کلیدواژه‌ها = مقصد گردشگری
تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 35-56

10.22059/jut.2024.352264.1094

عادل ساریخانی ساریخان بیگلو؛ محمدرضا رضایی؛ حجت الله پاشاپور؛ علی رحیمی


تحلیل عوامل مؤثر بر ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری مطالعه مورد: شهر تهران

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 121-139

10.22059/jut.2024.374246.1196

افشین بهره مند؛ فریز طاهری کیا؛ محمد حسن بهزادی؛ اصغر مشبکی اصفهانی


ارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران

دوره 7، شماره 3، آبان 1399، صفحه 35-50

10.22059/jut.2020.308107.822

زهرا اسدی پیمان؛ جمیله توکلی نیا؛ محمدتقی رضویان؛ مرتضی قورچی