ا
-
اثربخشی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبههای گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
-
ارزش میراث
بررسی تأثیر مؤلفههای میراث فرهنگی ناملموس با تکیهبر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
-
استانهای گردشگری ایران
الگوی تابآوری ذینفعان صنعت گردشگری با تکیهبر ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی استانهای منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
-
اصالت میراث
بررسی تأثیر مؤلفههای میراث فرهنگی ناملموس با تکیهبر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
-
اقامتگاههای تهران
ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفادهکنندگان از اقامتگاههای گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
ب
-
بازاریابی تأثیرگذار
تبیین اثر مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
-
بازاریابی گردشگری
طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
-
بازاریابی گردشگری
تحلیل عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
-
بافت تاریخی شهری یزد
تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
-
بحران
الگوی تابآوری ذینفعان صنعت گردشگری با تکیهبر ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی استانهای منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
-
بیان تجارب
تبیین اثر مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
ت
-
تابآوری
الگوی تابآوری ذینفعان صنعت گردشگری با تکیهبر ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی استانهای منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
-
تجربه بهیادماندنی
نقش زیرساختهای نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
-
تحلیل آنلاین نظرات
ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفادهکنندگان از اقامتگاههای گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
-
تحلیل ذینفعان
تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
-
تصویر ذهنی مقصد گردشگری
تحلیل عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
-
تماس فرهنگی
نقش زیرساختهای نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
-
توریسم تجاری
ارزیابی نقش عوامل جامعهشناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
-
توسعه پایدار
ارزیابی نقش عوامل جامعهشناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
-
توسعه پایدار
تحلیل اثر همآفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
-
توسعه شهری
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبههای گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
ج
-
جاذبه گردشگری
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبههای گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
-
جاذبههای گردشگری
ارزیابی و توانسنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحققپذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
-
جامعهشناختی بازار
ارزیابی نقش عوامل جامعهشناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
-
جذابیت محتوا
تبیین اثر مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
-
جذابیت میراث
بررسی تأثیر مؤلفههای میراث فرهنگی ناملموس با تکیهبر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
خ
-
خزنده نویسی
ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفادهکنندگان از اقامتگاههای گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
-
خلاقیت مقاصد
تحلیل عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
د
-
داده بنیاد
الگوی تابآوری ذینفعان صنعت گردشگری با تکیهبر ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی استانهای منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
ذ
-
ذینفعان صنعت گردشگری
الگوی تابآوری ذینفعان صنعت گردشگری با تکیهبر ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی استانهای منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
ر
-
رفتار گردشگران خانوادگی
مدل شکلگیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
-
رقابتپذیری مقاصد
تحلیل عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
-
رویکرد چند موضوع-چند بازیگر
تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
ز
-
زیرساختهای سازمانی
نقش زیرساختهای نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
ژ
-
ژئومارکتینگ
طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
ش
-
شهر ایذه
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبههای گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
-
شهر تهران
بررسی تأثیر مؤلفههای میراث فرهنگی ناملموس با تکیهبر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
-
شهر تهران
تبیین اثر مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
-
شهرستان کازرون
ارزیابی و توانسنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحققپذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
-
شهرستان محلات
نقش زیرساختهای نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
-
شهر گناوه
ارزیابی نقش عوامل جامعهشناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
-
شهر یزد
تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنجگانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
ص
-
صنعت گردشگری
الگوی تابآوری ذینفعان صنعت گردشگری با تکیهبر ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی استانهای منتخب گردشگری ایران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 39-60]
-
صنعت گردشگری
طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
ع
-
عوامل
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در اثربخشی جاذبههای گردشگری در توسعه شهر ایذه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 41-57]
ف
-
فرآیند برنامهریزی سفر
مدل شکلگیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
-
فراترکیب
مدل شکلگیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
-
فناوری بلاک چین
طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 21-37]
ک
-
کیفیت میراث
بررسی تأثیر مؤلفههای میراث فرهنگی ناملموس با تکیهبر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
گ
-
گردشگران
تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنجگانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
-
گردشگر خلاق
ارزیابی و توانسنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحققپذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
-
گردشگری
نقش زیرساختهای نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
-
گردشگری
ارزیابی نقش عوامل جامعهشناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
-
گردشگری
ارزیابی و توانسنجی گردشگری شهرستان کازرون در راستای تحققپذیری الگوی گردشگری خلاق [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 21-39]
-
گردشگری
تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
-
گردشگری پایدار
ارزیابی نقش عوامل جامعهشناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 119-133]
-
گردشگری خانوادگی
مدل شکلگیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]
-
گردشگری خلاق
بررسی تأثیر مؤلفههای میراث فرهنگی ناملموس با تکیهبر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
-
گردشگری شهری
تحلیل اثر همآفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
-
گردشگری شهری
تحلیل عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 99-117]
-
گردشگری فرهنگی
تبیین اثر مؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری فرهنگی مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 119-138]
م
-
معادلات ساختاری
تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنجگانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
-
منظر چند حسی
تحلیل ادراک گردشگران داخلی از منظر چند حسی شهر یزد با تأکید بر حواس پنجگانه [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 81-98]
-
میراث فرهنگی ناملموس
بررسی تأثیر مؤلفههای میراث فرهنگی ناملموس با تکیهبر هنرهای نمایشی بر گسترش گردشگری خلاق، مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 1-19]
و
-
واقعیت افزوده
تحلیل اثر همآفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
-
واقعیت مجازی
تحلیل اثر همآفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
-
وب کاوی
ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفادهکنندگان از اقامتگاههای گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 99-118]
-
وفاداری به مقصد
نقش زیرساختهای نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات [دوره 12، شماره 1، 1404، صفحه 81-97]
ه
-
همآفرینی ارزش
تحلیل اثر همآفرینی ارزش بر توسعه پایدار گردشگری شهری نقش میانجی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مطالعه موردی: اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1404، صفحه 59-79]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد