نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌های گردشگری اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]

ا

  • اخلاق اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]

ب

  • بازار عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
  • برنامه‌ریزی راهبردی راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدل‌های ‏کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
  • برنامه ‏ریزی راهبردهای کمی اولویت‏ بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدل‏های کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]
  • برنامه‌ریزی شهری مکان‌یابی سایت‌های گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]

پ

  • پروژة گردشگری مکان‌یابی سایت‌های گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]

ت

  • تبریز عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
  • توسعۀ گردشگری تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخص‌های ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]

ج

  • جامعه اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]

ر

  • رضایت مشتری بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]
  • رضایت‌مندی سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]

ز

  • زنجان اولویت‏ بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدل‏های کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]

س

  • سلطانیه اولویت‏ بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدل‏های کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]

ش

  • شاخص‌های ذهنی تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخص‌های ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
  • شمیرانات تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخص‌های ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
  • شهر بندرعباس مکان‌یابی سایت‌های گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]
  • شهر یزد راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدل‌های ‏کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
  • شهروندان تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخص‌های ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]

ط

  • طبیعت اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]

ف

  • فشم تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخص‌های ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]

ک

  • کیفیت خدمات سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
  • کیفیت زندگی تحلیل نقش گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر شاخص‌های ذهنی (مطالعۀ موردی: شهر فشم، شهرستان شمیرانات) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 35-45]
  • کلانشهر شیراز سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]

گ

  • گردشگری عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
  • گردشگران سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
  • گردشگری شهری راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدل‌های ‏کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
  • گردشگری مدرن اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]
  • گردشگری مسئولانه اخلاق گردشگری مدرن رویکردی انتقادی به ابعاد، اصول و آثار اخلاق گردشگری مدرن [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 47-61]

م

  • مدل‏های کمی و کیفی راهبردپژوهی در سایۀ عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدل‌های ‏کمی و کیفی (مطالعۀ موردی: توسعۀ گردشگری شهر یزد) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 17-33]
  • مقاصد گردشگری اولویت‏ بندی راهبردهای مدیریت مقاصد گردشگری با استفاده از مدل‏های کمّی و کیفی (مطالعۀ موردی: شهر سلطانیه) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 79-96]
  • مکان‌یابی گردشگری مکان‌یابی سایت‌های گردشگری شهر بندرعباس جهت ایجاد فضای توریستی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 113-126]
  • مکان‌های تاریخی عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]

ن

  • نارضایتی مشتری بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]

و

  • وفاداری مشتری بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]

ه

  • هتل سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-15]
  • هتل‌های 4 و 5 ستاره. مقدمه بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 97-112]