استان اردبیلتحلیل و سطح بندی جاذبه های گردشگری استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 113-125]
استان بوشهرارزیابی مولفههای تاثیرگذار بر رضایتمندی از مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر های ساحلی استان بوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-64]
استان کردستانشناسایی و تحلیل انگیزههای گردشگران جنگ در استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 17-33]
استان مازندراننقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 37-50]
اقامتگاه غیررسمیرهیافتهای ساماندهی اقامتگاههای گردشگری غیررسمی در ایران با رویکرد ایمنی و امنیتی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 143-159]
امنیتارزیابی فضاهای گردشگری شهر یزد با تأکید بر بحرانهای گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 51-72]
ایمنی و امنیترهیافتهای ساماندهی اقامتگاههای گردشگری غیررسمی در ایران با رویکرد ایمنی و امنیتی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 143-159]
انگیزههای گردشگرانشناسایی و تحلیل انگیزههای گردشگران جنگ در استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 17-33]
ب
بازار تبریزبررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
بحران گردشگریارزیابی فضاهای گردشگری شهر یزد با تأکید بر بحرانهای گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 51-72]
برزن تاریخیارزیابی فضاهای گردشگری شهر یزد با تأکید بر بحرانهای گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 51-72]
برنامهریزی راهبردیتبیین راهبردهای توسعه گردشگری پیراشهری جامعه محور،مطالعه موردی منطقه کن - سولقان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 121-135]
برندسازی مکانبررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
بندسازی مقصدارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 137-152]
بوستان نهجالبلاغهسنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهجالبلاغه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 121-134]
پ
پیادهراهبررسی نقش پیادهراه های شهری در توسعه گردشگری پایدار مطالعه موردی؛ خیابان 15 خرداد شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
پروژه بزرگمقیاستحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژههای بزرگمقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-159]
ت
تابع Kتحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 143-160]
تبریزتأثیر تصویر ذهنی ساکنان از محل سکونت خود بر میزان حمایت آنان از گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]
تبلیغات دیداریبررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 83-99]
تحلیل سلسلهمراتبیتحلیل و سطح بندی جاذبه های گردشگری استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 113-125]
تصویر برندبررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 73-86]
تصویر برند مقصدنقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 37-50]
تصویر ساکنان از جامعه محلیتأثیر تصویر ذهنی ساکنان از محل سکونت خود بر میزان حمایت آنان از گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]
تصویر شناختینقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 37-50]
تصویر عاطفینقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 37-50]
تصویر مقصدعوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 87-99]
تصویر مقصدبررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
تصویر منحصربهفردنقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 37-50]
تقویم اقلیمیزمانبندی سفر در گردشگری شهری بر مبنای متغیّرهای اقلیمی (مطالعه موردی: شهرهای استان سیستان و بلوچستان) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 71-85]
توسعة گردشگریارزیابی مدیریت استفاده از فرصتهای ناشی از زلزله 1382 بم از دیدگاه گردشگران ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
توسعه پایدارارزیابی مولفههای تاثیرگذار بر رضایتمندی از مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر های ساحلی استان بوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-64]
توسعه گردشگریتأثیر تصویر ذهنی ساکنان از محل سکونت خود بر میزان حمایت آنان از گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]
توسعه گردشگریارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 17-31]
توسعه گردشگریبررسی نقش پیادهراه های شهری در توسعه گردشگری پایدار مطالعه موردی؛ خیابان 15 خرداد شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
تولید اجتماعی فضاتحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژههای بزرگمقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-159]
تئوری بنیانیواکاوی دلایل تمایل اندک گردشگران به ماندگاری در شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-51]
ج
جاذبهتحلیل شبکهای جاذبهها در برنامهریزی گردشگری ( مطالعه موردی: جاذبه های شهرستان کاشان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]
جامعة میزبانتدوین مدل رضایتمندی جامعة میزبان از توسعة گردشگری (مورد مطالعه: ساکنان شهر لاهیجان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 127-141]
جزیره قشممکان یابی دهکده های گردشگری در شهرهای ساحلی (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 101-119]
جوامع محلیتبیین راهبردهای توسعه گردشگری پیراشهری جامعه محور،مطالعه موردی منطقه کن - سولقان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 121-135]
ح
حمایت ساکنانتأثیر تصویر ذهنی ساکنان از محل سکونت خود بر میزان حمایت آنان از گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]
خ
خیابان 15 خردادبررسی نقش پیادهراه های شهری در توسعه گردشگری پایدار مطالعه موردی؛ خیابان 15 خرداد شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
خدمات شهریسنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهجالبلاغه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 121-134]
خودهمبستگی فضاییتحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 143-160]
رضایتمندیسنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهجالبلاغه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 121-134]
رضایتمندیسنجش نگرش گردشگران سالمند به شهر مشهد از نظر شاخص های شهر دوستدار سالمند [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]
رضایت مندیسنجش میزان رضایتمندی از کیفیت محیط مکانهای گردشگری (مطالعه موردی شهر گرگان) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-18]
رضایتمندیعوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 87-99]
روش کیورهیافتهای ساماندهی اقامتگاههای گردشگری غیررسمی در ایران با رویکرد ایمنی و امنیتی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 143-159]
ز
زلزلهارزیابی مدیریت استفاده از فرصتهای ناشی از زلزله 1382 بم از دیدگاه گردشگران ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
زلزله بمتحلیل موانع توسعه گردشگری سیاه در ایران نمونه موردی: (منطقه زلزلهزده بم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 35-51]
زمانبندی سفرزمانبندی سفر در گردشگری شهری بر مبنای متغیّرهای اقلیمی (مطالعه موردی: شهرهای استان سیستان و بلوچستان) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 71-85]
زنجانتحلیلی بر سنجش زیرساختهای گردشگری در فضاهای شهری (مطالعه موردی: شهر زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 65-82]
س
ساماندهیرهیافتهای ساماندهی اقامتگاههای گردشگری غیررسمی در ایران با رویکرد ایمنی و امنیتی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 143-159]
سطحبندیتحلیل و سطح بندی جاذبه های گردشگری استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 113-125]
ش
شاخص مورانتحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 143-160]
شبکههای اجتماعیارزیابی تأثیر رسانههای مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکههای مجازی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 53-69]
شهر بانهتحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 143-160]
شهر بمارزیابی مدیریت استفاده از فرصتهای ناشی از زلزله 1382 بم از دیدگاه گردشگران ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
شهر تبریزمقایسه تطبیقی ارزشگذاری اقتصادی CVM مقاصد گردشگری شهری (مطالعه موردی: پارکهای ائلگلی و باغلارباغی کلانشهر تبریز) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 33-48]
عناصر اقامتیتحلیلی بر سنجش زیرساختهای گردشگری در فضاهای شهری (مطالعه موردی: شهر زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 65-82]
عوامل اساسیتعیین و طبقهبندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدلسازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
عوامل انگیزشیتعیین و طبقهبندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدلسازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
عوامل عملکردیتعیین و طبقهبندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدلسازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
ف
فضاهای گردشگریارزیابی فضاهای گردشگری شهر یزد با تأکید بر بحرانهای گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 51-72]
ق
قزوینبرنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با محوریت باغات (مطالعه موردی: باغات سنتی شهر قزوین) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 153-170]
قشمعوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 87-99]
ک
کاربران مجازیارزیابی تأثیر رسانههای مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکههای مجازی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 53-69]
کرمانارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 17-31]
کیفیت ادراک شده و آگاهی به برندبررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 73-86]
کیفیت فضای عمومیتحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژههای بزرگمقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-159]
کلان شهر مشهدارزیابی ساختار گردشگری پزشکی بر اساس مدل الماس پورتر در کلان شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
کلید واژگان: ساختار گردشگریارزیابی ساختار گردشگری پزشکی بر اساس مدل الماس پورتر در کلان شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
گ
گردشگریتحلیل و سطح بندی جاذبه های گردشگری استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 113-125]
گردشگریبررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 83-99]
گردشگریتدوین مدل رضایتمندی جامعة میزبان از توسعة گردشگری (مورد مطالعه: ساکنان شهر لاهیجان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 127-141]
گردشگریارزیابی تأثیر رسانههای مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکههای مجازی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 53-69]
گردشگریمکان یابی دهکده های گردشگری در شهرهای ساحلی (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 101-119]
گردشگریتحلیلی بر سنجش زیرساختهای گردشگری در فضاهای شهری (مطالعه موردی: شهر زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 65-82]
گردشگریسنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهجالبلاغه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 121-134]
گردشگریرهیافتهای ساماندهی اقامتگاههای گردشگری غیررسمی در ایران با رویکرد ایمنی و امنیتی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 143-159]
گردشگریبرنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با محوریت باغات (مطالعه موردی: باغات سنتی شهر قزوین) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 153-170]
گردشگریسنجش میزان رضایتمندی از کیفیت محیط مکانهای گردشگری (مطالعه موردی شهر گرگان) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-18]
گردشگر ایرانیارزیابی مدیریت استفاده از فرصتهای ناشی از زلزله 1382 بم از دیدگاه گردشگران ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
گردشگران خارجیارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 137-152]
گردشگری باغات سنتیبرنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با محوریت باغات (مطالعه موردی: باغات سنتی شهر قزوین) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 153-170]
گردشگری پایدارواکاوی دلایل تمایل اندک گردشگران به ماندگاری در شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-51]
گردشگری پایداربررسی نقش پیادهراه های شهری در توسعه گردشگری پایدار مطالعه موردی؛ خیابان 15 خرداد شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
گردشگری پیراشهریتبیین راهبردهای توسعه گردشگری پیراشهری جامعه محور،مطالعه موردی منطقه کن - سولقان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 121-135]
گردشگری پزشکیارزیابی ساختار گردشگری پزشکی بر اساس مدل الماس پورتر در کلان شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
گردشگری تجاریتحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 143-160]
گردشگری جنگشناسایی و تحلیل انگیزههای گردشگران جنگ در استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 17-33]
گردشگری سالمندسنجش نگرش گردشگران سالمند به شهر مشهد از نظر شاخص های شهر دوستدار سالمند [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]
گردشگری سیاهتحلیل موانع توسعه گردشگری سیاه در ایران نمونه موردی: (منطقه زلزلهزده بم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 35-51]
گردشگری شهریواکاوی دلایل تمایل اندک گردشگران به ماندگاری در شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-51]
گردشگری شهریزمانبندی سفر در گردشگری شهری بر مبنای متغیّرهای اقلیمی (مطالعه موردی: شهرهای استان سیستان و بلوچستان) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 71-85]
گردشگری شهریتحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژههای بزرگمقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-159]
گردشگری شهریمکان یابی دهکده های گردشگری در شهرهای ساحلی (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 101-119]
مدل الماس پورترارزیابی ساختار گردشگری پزشکی بر اساس مدل الماس پورتر در کلان شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
مدل پرومتهتحلیل و سطح بندی جاذبه های گردشگری استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 113-125]
مدل سواتتبیین راهبردهای توسعه گردشگری پیراشهری جامعه محور،مطالعه موردی منطقه کن - سولقان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 121-135]
مدل کانوسنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهجالبلاغه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 121-134]
مدل کانوتعیین و طبقهبندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدلسازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
مشهدسنجش نگرش گردشگران سالمند به شهر مشهد از نظر شاخص های شهر دوستدار سالمند [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]
معادلات ساختاریتعیین و طبقهبندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدلسازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]