نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرامگاه فردوسی ارزیابی کیفیت اجزای مقاصد گردشگری شهری از جنبه مدیریت مقصد (مطالعه موردی: شهرتوس، خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 53-68]
  • آسایش اقلیمی زمان‌بندی سفر در گردشگری شهری بر مبنای متغیّرهای اقلیمی (مطالعه موردی: شهرهای استان سیستان و بلوچستان) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 71-85]
  • آگاهی از مقصد عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 87-99]

ا

  • اثرات مثبت و منفی گردشگری تدوین مدل رضایتمندی جامعة میزبان از توسعة گردشگری (مورد مطالعه: ساکنان شهر لاهیجان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 127-141]
  • ارزش درک شده عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 87-99]
  • ارزشگذاری مشروط CVM مقایسه تطبیقی ارزشگذاری اقتصادی CVM مقاصد گردشگری شهری (مطالعه موردی: پارک‌های ائل‌گلی و باغلارباغی کلانشهر تبریز) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 33-48]
  • ارزیابی ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 137-152]
  • ارزیابی اثرات ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح گردشگری دره گردو اراک [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-111]
  • ارزیابی اثرات ارزیابی اثرات زیست محیطی تفرجگاه های شهری (منطقه موردی: منطقه گردشگری مروارید شهر نکا) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 101-115]
  • ارزیابی ‌رضایتمندی ارزیابی ‌مولفه‌های ‌تاثیرگذار بر رضایتمندی ‌از مقاصد گردشگری (مطالعه ‌موردی: ‌شهر های ساحلی استان بوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-64]
  • استان اردبیل تحلیل و سطح بندی جاذبه های گردشگری استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 113-125]
  • استان بوشهر ارزیابی ‌مولفه‌های ‌تاثیرگذار بر رضایتمندی ‌از مقاصد گردشگری (مطالعه ‌موردی: ‌شهر های ساحلی استان بوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-64]
  • استان کردستان شناسایی و تحلیل انگیزه‌های گردشگران جنگ در استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 17-33]
  • استان مازندران نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 37-50]
  • اقامتگاه غیررسمی رهیافت‌های ساماندهی اقامتگاه‌های گردشگری غیررسمی در ایران با رویکرد ایمنی و امنیتی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 143-159]
  • امنیت ارزیابی فضاهای گردشگری شهر یزد با تأکید بر بحران‌های گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 51-72]
  • انگیزه‌های گردشگران شناسایی و تحلیل انگیزه‌های گردشگران جنگ در استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 17-33]
  • ایران تحلیل موانع توسعه گردشگری سیاه در ایران نمونه موردی: (منطقه زلزله‌زده بم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 35-51]
  • ایمنی و امنیت رهیافت‌های ساماندهی اقامتگاه‌های گردشگری غیررسمی در ایران با رویکرد ایمنی و امنیتی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 143-159]

ب

  • بازار تبریز بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
  • بحران گردشگری ارزیابی فضاهای گردشگری شهر یزد با تأکید بر بحران‌های گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 51-72]
  • برزن تاریخی ارزیابی فضاهای گردشگری شهر یزد با تأکید بر بحران‌های گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 51-72]
  • برنامه‌ریزی راهبردی تبیین راهبردهای توسعه گردشگری پیراشهری جامعه محور،مطالعه موردی منطقه کن ‌- سولقان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 121-135]
  • برندسازی مکان بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
  • بندسازی مقصد ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 137-152]
  • بوستان نهج‌البلاغه سنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهج‌البلاغه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 121-134]

پ

  • پارک آبیدر سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات تفرجگاه های پیراشهری مطالعه موردی : پارک آبیدر سنندج [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 69-82]
  • پارک ائل‌گلی مقایسه تطبیقی ارزشگذاری اقتصادی CVM مقاصد گردشگری شهری (مطالعه موردی: پارک‌های ائل‌گلی و باغلارباغی کلانشهر تبریز) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 33-48]
  • پارک باغلارباغی مقایسه تطبیقی ارزشگذاری اقتصادی CVM مقاصد گردشگری شهری (مطالعه موردی: پارک‌های ائل‌گلی و باغلارباغی کلانشهر تبریز) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 33-48]
  • پارک‌های توریستی مقایسه تطبیقی ارزشگذاری اقتصادی CVM مقاصد گردشگری شهری (مطالعه موردی: پارک‌های ائل‌گلی و باغلارباغی کلانشهر تبریز) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 33-48]
  • پروژه بزرگ‌مقیاس تحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژه‌های بزرگ‌مقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-159]
  • پیاده‌راه بررسی نقش پیاده‌را‌ه های شهری‌ در توسعه گردشگری پایدار مطالعه موردی؛ خیابان 15 خرداد شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]

ت

  • تئوری بنیانی واکاوی دلایل تمایل اندک گردشگران به ماندگاری در شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-51]
  • تابع K تحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 143-160]
  • تبریز تأثیر تصویر ذهنی ساکنان از محل سکونت خود بر میزان حمایت آنان از گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]
  • تبلیغات دیداری بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 83-99]
  • تحلیل سلسله‌مراتبی تحلیل و سطح بندی جاذبه های گردشگری استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 113-125]
  • تحلیل شبکه تحلیل شبکه‌ای جاذبه‌ها در برنامه‌ریزی گردشگری ( مطالعه موردی: جاذبه های شهرستان کاشان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]
  • تحلیل عاملی ارزیابی ‌مولفه‌های ‌تاثیرگذار بر رضایتمندی ‌از مقاصد گردشگری (مطالعه ‌موردی: ‌شهر های ساحلی استان بوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-64]
  • تصویر برند بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 73-86]
  • تصویر برند مقصد نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 37-50]
  • تصویر ساکنان از جامعه محلی تأثیر تصویر ذهنی ساکنان از محل سکونت خود بر میزان حمایت آنان از گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]
  • تصویر شناختی نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 37-50]
  • تصویر عاطفی نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 37-50]
  • تصویر مقصد عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 87-99]
  • تصویر مقصد بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
  • تصویر منحصربه‌فرد نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 37-50]
  • تفرجگاه پیراشهری سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات تفرجگاه های پیراشهری مطالعه موردی : پارک آبیدر سنندج [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 69-82]
  • تقویم اقلیمی زمان‌بندی سفر در گردشگری شهری بر مبنای متغیّرهای اقلیمی (مطالعه موردی: شهرهای استان سیستان و بلوچستان) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 71-85]
  • توسعة گردشگری ارزیابی مدیریت استفاده از فرصت‌های ناشی از زلزله 1382 بم از دیدگاه گردشگران ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
  • توسعه پایدار ارزیابی ‌مولفه‌های ‌تاثیرگذار بر رضایتمندی ‌از مقاصد گردشگری (مطالعه ‌موردی: ‌شهر های ساحلی استان بوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-64]
  • توسعه گردشگری تأثیر تصویر ذهنی ساکنان از محل سکونت خود بر میزان حمایت آنان از گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]
  • توسعه گردشگری ارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 17-31]
  • توسعه گردشگری بررسی نقش پیاده‌را‌ه های شهری‌ در توسعه گردشگری پایدار مطالعه موردی؛ خیابان 15 خرداد شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
  • تولید اجتماعی فضا تحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژه‌های بزرگ‌مقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-159]

ج

  • جاذبه تحلیل شبکه‌ای جاذبه‌ها در برنامه‌ریزی گردشگری ( مطالعه موردی: جاذبه های شهرستان کاشان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]
  • جامعة میزبان تدوین مدل رضایتمندی جامعة میزبان از توسعة گردشگری (مورد مطالعه: ساکنان شهر لاهیجان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 127-141]
  • جزیره قشم مکان یابی دهکده های گردشگری در شهرهای ساحلی (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 101-119]
  • جوامع محلی تبیین راهبردهای توسعه گردشگری پیراشهری جامعه محور،مطالعه موردی منطقه کن ‌- سولقان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 121-135]

ح

  • حمایت ساکنان تأثیر تصویر ذهنی ساکنان از محل سکونت خود بر میزان حمایت آنان از گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]

خ

  • خدمات شهری سنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهج‌البلاغه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 121-134]
  • خودهمبستگی فضایی تحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 143-160]
  • خیابان 15 خرداد بررسی نقش پیاده‌را‌ه های شهری‌ در توسعه گردشگری پایدار مطالعه موردی؛ خیابان 15 خرداد شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]

د

  • درهگردو ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح گردشگری دره گردو اراک [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-111]
  • دهکده گردشگری مکان یابی دهکده های گردشگری در شهرهای ساحلی (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 101-119]

ر

  • رتبه بندی تحلیلی بر سنجش زیرساخت‌های گردشگری در فضاهای شهری (مطالعه موردی: شهر زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 65-82]
  • رسانه‌های مجازی ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 53-69]
  • رشت واکاوی دلایل تمایل اندک گردشگران به ماندگاری در شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-51]
  • رضایت از توسعة گردشگری تدوین مدل رضایتمندی جامعة میزبان از توسعة گردشگری (مورد مطالعه: ساکنان شهر لاهیجان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 127-141]
  • رضایت از مقصد ارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 17-31]
  • رضایت‌مندی عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 87-99]
  • رضایت مندی سنجش میزان رضایتمندی از کیفیت محیط مکان‌های گردشگری (مطالعه موردی شهر گرگان) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-18]
  • رضایتمندی سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات تفرجگاه های پیراشهری مطالعه موردی : پارک آبیدر سنندج [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 69-82]
  • رضایتمندی سنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهج‌البلاغه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 121-134]
  • رضایتمندی سنجش نگرش گردشگران سالمند به شهر مشهد از نظر شاخص های شهر دوستدار سالمند [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]
  • روش کیو رهیافت‌های ساماندهی اقامتگاه‌های گردشگری غیررسمی در ایران با رویکرد ایمنی و امنیتی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 143-159]

ز

  • زلزله ارزیابی مدیریت استفاده از فرصت‌های ناشی از زلزله 1382 بم از دیدگاه گردشگران ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
  • زلزله بم تحلیل موانع توسعه گردشگری سیاه در ایران نمونه موردی: (منطقه زلزله‌زده بم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 35-51]
  • زمان‌بندی سفر زمان‌بندی سفر در گردشگری شهری بر مبنای متغیّرهای اقلیمی (مطالعه موردی: شهرهای استان سیستان و بلوچستان) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 71-85]
  • زنجان تحلیلی بر سنجش زیرساخت‌های گردشگری در فضاهای شهری (مطالعه موردی: شهر زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 65-82]

س

  • ساماندهی رهیافت‌های ساماندهی اقامتگاه‌های گردشگری غیررسمی در ایران با رویکرد ایمنی و امنیتی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 143-159]
  • سطح‌بندی تحلیل و سطح بندی جاذبه های گردشگری استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 113-125]

ش

  • شاخص موران تحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 143-160]
  • شبکه‌های اجتماعی ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 53-69]
  • شهر بانه تحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 143-160]
  • شهر بم ارزیابی مدیریت استفاده از فرصت‌های ناشی از زلزله 1382 بم از دیدگاه گردشگران ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
  • شهر تبریز مقایسه تطبیقی ارزشگذاری اقتصادی CVM مقاصد گردشگری شهری (مطالعه موردی: پارک‌های ائل‌گلی و باغلارباغی کلانشهر تبریز) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 33-48]
  • شهر توس ارزیابی کیفیت اجزای مقاصد گردشگری شهری از جنبه مدیریت مقصد (مطالعه موردی: شهرتوس، خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 53-68]
  • شهر دوستدار سالمند سنجش نگرش گردشگران سالمند به شهر مشهد از نظر شاخص های شهر دوستدار سالمند [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]
  • شهرستان رامسر بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 83-99]
  • شهرستان کاشان تحلیل شبکه‌ای جاذبه‌ها در برنامه‌ریزی گردشگری ( مطالعه موردی: جاذبه های شهرستان کاشان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]
  • شهر گرگان سنجش میزان رضایتمندی از کیفیت محیط مکان‌های گردشگری (مطالعه موردی شهر گرگان) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-18]
  • شهر مریوان بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 73-86]
  • شهرهای تاریخی ایران ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 137-152]
  • شهر یزد ارزیابی فضاهای گردشگری شهر یزد با تأکید بر بحران‌های گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 51-72]

ظ

  • ظرفیت گردشگری تحلیل شبکه‌ای جاذبه‌ها در برنامه‌ریزی گردشگری ( مطالعه موردی: جاذبه های شهرستان کاشان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]

ع

  • عناصر اقامتی تحلیلی بر سنجش زیرساخت‌های گردشگری در فضاهای شهری (مطالعه موردی: شهر زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 65-82]
  • عوامل اساسی تعیین و طبقه‌بندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدل‌سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
  • عوامل انگیزشی تعیین و طبقه‌بندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدل‌سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
  • عوامل عملکردی تعیین و طبقه‌بندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدل‌سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]

ف

  • فضاهای گردشگری ارزیابی فضاهای گردشگری شهر یزد با تأکید بر بحران‌های گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 51-72]

ق

  • قزوین برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با محوریت باغات (مطالعه موردی: باغات سنتی شهر قزوین) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 153-170]
  • قشم عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 87-99]

ک

  • کاربران مجازی ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 53-69]
  • کرمان ارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 17-31]
  • کلان شهر مشهد ارزیابی ساختار گردشگری پزشکی بر اساس مدل الماس پورتر در کلان شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
  • کلید واژگان: ساختار گردشگری ارزیابی ساختار گردشگری پزشکی بر اساس مدل الماس پورتر در کلان شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
  • کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 73-86]
  • کیفیت خدمات سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات تفرجگاه های پیراشهری مطالعه موردی : پارک آبیدر سنندج [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 69-82]
  • کیفیت فضای عمومی تحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژه‌های بزرگ‌مقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-159]

گ

  • گردشگران خارجی ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 137-152]
  • گردشگر ایرانی ارزیابی مدیریت استفاده از فرصت‌های ناشی از زلزله 1382 بم از دیدگاه گردشگران ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
  • گردشگری تحلیل و سطح بندی جاذبه های گردشگری استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 113-125]
  • گردشگری بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 83-99]
  • گردشگری تدوین مدل رضایتمندی جامعة میزبان از توسعة گردشگری (مورد مطالعه: ساکنان شهر لاهیجان) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 127-141]
  • گردشگری ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح گردشگری دره گردو اراک [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-111]
  • گردشگری ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 53-69]
  • گردشگری مکان یابی دهکده های گردشگری در شهرهای ساحلی (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 101-119]
  • گردشگری تحلیلی بر سنجش زیرساخت‌های گردشگری در فضاهای شهری (مطالعه موردی: شهر زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 65-82]
  • گردشگری سنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهج‌البلاغه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 121-134]
  • گردشگری رهیافت‌های ساماندهی اقامتگاه‌های گردشگری غیررسمی در ایران با رویکرد ایمنی و امنیتی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 143-159]
  • گردشگری برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با محوریت باغات (مطالعه موردی: باغات سنتی شهر قزوین) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 153-170]
  • گردشگری سنجش میزان رضایتمندی از کیفیت محیط مکان‌های گردشگری (مطالعه موردی شهر گرگان) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-18]
  • گردشگری باغات سنتی برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با محوریت باغات (مطالعه موردی: باغات سنتی شهر قزوین) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 153-170]
  • گردشگری پایدار واکاوی دلایل تمایل اندک گردشگران به ماندگاری در شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-51]
  • گردشگری پایدار بررسی نقش پیاده‌را‌ه های شهری‌ در توسعه گردشگری پایدار مطالعه موردی؛ خیابان 15 خرداد شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 131-142]
  • گردشگری پزشکی ارزیابی ساختار گردشگری پزشکی بر اساس مدل الماس پورتر در کلان شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
  • گردشگری پیراشهری تبیین راهبردهای توسعه گردشگری پیراشهری جامعه محور،مطالعه موردی منطقه کن ‌- سولقان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 121-135]
  • گردشگری تجاری تحلیل فضایی بازتاب های گردشگری تجاری در شهرهای شمال غرب کشور،( مطالعه موردی شهر بانه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 143-160]
  • گردشگری جنگ شناسایی و تحلیل انگیزه‌های گردشگران جنگ در استان کردستان [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 17-33]
  • گردشگری ساحلی ارزیابی ‌مولفه‌های ‌تاثیرگذار بر رضایتمندی ‌از مقاصد گردشگری (مطالعه ‌موردی: ‌شهر های ساحلی استان بوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-64]
  • گردشگری سالمند سنجش نگرش گردشگران سالمند به شهر مشهد از نظر شاخص های شهر دوستدار سالمند [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]
  • گردشگری سیاه تحلیل موانع توسعه گردشگری سیاه در ایران نمونه موردی: (منطقه زلزله‌زده بم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 35-51]
  • گردشگری شهری واکاوی دلایل تمایل اندک گردشگران به ماندگاری در شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-51]
  • گردشگری شهری زمان‌بندی سفر در گردشگری شهری بر مبنای متغیّرهای اقلیمی (مطالعه موردی: شهرهای استان سیستان و بلوچستان) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 71-85]
  • گردشگری شهری تحلیلی بر ماهیت فضای عمومی در پروژه‌های بزرگ‌مقیاس گردشگری شهری بر اساس نظریه «تولید اجتماعی فضا» (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-159]
  • گردشگری شهری مکان یابی دهکده های گردشگری در شهرهای ساحلی (مورد مطالعه: جزیره قشم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 101-119]
  • گردشگری شهری ارزیابی اثرات زیست محیطی تفرجگاه های شهری (منطقه موردی: منطقه گردشگری مروارید شهر نکا) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 101-115]
  • گردشگری شهری سنجش میزان رضایتمندی از کیفیت محیط مکان‌های گردشگری (مطالعه موردی شهر گرگان) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-18]
  • گردشگری نوستالژیک ارزیابی مدیریت استفاده از فرصت‌های ناشی از زلزله 1382 بم از دیدگاه گردشگران ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]

م

  • ماتریس ایرانی ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح گردشگری دره گردو اراک [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-111]
  • ماتریس ایرانی ارزیابی اثرات زیست محیطی تفرجگاه های شهری (منطقه موردی: منطقه گردشگری مروارید شهر نکا) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 101-115]
  • ماتریس لئوپولد اصلاح شده ارزیابی اثرات زیست محیطی تفرجگاه های شهری (منطقه موردی: منطقه گردشگری مروارید شهر نکا) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 101-115]
  • ماندگاری واکاوی دلایل تمایل اندک گردشگران به ماندگاری در شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-51]
  • مدل الماس پورتر ارزیابی ساختار گردشگری پزشکی بر اساس مدل الماس پورتر در کلان شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 117-130]
  • مدل پرومته تحلیل و سطح بندی جاذبه های گردشگری استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 113-125]
  • مدل سوات تبیین راهبردهای توسعه گردشگری پیراشهری جامعه محور،مطالعه موردی منطقه کن ‌- سولقان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 121-135]
  • مدل کانو سنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهج‌البلاغه تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 121-134]
  • مدل کانو تعیین و طبقه‌بندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدل‌سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
  • مدیریت مقصد ارزیابی کیفیت اجزای مقاصد گردشگری شهری از جنبه مدیریت مقصد (مطالعه موردی: شهرتوس، خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 53-68]
  • مشهد سنجش نگرش گردشگران سالمند به شهر مشهد از نظر شاخص های شهر دوستدار سالمند [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]
  • معادلات ساختاری تعیین و طبقه‌بندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدل‌سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 161-179]
  • مقصد ارزیابی کیفیت اجزای مقاصد گردشگری شهری از جنبه مدیریت مقصد (مطالعه موردی: شهرتوس، خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 53-68]
  • مقصد گردشگری بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 83-99]
  • مناطق زلزله‌زده تحلیل موانع توسعه گردشگری سیاه در ایران نمونه موردی: (منطقه زلزله‌زده بم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 35-51]
  • منطقه کن- سولقان تبیین راهبردهای توسعه گردشگری پیراشهری جامعه محور،مطالعه موردی منطقه کن ‌- سولقان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 121-135]
  • موانع توسعه تحلیل موانع توسعه گردشگری سیاه در ایران نمونه موردی: (منطقه زلزله‌زده بم) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 35-51]

و

  • وفاداری عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 87-99]
  • وفاداری به برند بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 73-86]
  • وفاداری گردشگران ارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 17-31]

ه

  • هویت برند بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
  • هویت شهر ارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 17-31]