نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبه‌های گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
  • ارزش میراث بررسی تأثیر مؤلفه‌های میراث فرهنگی ناملموس با تکیه‌بر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
  • استان‌های گردشگری ایران الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
  • اصالت میراث بررسی تأثیر مؤلفه‌های میراث فرهنگی ناملموس با تکیه‌بر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
  • اقامتگاه‌های تهران ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفاده‌کنندگان از اقامتگاه‌های گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]

ب

  • بازاریابی تأثیرگذار تبیین اثر مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
  • بازاریابی گردشگری طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
  • بازاریابی گردشگری تحلیل عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
  • بافت تاریخی شهری یزد تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
  • بحران الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
  • بیان تجارب تبیین اثر مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]

ت

  • تاب‌آوری الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
  • تجربه به‌یادماندنی نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
  • تحلیل آنلاین نظرات ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفاده‌کنندگان از اقامتگاه‌های گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
  • تحلیل ذینفعان تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
  • تصویر ذهنی مقصد گردشگری تحلیل عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
  • تماس فرهنگی نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
  • توریسم تجاری ارزیابی نقش عوامل جامعه‌شناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
  • توسعه پایدار ارزیابی نقش عوامل جامعه‌شناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
  • توسعه پایدار تحلیل اثر هم‌آفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
  • توسعه شهری شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبه‌های گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]

ج

  • جاذبه گردشگری شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبه‌های گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
  • جاذبه‌های گردشگری ارزیابی و توان‌سنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحقق‌پذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
  • جامعه‌شناختی بازار ارزیابی نقش عوامل جامعه‌شناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
  • جذابیت محتوا تبیین اثر مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
  • جذابیت میراث بررسی تأثیر مؤلفه‌های میراث فرهنگی ناملموس با تکیه‌بر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]

خ

  • خزنده نویسی ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفاده‌کنندگان از اقامتگاه‌های گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
  • خلاقیت مقاصد تحلیل عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]

د

  • داده بنیاد الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]

ذ

  • ذی‌نفعان صنعت گردشگری الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]

ر

  • رفتار گردشگران خانوادگی مدل شکل‌گیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
  • رقابت‌پذیری مقاصد تحلیل عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
  • رویکرد چند موضوع-چند بازیگر تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]

ز

  • زیرساخت‌های سازمانی نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]

ژ

  • ژئومارکتینگ طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]

ش

  • شهر ایذه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبه‌های گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
  • شهر تهران بررسی تأثیر مؤلفه‌های میراث فرهنگی ناملموس با تکیه‌بر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
  • شهر تهران تبیین اثر مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
  • شهرستان کازرون ارزیابی و توان‌سنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحقق‌پذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
  • شهرستان محلات نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
  • شهر گناوه ارزیابی نقش عوامل جامعه‌شناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
  • شهر یزد تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنج‌گانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]

ص

  • صنعت گردشگری الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
  • صنعت گردشگری طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]

ع

  • عوامل شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبه‌های گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]

ف

  • فرآیند برنامه‌ریزی سفر مدل شکل‌گیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
  • فراترکیب مدل شکل‌گیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
  • فناوری بلاک چین طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]

ک

  • کیفیت میراث بررسی تأثیر مؤلفه‌های میراث فرهنگی ناملموس با تکیه‌بر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]

گ

  • گردشگران تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنج‌گانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
  • گردشگر خلاق ارزیابی و توان‌سنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحقق‌پذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
  • گردشگری نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
  • گردشگری ارزیابی نقش عوامل جامعه‌شناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
  • گردشگری ارزیابی و توان‌سنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحقق‌پذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
  • گردشگری تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
  • گردشگری پایدار ارزیابی نقش عوامل جامعه‌شناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
  • گردشگری خانوادگی مدل شکل‌گیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
  • گردشگری خلاق بررسی تأثیر مؤلفه‌های میراث فرهنگی ناملموس با تکیه‌بر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
  • گردشگری شهری تحلیل اثر هم‌آفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
  • گردشگری شهری تحلیل عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
  • گردشگری فرهنگی تبیین اثر مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]

م

  • معادلات ساختاری تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنج‌گانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
  • منظر چند حسی تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنج‌گانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
  • میراث فرهنگی ناملموس بررسی تأثیر مؤلفه‌های میراث فرهنگی ناملموس با تکیه‌بر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]

و

  • واقعیت افزوده تحلیل اثر هم‌آفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
  • واقعیت مجازی تحلیل اثر هم‌آفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
  • وب کاوی ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفاده‌کنندگان از اقامتگاه‌های گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
  • وفاداری به مقصد نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]

ه

  • هم‌آفرینی ارزش تحلیل اثر هم‌آفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]