نمایه نویسندگان

آ

  • آریان کیا، مصطفی ارزیابی و توان‌سنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحقق‌پذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
  • آسایش، ابوالقاسم تبیین اثر مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]

ا

  • اروجی، حسن تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
  • اسعدی، میرمحمد الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
  • اسماعیلی، سوده نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
  • اشقلی فراهانی، گیتا تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنج‌گانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
  • امیری، مهدی بررسی تأثیر مؤلفه‌های میراث فرهنگی ناملموس با تکیه‌بر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
  • ایمانی خوشخو، محمد حسین الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]

ب

  • باشکوه اجیرلو، محمد طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
  • باصولی، مهدی الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]

پ

  • پاسالارزاده، حبیب ارزیابی نقش عوامل جامعه‌شناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
  • پوراحمد، احمد ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفاده‌کنندگان از اقامتگاه‌های گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]

ج

  • جباری، گلنوش الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
  • جعفری نیا، غلامرضا ارزیابی نقش عوامل جامعه‌شناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]

ح

  • حسینی امیری، سید محمود نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]

خ

  • خانی پردنجانی، سجاد تبیین اثر مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
  • خداقلی، فریبا تحلیل عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
  • خسروی، ابوالفضل نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]

ر

  • ربانی، طاها تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
  • رحیمی، حسین طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
  • رضایی، محمد رضا تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]

ز

  • زارعی، قاسم طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
  • زرندیان، ندا تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنج‌گانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
  • زنده بودی، جمشید ارزیابی نقش عوامل جامعه‌شناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
  • زنگنه شهرکی، سعید ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفاده‌کنندگان از اقامتگاه‌های گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
  • زیاری، کرامت اله ارزیابی و توان‌سنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحقق‌پذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]

س

  • سعیدنیا، حمیدرضا تبیین اثر مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
  • سیف اللهی، ناصر تحلیل اثر هم‌آفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]

ش

  • شمس الدینی، علی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبه‌های گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]

ص

  • صادقی، حجت الله شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبه‌های گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
  • صمدی، محمود تحلیل عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]

ع

  • علیزاده مقدم، علی عسگر بررسی تأثیر مؤلفه‌های میراث فرهنگی ناملموس با تکیه‌بر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
  • عیاشی، اطهره ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفاده‌کنندگان از اقامتگاه‌های گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]

ف

  • فتحی، محمدرضا نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
  • فرجی سبکبار، حسنعلی ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفاده‌کنندگان از اقامتگاه‌های گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
  • فروزان، میر امیر تحلیل اثر هم‌آفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]

ق

  • قادری، اسماعیل مدل شکل‌گیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]

ک

  • کربونه، فابیو ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفاده‌کنندگان از اقامتگاه‌های گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
  • کروبی، مهدی مدل شکل‌گیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]

ل

  • لطیفی، محمد مهدی تبیین اثر مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]

م

  • محمّدی، مصطفی مدل شکل‌گیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
  • معافی مدنی، سید مهدی تحلیل عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد مدل شکل‌گیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]

ن

  • ناصرپور، مهرداد طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
  • نظری، عبداله تحلیل عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]