نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده‌پژوهی تبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 69-87]

ا

  • اثرات گردشگری تحلیل ادراک ذینفعان از پایداری اثرات گردشگری در شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-15]
  • ارزیابی ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر میبد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 71-84]
  • ارزیابی عملکرد موزه های باستان شناختی و نقش آن در توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی (مطالعه ی موردی: موزه ی خانه ی کلبادی شهر ساری) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
  • ارزش‌های فرهنگی نقش ارزش‌های فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-19]
  • ارزش ویژه برند بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 161-171]
  • استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین سناریوهای مؤثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آینده‌نگاری مطالعه موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 107-127]
  • اضطراب مسیریابی نقش ارزش‌های فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-19]
  • اقتصاد گردشگری تحلیل مقایسه‌ای گردشگری منطقه‌ای با رویکرد درآمد محور [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
  • الگوریتم تشخیص الگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 17-35]
  • اولویت‌بندی اولویت‌بندی جاذبه‌های گردشگری شهر یزد بر مبنای تحلیل امکان‌سنجی توسعه [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-35]

ب

  • بازار ارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
  • بازاریابی بازاریابی قابلیت‌های فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 21-33]
  • بازاریابی الکترونیکی ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-47]
  • بازاریابی قومی طراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
  • بازار تاناکورای ارومیه ارزیابی نقش گردشگری خرید در توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی بازار تاناکورای شهر ارومیه [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
  • بافت باارزش تاریخی تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری بافت‌های باارزش تاریخی مطالعه موردی: منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 51-63]
  • بافت مرکزی و تاریخی ارزیابی محورهای مطلوب پیاده مداری به‌منظور ارتقای گردشگری شهری مطالعه موردی: بافت مرکزی و تاریخی شهر سقز [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-33]
  • بام سبز تأثیر کیفیت رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: مجتمع تفریحی بام سبز شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 113-126]
  • بیرجند سنجش و ارزیابی توان‌های گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
  • برنامه‌ریزی راهبردی تدوین راهبردهای رقابت‌پذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلان‌شهر مشهد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
  • برنامه‌ریزی سفر گردشگر ارائه الگوریتمی برای برنامه‌ریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-17]
  • برند سازی واکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 143-159]
  • برند سازی مقصد بررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
  • برند سازی مکان بررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]

پ

  • پایداری تحلیل ادراک ذینفعان از پایداری اثرات گردشگری در شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-15]
  • پایداری مقاصد گردشگری تحلیلی بر اثرات مؤلفه تجارب به‌یادماندنی در پایداری و رقابت‌پذیری مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 143-155]
  • پیاده مداری ارزیابی محورهای مطلوب پیاده مداری به‌منظور ارتقای گردشگری شهری مطالعه موردی: بافت مرکزی و تاریخی شهر سقز [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-33]
  • پیچیدگی برند مکان بررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
  • پریرا سنجش و ارزیابی توان‌های گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
  • پیشران‌ها تبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 69-87]
  • پیشران‌های توسعه شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر جذب گردشگران به باغ‌های تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 107-125]
  • پنجره زمانی ارائه الگوریتمی برای برنامه‌ریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-17]

ت

  • تأسیسات گردشگری بین‌راهی اولویت‌بندی توسعه استان‌های کشور به لحاظ برخورداری از تأسیسات گردشگری بین‌راهی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
  • تبلیغات شفاهی بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
  • تجارب به‌یادماندنی تحلیلی بر اثرات مؤلفه تجارب به‌یادماندنی در پایداری و رقابت‌پذیری مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 143-155]
  • تجربه به‌یادماندنی گردشگری تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 129-142]
  • تحلیل اثرات متقاطع تبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 69-87]
  • تحلیل امکان‌سنجی توسعه اولویت‌بندی جاذبه‌های گردشگری شهر یزد بر مبنای تحلیل امکان‌سنجی توسعه [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-35]
  • تصویر برند مقصد تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 129-142]
  • تصویر مقصد الگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 17-35]
  • تصویر مقصد اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آن‌ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
  • توریسم الگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 17-35]
  • توسعه ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر میبد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 71-84]
  • توسعه پایدار سنجش و ارزیابی توان‌های گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
  • توسعه گردشگری تدوین سناریوهای مؤثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آینده‌نگاری مطالعه موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 107-127]
  • توسعه گردشگری تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری بافت‌های باارزش تاریخی مطالعه موردی: منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 51-63]
  • توسعه گردشگری اولویت‌بندی توسعه استان‌های کشور به لحاظ برخورداری از تأسیسات گردشگری بین‌راهی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
  • توصیه برند بررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]

ج

  • جاذبه‌های گردشگری اولویت‌بندی جاذبه‌های گردشگری شهر یزد بر مبنای تحلیل امکان‌سنجی توسعه [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-35]
  • جاذبه‌های گردشگری طبیعی انسانساخت شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر جذب گردشگران به باغ‌های تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 107-125]
  • جستجوی محلی تکرارشونده ارائه الگوریتمی برای برنامه‌ریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-17]

چ

  • چرخه حیات مقصد گردشگری الگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 17-35]

ح

  • حس مکان بررسی گردشگری چند حسی در شهر تبریز با رویکرد حس مکان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 61-74]
  • حضور پذیری ساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 91-108]

د

  • داده بنیاد ارائه مدل عوامل مقصد محور مؤثر بر گرایش به مقصد و طول مدت اقامت گردشگران مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 51-69]
  • دهکده گردشگری نیازسنجی ایجاد دهکده گردشگری هوشمند در شهر بندر انزلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-60]

ذ

  • ذی‌نفعان تحلیل ادراک ذینفعان از پایداری اثرات گردشگری در شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-15]

ر

  • راهبردهای توسعه راهبردهای رقابت‌پذیری توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: شهرستان رضوان‌شهر [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 75-89]
  • رشت تبیین راهبردهای توسعه گردشگری خلاق در شهر رشت [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 127-142]
  • رضایت از مقصد تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 129-142]
  • رضایت گردشگر ارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 127-141]
  • رضایتمندی شهروندان تأثیر کیفیت رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: مجتمع تفریحی بام سبز شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 113-126]
  • رضایتمندی گردشگر ارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
  • رضایت‌مندی گردشگر تبیین و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگر از مقصدهای گردشگری مطالعه موردی: شهر درگهان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 129-143]
  • رقابت‌پذیری مقاصد گردشگری تحلیلی بر اثرات مؤلفه تجارب به‌یادماندنی در پایداری و رقابت‌پذیری مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 143-155]
  • رینارد سنجش و ارزیابی توان‌های گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
  • رویداد ورزشی بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
  • رویکرد آینده‌نگاری تدوین سناریوهای مؤثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آینده‌نگاری مطالعه موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 107-127]
  • رویکرد درآمد محور تحلیل مقایسه‌ای گردشگری منطقه‌ای با رویکرد درآمد محور [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
  • رویکرد هویت مبنا واکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 143-159]

ز

  • زنجان ارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-94]

س

  • سایبر پارک هم آفرینی فضای گردشگری هوشمند از طریق تعاملات دیجیتالی ارائه مدل مفهومی سایبر پارک [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 51-67]
  • ساماندهی ساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 91-108]
  • سناریو نگاری تدوین سناریوهای مؤثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آینده‌نگاری مطالعه موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 107-127]

ش

  • شخصیت برند مقصد اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آن‌ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
  • شهر اردبیل تحلیلی بر اثرات مؤلفه تجارب به‌یادماندنی در پایداری و رقابت‌پذیری مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 143-155]
  • شهر بانه تبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 69-87]
  • شهر بندر انزلی نیازسنجی ایجاد دهکده گردشگری هوشمند در شهر بندر انزلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-60]
  • شهر تبریز بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 161-171]
  • شهر تبریز بررسی گردشگری چند حسی در شهر تبریز با رویکرد حس مکان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 61-74]
  • شهر تبریز ارزیابی مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 145-159]
  • شهر خلاق غذا و خوراک تبیین راهبردهای توسعه گردشگری خلاق در شهر رشت [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 127-142]
  • شهر درگهان تبیین و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگر از مقصدهای گردشگری مطالعه موردی: شهر درگهان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 129-143]
  • شهر رضوان‌شهر راهبردهای رقابت‌پذیری توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: شهرستان رضوان‌شهر [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 75-89]
  • شهر یزد اولویت‌بندی جاذبه‌های گردشگری شهر یزد بر مبنای تحلیل امکان‌سنجی توسعه [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-35]
  • شهر یزد واکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 143-159]
  • شهر یزد ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-47]
  • شهر ساری موزه های باستان شناختی و نقش آن در توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی (مطالعه ی موردی: موزه ی خانه ی کلبادی شهر ساری) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
  • شهرستان چرام شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر جذب گردشگران به باغ‌های تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 107-125]
  • شهر سقز ارزیابی محورهای مطلوب پیاده مداری به‌منظور ارتقای گردشگری شهری مطالعه موردی: بافت مرکزی و تاریخی شهر سقز [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-33]
  • شهر شیراز ساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 91-108]
  • شهر کرمان بررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
  • شهر گنبدکاووس بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
  • شهر لاهیجان تحلیل ادراک ذینفعان از پایداری اثرات گردشگری در شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-15]
  • شهر لاهیجان تأثیر کیفیت رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: مجتمع تفریحی بام سبز شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 113-126]

ص

  • صنعت گردشگری تبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 69-87]
  • صنعت ورزش تدوین راهبردهای رقابت‌پذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلان‌شهر مشهد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]

ط

  • طول مدت اقامت گردشگر ارائه مدل عوامل مقصد محور مؤثر بر گرایش به مقصد و طول مدت اقامت گردشگران مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 51-69]

ع

  • عناصر برند واکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 143-159]
  • عوامل مقصد محور ارائه مدل عوامل مقصد محور مؤثر بر گرایش به مقصد و طول مدت اقامت گردشگران مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 51-69]

غ

  • غذاهای قومی طراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

ف

  • فضای گردشگری ساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 91-108]
  • فضای گردشگری هوشمند هم آفرینی فضای گردشگری هوشمند از طریق تعاملات دیجیتالی ارائه مدل مفهومی سایبر پارک [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 51-67]
  • فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات ارزیابی مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 145-159]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 127-141]
  • فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات هم آفرینی فضای گردشگری هوشمند از طریق تعاملات دیجیتالی ارائه مدل مفهومی سایبر پارک [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 51-67]

ق

  • قابلیت‌های فرهنگی-تاریخی بازاریابی قابلیت‌های فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 21-33]
  • قصد بازدید اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آن‌ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
  • قصد بازدید مجدد تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 129-142]
  • قصد بازدید مجدد بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 161-171]
  • قومیت طراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

ک

  • کپلند سنجش و ارزیابی توان‌های گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
  • کشش فضا ارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-94]
  • کیفیت خدمات ارزیابی مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 145-159]
  • کیفیت مقصد گردشگری ارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
  • کوپراس سنجش و ارزیابی توان‌های گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]

گ

  • گرایش گردشگر به مقصد ارائه مدل عوامل مقصد محور مؤثر بر گرایش به مقصد و طول مدت اقامت گردشگران مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 51-69]
  • گردشگری موزه های باستان شناختی و نقش آن در توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی (مطالعه ی موردی: موزه ی خانه ی کلبادی شهر ساری) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
  • گردشگری تحلیل ادراک ذینفعان از پایداری اثرات گردشگری در شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-15]
  • گردشگری تدوین راهبردهای رقابت‌پذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلان‌شهر مشهد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
  • گردشگری ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر میبد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 71-84]
  • گردشگری ارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 127-141]
  • گردشگری ارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-94]
  • گردشگری سنجش و ارزیابی توان‌های گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
  • گردشگری ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-47]
  • گردشگری اولویت‌بندی توسعه استان‌های کشور به لحاظ برخورداری از تأسیسات گردشگری بین‌راهی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
  • گردشگری ارزیابی مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 145-159]
  • گردشگران خارجی طراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
  • گردشگران ورزشی بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
  • گردشگری پزشکی ارزیابی مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 145-159]
  • گردشگری چند حسی بررسی گردشگری چند حسی در شهر تبریز با رویکرد حس مکان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 61-74]
  • گردشگری خرید ارزیابی نقش گردشگری خرید در توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی بازار تاناکورای شهر ارومیه [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
  • گردشگری خلاق تبیین راهبردهای توسعه گردشگری خلاق در شهر رشت [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 127-142]
  • گردشگری شهری ارزیابی نقش گردشگری خرید در توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی بازار تاناکورای شهر ارومیه [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
  • گردشگری شهری ارزیابی محورهای مطلوب پیاده مداری به‌منظور ارتقای گردشگری شهری مطالعه موردی: بافت مرکزی و تاریخی شهر سقز [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-33]
  • گردشگری شهری تبیین و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگر از مقصدهای گردشگری مطالعه موردی: شهر درگهان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 129-143]
  • گردشگری شهری نقش ارزش‌های فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-19]
  • گردشگری گیلان بازاریابی قابلیت‌های فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 21-33]
  • گردشگری مذهبی راهبردهای رقابت‌پذیری توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: شهرستان رضوان‌شهر [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 75-89]
  • گردشگری مشهد ارائه مدل عوامل مقصد محور مؤثر بر گرایش به مقصد و طول مدت اقامت گردشگران مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 51-69]
  • گردشگری منطقه‌ای تحلیل مقایسه‌ای گردشگری منطقه‌ای با رویکرد درآمد محور [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 85-96]
  • گردشگری هوشمند ارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 127-141]
  • گردشگری هوشمند نیازسنجی ایجاد دهکده گردشگری هوشمند در شهر بندر انزلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-60]
  • گردشگری ورزشی تدوین راهبردهای رقابت‌پذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلان‌شهر مشهد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]

م

  • میبد ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر میبد [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 71-84]
  • متاسوات تدوین راهبردهای رقابت‌پذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلان‌شهر مشهد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
  • متاسوات راهبردهای رقابت‌پذیری توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: شهرستان رضوان‌شهر [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 75-89]
  • محرم ارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-94]
  • مدل استراتژیک SOAR تبیین راهبردهای توسعه گردشگری خلاق در شهر رشت [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 127-142]
  • مدل باتلر الگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 17-35]
  • مدلسازی معادلات ساختاری شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر جذب گردشگران به باغ‌های تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 107-125]
  • مذهب ارزیابی کیفیت کششی فضای شهری در توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: مراسم عزاداری محرم شهر زنجان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-94]
  • میراث فرهنگی موزه های باستان شناختی و نقش آن در توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی (مطالعه ی موردی: موزه ی خانه ی کلبادی شهر ساری) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
  • مسیریابی نقش ارزش‌های فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-19]
  • مسئله جهت‌یابی ارائه الگوریتمی برای برنامه‌ریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-17]
  • مطلوبیت ارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
  • معادلات ساختاری ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-47]
  • معلولین ساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 91-108]
  • مقصد گردشگری ارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
  • منطقه 12 تهران تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری بافت‌های باارزش تاریخی مطالعه موردی: منطقه 12 تهران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 51-63]
  • موزه خانه کلبادی موزه های باستان شناختی و نقش آن در توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در شهرهای تاریخی (مطالعه ی موردی: موزه ی خانه ی کلبادی شهر ساری) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
  • مؤلفه‌های گردشگری شهری واکاوی ظرفیت برندسازی شهری و عناصر برند در مقصد گردشگری مبتنی بر رویکرد هویت مبنا [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 143-159]

ن

  • نیازسنجی نیازسنجی ایجاد دهکده گردشگری هوشمند در شهر بندر انزلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-60]
  • نگرش سیستمی شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر جذب گردشگران به باغ‌های تاریخی طبیعی ایران مطالعه موردی: باغ تاریخی چشمه بلقیس شهر چرام [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 107-125]
  • نگرش گردشگر اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آن‌ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]

و

  • وابستگی زمانی ارائه الگوریتمی برای برنامه‌ریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-17]
  • وایکور سنجش و ارزیابی توان‌های گردشگری شهرستان بیرجند [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 95-105]
  • وفاداری به مقصد گردشگری تأثیر کیفیت رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: مجتمع تفریحی بام سبز شهر لاهیجان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 113-126]
  • وفاداری گردشگری بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 161-171]

ه

  • هم آفرینی هم آفرینی فضای گردشگری هوشمند از طریق تعاملات دیجیتالی ارائه مدل مفهومی سایبر پارک [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 51-67]
  • هم آفرینی گردشگر ارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 127-141]
  • هویت‌یابی مکان بررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]