کلیدواژه‌ها = تصویر مقصد
رابطه تصور از مقصد با رضایت از سفر در بین گردشگران خارجی شهر اصفهان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1403

10.22059/jut.2025.368727.1173

حامد بخشی؛ فاطمه عطری


مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر مقصد گردشگری مطالعه موردی: جزیره کیش

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 35-50

10.22059/jut.2021.318164.877

زهرا صفازاده اول؛ علیرضا روستا؛ داریوش جمشیدی


الگوریتم پیشنهادی برای تشخیص جایگاه مقصد گردشگری در چرخه حیات

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 17-35

10.22059/jut.2018.260599.503

احد ابراهیم‌پور لنبران؛ کرامت اله زیاری؛ حسین حاتمی نژاد؛ احمد پوراحمد


عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم

دوره 5، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 87-99

10.22059/jut.2018.245053.404

سعیدرضا اکبریان رونیزی؛ سید عباس رجایی