نویسنده = محمد رضا رضایی
ارائه الگوی توسعه گردشگری با تآکید بر رویکرد شهر شاد نمونه موردی: شهر یزد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 شهریور 1403

10.22059/jut.2024.373417.1194

محمدرضا رضایی؛ پریوش اورکی


تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 35-56

10.22059/jut.2024.352264.1094

عادل ساریخانی ساریخان بیگلو؛ محمدرضا رضایی؛ حجت الله پاشاپور؛ علی رحیمی


تحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 1-13

10.22059/jut.2021.307823.819

علیرضا عسگری سوادجانی؛ محمدرضا رضایی؛ حمدالله سجاسی قیداری