نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ایران گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیت‏شناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
  • ارزش ویژه برند تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
  • استان کرمانشاه شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]
  • استان گیلان طراحی مدل بخش‌بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
  • استان هرمزگان تدوین مدل مدیریت مقصد گردشگری با تأکید بر ورزش‌های ساحلی مطالعه موردی: شهرهای ساحلی هرمزگان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 17-31]
  • اقامتگاه بوم‌گردی تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
  • اقامتگاه‌های بوم‌گردی شناسایی محرک‌ها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بوم‌گردی استان سمنان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 135-148]
  • اقتصاد تجربه شناسایی محرک‌ها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بوم‌گردی استان سمنان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 135-148]

ب

  • بازاریابی طراحی مدل بخش‌بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
  • بازار هدف طراحی مدل بخش‌بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
  • برند مقصد تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
  • بسترسازی شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]

ت

  • تسهیلگران گردشگری پزشکی ارائه چارچوب سه مرحله‌ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 149-163]
  • تصویر ذهنی برند تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
  • تمایل گردشگران بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
  • توسعه گردشگری تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]
  • توسعه گردشگری بوم گردی تحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بوم‌گردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]

د

  • داده بنیاد شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]

ر

  • ریسک گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیت‏شناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
  • رضایتمندی تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]

ش

  • شهرستان زنجان تحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بوم‌گردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
  • شهرستان مریوان تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 49-65]

ع

  • عوامل اجتماعی تحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بوم‌گردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
  • عوامل فرهنگی تحلیل نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در توسعه گردشگری بوم‌گردی شهرستان زنجان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]

ق

  • قصد رفتاری بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]

ک

  • کوید-19 گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیت‏شناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]

گ

  • گردشگری شناسایی محرک‌ها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بوم‌گردی استان سمنان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 135-148]
  • گردشگری ارائه چارچوب سه مرحله‌ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 149-163]
  • گردشگری آرام بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]
  • گردشگران خارجی طراحی مدل بخش‌بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
  • گردشگری پزشکی ارائه چارچوب سه مرحله‌ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 149-163]
  • گردشگری پزشکی شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار در توسعه گردشگری پزشکی مطالعه موردی: استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 87-101]
  • گردشگری تجربه محور شناسایی محرک‌ها و موانع توسعه گردشگری تجربه محور در اقامتگاه های بوم‌گردی استان سمنان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 135-148]
  • گردشگری داخلی گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیت‏شناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
  • گردشگری سلامت ارائه چارچوب سه مرحله‌ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 149-163]

م

  • مدیریت مقصد گردشگری تدوین مدل مدیریت مقصد گردشگری با تأکید بر ورزش‌های ساحلی مطالعه موردی: شهرهای ساحلی هرمزگان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 17-31]
  • مدل کانو تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]
  • مشهد بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]

ن

  • نیت سفر گردشگری داخلی در میانه پاندمی کوید-19: نقش عوامل جمعیت‏شناختی و اهداف سفر [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 103-117]
  • نظریه رفتاری هدف محور  بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 67-85]

و

  • ورزش‌های ساحلی تدوین مدل مدیریت مقصد گردشگری با تأکید بر ورزش‌های ساحلی مطالعه موردی: شهرهای ساحلی هرمزگان [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 17-31]