آ
-
آریان کیا، مصطفی
ارزیابی و توانسنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحققپذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
-
آسایش، ابوالقاسم
تبیین اثر مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
ا
-
اروجی، حسن
تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
-
اسعدی، میرمحمد
الگوی تابآوری ذینفعان صنعت گردشگری با تکیهبر ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی استانهای منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
-
اسماعیلی، سوده
نقش زیرساختهای نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
-
اشقلی فراهانی، گیتا
تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنجگانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
-
امیری، مهدی
بررسی تأثیر مؤلفههای میراث فرهنگی ناملموس با تکیهبر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
-
ایمانی خوشخو، محمد حسین
الگوی تابآوری ذینفعان صنعت گردشگری با تکیهبر ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی استانهای منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
ب
-
باشکوه اجیرلو، محمد
طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
-
باصولی، مهدی
الگوی تابآوری ذینفعان صنعت گردشگری با تکیهبر ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی استانهای منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
پ
-
پاسالارزاده، حبیب
ارزیابی نقش عوامل جامعهشناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
-
پوراحمد، احمد
ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفادهکنندگان از اقامتگاههای گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
ج
-
جباری، گلنوش
الگوی تابآوری ذینفعان صنعت گردشگری با تکیهبر ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی استانهای منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
-
جعفری نیا، غلامرضا
ارزیابی نقش عوامل جامعهشناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
ح
-
حسینی امیری، سید محمود
نقش زیرساختهای نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
خ
-
خانی پردنجانی، سجاد
تبیین اثر مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
-
خداقلی، فریبا
تحلیل عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
-
خسروی، ابوالفضل
نقش زیرساختهای نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
ر
-
ربانی، طاها
تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
-
رحیمی، حسین
طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
-
رضایی، محمد رضا
تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
ز
-
زارعی، قاسم
طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
-
زرندیان، ندا
تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنجگانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
-
زنده بودی، جمشید
ارزیابی نقش عوامل جامعهشناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
-
زنگنه شهرکی، سعید
ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفادهکنندگان از اقامتگاههای گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
-
زیاری، کرامت اله
ارزیابی و توانسنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحققپذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
س
-
سعیدنیا، حمیدرضا
تبیین اثر مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
-
سیف اللهی، ناصر
تحلیل اثر همآفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
ش
-
شمس الدینی، علی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبههای گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
ص
-
صادقی، حجت الله
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبههای گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
-
صمدی، محمود
تحلیل عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
ع
-
علیزاده مقدم، علی عسگر
بررسی تأثیر مؤلفههای میراث فرهنگی ناملموس با تکیهبر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
-
عیاشی، اطهره
ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفادهکنندگان از اقامتگاههای گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
ف
-
فتحی، محمدرضا
نقش زیرساختهای نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
-
فرجی سبکبار، حسنعلی
ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفادهکنندگان از اقامتگاههای گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
-
فروزان، میر امیر
تحلیل اثر همآفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
ق
-
قادری، اسماعیل
مدل شکلگیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
ک
-
کربونه، فابیو
ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفادهکنندگان از اقامتگاههای گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
-
کروبی، مهدی
مدل شکلگیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
ل
-
لطیفی، محمد مهدی
تبیین اثر مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
م
-
محمّدی، مصطفی
مدل شکلگیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
-
معافی مدنی، سید مهدی
تحلیل عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
-
میرتقیان رودسری، سیّد محمّد
مدل شکلگیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
ن
-
ناصرپور، مهرداد
طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
-
نظری، عبداله
تحلیل عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد