.
13) کروبی، مهدی؛ ابراهیمی، مهدی؛ قاسمپور، فائزه(1393) بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری(مطالعه موردی: هتلهای 4 و 5 ستاره شهر شیراز)، گردشگری شهری، زمستان 1393، دوره1، شماره 1، صص. 112-97.
14) کیانی فیضآبادی، زهره (1388) اولویتبندی عوامل موثر بر برندسازی مقصدگردشگری و سنجش آنها در ایران، پایاننامه کارشناسیارشد مدیریت جهانگردی، به راهنمایی حمیدضرغام بروجنی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی.
15) کیانی فیضآبادی، زهره (1395) تاثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران(مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان)، مجله برنامهریزی و توسعه گردشگری، بهار 1395، دوره 5، شماره 16، صص.149-167.
16) گرجی،محمدباقر (1393) روش تحقیق ویژه مدیریت و حسابداری و سایر رشتههای علوم انسانی، چاپ چهارم، تهران: کتابمهرباننشر.
17) مشکینی، ابوالفضل؛ حسینی، معصومه؛ ربانی، طاها و عباسزاده،صغری (1395) بررسی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران شهری(مطالعه موردی: شهر طرقبه)، گردشگری شهری، زمستان 1395، دوره3، شماره1، صص. 30-17.
18) مومنی، منصور؛ دشتی، مجتبی؛ سلطانمحمدی، ندا (1392) مدلسازی معادلات ساختاری(با تاکید بر سازههای سازنده و بازتابنده)، چاپ اول، تهران: مولّف.
19) Aaker, Jennifer. & Fournier, Susan. & Brasel, S.Adam. (2004) When good brands do bad, Journal of Consumer Research, Vol.31 , No.1 , pp.1-16.
20) Baloglu, Seyhmus. (2000) A path analysis model of visitation intention involving information sources, socio-psychological motivations and destination image, Journal of Travel and Tourism Marketing,Vol.8 , No.3, pp.81-90.
21) Beerli, Asuncion. & Martin, Josefa. D. (2004) Factors influencing destination images, Annals of Tourism Research, Vol.31 , No.3 , pp.657-681.
22) Besser, Avi. & Shackelford, Todd. K. (2007) Mediation of the effects of the big five personality dimensions on negative mood and confirmed affective expectations by perceived situational stress: a quasi-field study of vacationers, Personality and Individual Difference, Vol.42 , No.7 , pp.1333-1346.
23) Blain, Carmen. & Levy, Stuart.E. & Ritchie, Brent. (2005) Destination Branding : Insights and Practices from Destination Management Organizations, Journal of Travel Research, Vol.43 , No.4 , pp.328-338.
24) Cai,Lipping.A. (2002) Cooperative branding for rural destination, Annals of Tourism Research, Vol.29 , No.3 , pp.720-742.
25) Chen, Ching.Fu. & Chen, Fu.Shian. (2010) Experience quality, perceived value, satisfaction, and behavioral intentions for heritage tourists,Tourism Management,Vol.31 , No.1 , pp.29-35.
26) Chen,Ching.FU. & Phou, Sambath. (2013) A closer look at destination : Image, Personality, relationship and Loyalty,Tourism Management, Vol.36 ,June 2013, pp.269-278.
27) Ekinci, Yuksel. (2003) From destination image to destination branding: an emerging area of research, E-Review of Tourism Research,Vol.1, No.2, pp.21-24.
28) Ekinci, Yuksel. & Hosany, Sameer. (2006) Destination personality: an application of brand personality to tourism destination, Journal of Travel Research, Vol.45, No.2 , pp.127-139.
29) Fournier, Susan. (1998) Consumer and their brands: developing relationship theory in consumer research, Journal of Consumer Research, Vol.24 , No.4 , pp.343-373.
30) Hanna, Sonya. & Rowely, Jennifer. (2008) An analysis of terminology use in place branding, Place branding and public diplomacy, Vol.4 , No.1 , pp.61-75.
31) Heidarzadeh Hanzaee, Kambiz. & Saeedi, Hamid. (2011) A Model of Destination Branding For Isfahan City: Integrating the Concepts of the Branding and Destination Image, Interdisciplinary Journal of Research in Business,Vol.1 , No.4 , pp.12-28.
32) Hsu, Cathy. & Cai, Liping, A. (2009) Brand knowledge, trust and loyalty- a conceptual model of destination branding in Hospital and Tourism Management, International CHRIE Conference, University of Massachusetts, pp.1-9.
33) Johansson, Jessica. (2007) Working with Events to build a Destination Brand Identity-the DMO Perspective, Master's thesis in Tourism and hospitality Management, Goteborg University.
34) Kozak, Metin. & Rimmington, Mike. (2000)Tourist satisfaction with Mallorca, Spain, as an off-season holiday destination, Journal of Travel Research,Vol.38 , No.3 , pp.260-269.
35) Lohela, Miia. (2008) Tourism Destination Development in the Context of Brand Personality and Advertising Message: A case study of Swedish Lapland Ecotourism perspective, Bachelor's Thesis in Business Administration, Lulea University, Department of Business Administration.
36) Morgan, Nigel. & Pritchard, Anette. & Pride, Roger. (2010) Destination branding: Creating the unique destination proposition, 2nd edition, Butterworth, Heinemann.
37) Park, Hyung. & Jung, George. (2010) A study on the impact of the congruence of store personality and self-image toward relationship strength and store loyalty, Journal of Marketing Studies, Vol.16 , No.1 , pp.45-68.
38) Prayag, Girish. (2007) Exploring the relationship between destination image and brand personality of a tourist destination: an application of projective techniques, Journal of Travel and Tourism Research, Vol.7 , No.2 , pp.111-130.
39) Roodurmun, Jayraj. (2010) Influence of trust on destination loyalty- an empirical analysis- the discussion of the research approach, International Research Symposium in Service Management, Nakhonpathom, Thailand, pp.1-23.
40) Tasci, Asli.D. & Kozak, Metin. (2006) Destination brands versus destination images: do we know what we mean?, Journal of Vacation Marketing,Vol.12 ,No.4 , pp.299-315.
41) Usakli, Ahmet. & Baloglu, Seyhmus. (2011) Brand personality of tourist destinations: an application of self-congruity theory,Tourism Management,Vol.32 ,No.1 , pp.114 -137.
42) Yoon, Yooshik. & Uysal, Muzaffer. (2011) An examination of the effects of motivation and satisfaction on destination loyalty: a structural model, Tourism Management,Vol.26 , No.1, pp.45-56.
43) Zhang, Hongmei. & Fu, Xiaoxiao. & Cai, Liping. & Lu, Lin. (2014).Destination image and tourist loyalty: A meta-analysis, Tourism management,Vol.40, February 2014, pp.213-223.