1) آنهالت، سایمون (1390) هویت رقابتی، مدیریت نوین برند برای ملل، شهرها و مناطق، ترجمه مصطفی اکبری مطلق، چاپ اول، تهران : نشر طهان.
2) 2-ایمانی خوشخو، محمد حسین و ایوبی یزدی، حمید (1389) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری: شهر یزد، فصلنامه مطالعات گردشگری، پاییز 1389، دوره 5، شماره 13، صص 113-137.
3) بیکر، بیل (1393) برندسازی مقصد گردشگری: ضروریاتی برای موفقیت در برندسازی مکان، ترجمه علی صمیمی و ساسان قاسمی، چاپ اول، تهران: نشر دنیای اقتصاد.
4) بیات، روح الله؛ فضلی، صفر؛ مرندی، مهسا (1392) بررسی عوامل موثر بر تصویر برند مقصد گردشگری و تاثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی : قزوین، دو فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، بهار و تابستان 1392، سال دوم، شماره 1، صص. 122-138.
5) تیموری، راضیه؛ کرمی، فریبا؛ تیموری، زینب (1393) عوامل موثر بر گردشگری مکان های تاریخی شهر(مورد مطالعه: بازار تاریخی کلانشهر تبریز)، فصلنامه گردشگری شهری، زمستان 1393، دوره اول، شماره 1، صص. 63-78.
6) دینی، کیت (1394) برندینگ شهری، نظریه ها و موارد، ترجمه محمدرضا رستمی، چاپ دوم، تهران : نشر تبلور.
7) رنجبر، هادی؛ حقدوست، علی اکبر؛ صلصالی، مهوش(1391) نمونه گیری در پژوهش های کیفی: راهنمایی برای شروع، مجله دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پاییز 1391، دوره دهم، شماره 3، صص238-250.
8) طباطبایی نسب، محمد و ماه آور، فهیمه (1396) مدلسازی ساختاری عوامل موثر بر شهرت مقصد گردشگری و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند مقصد: شهر اصفهان، فصلنامه گردشگری شهری، بهار 1396، دوره چهارم، شماره 1، صص. 71-86.
9) مهدی آبادی، شکوفه (1384) ارزیابی طرح های توسعۀ توریسم سایت تاریخی ـ طبیعی بیستون و ارائۀ راهکارهای آن، پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا، به راهنمایی بیژن رحمانی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر.
10) -10Baalbaki, Samih Sally.(2012) consumer perception of brand equity measurement, A New Scale, thesis For the degree of Doctor Of Philosophy, Supervisor James Meernik, Faculty Of Human Sciences, North texa university.
11) -11Boo, Soyoung. Busser, James. and Baloglu, Seyhmus.(2009) A Model of customer-based brand equity and its application to multiple destination, Journal of Tourism Management, Vol 30, No 2, pp.231-219.
12) -12Bose, S., Kumar Roy, S. and Kumar T.A. (2016) Measuring customer-based place brand equity(CBPBE): an investment attractiveness perspective, journal of strategic marketing, Vol 24, No 7, pp.18-1.
13) 13- Chiu, Lim khong. & Ananzeh, Omar A.(2012) The Role Of Mice Destination Attributes On Forming Jordan Touristic Image , Academic Research International Journal, Vol 3, No 1, pp. 277-267.
14) -14Chekalina, Tatiana.(2015) A value co-creation Perspective on customer-Based Brand Equity Modelling for Tourism Destination : Sweden, thesis For the degree of Doctor Of Philosophy, Supervisor Maria Lexhagen, Faculty Of Human Sciences ,Mid Sweden University.
15) -15Florek, Magdalena. (2015) Application of the concept of destination brand equity: the example of two Polish cities, International Journal of Tourism Cities, Vol 1, No 2, pp.152-161.
16) -16Frens, Bo. H. & Walls, Andrew.(2012), Enduring travel involvement, destination brand equity, and raveler`s visit intentions: A structural model analysis, journal of destination marketing and management, Vol 1, No 2, pp.27-35.