آژانس مسافرتیتأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانسهای مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 99-116]
آمیخته بازاریابیطراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
آینده نگاریآینده نگاری صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 135-148]
ا
ادیان توحیدیبررسی جاذبههای گردشگری ادیان توحیدی در کلانشهر تهران جهت توسعه صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 151-161]
ارتباط فضاییارزیابی ارتباط فضایی در عناصر گردشگری کلانشهر تهران مطالعه موردی: مناطق 1 و 12 [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 133-150]
ارزش ادراکشدهبررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-17]
ارزش تجربیتاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-32]
ارزیابی عملکردشناسایی و اولویتبندی مولفهها و فرایندهای موثر در ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری کوهستانی-جنگلی(مورد مطالعه: منطقه مازندران مرکزی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 87-106]
ارومیهارزیابی عناصر مؤثر بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 61-77]
ازخودبیگانگیگردشگری بازتابی از زیست جهان شهری در دنیای مدرن [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 95-110]
استان کرماناولویتبندی توان توسعه گردشگری در مناطق کویری و بیابانی مطالعه موردی: استان کرمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 79-98]
استراتژیتدوین استراتژی توسعه گردشگری پایدار (منطقه 12 شهر تهران) با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 75-88]
اولویتبندیاولویتبندی توان توسعه گردشگری در مناطق کویری و بیابانی مطالعه موردی: استان کرمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 79-98]
اولویتبندیاولویتبندی و دستهبندی جاذبههای توریستی بر اساس ترجیحات گردشگران مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 17-31]
بازآفرینیسنجش پتانسیل ظرفیتهای بازآفرینی فرهنگ مبنا در محله فهادان یزد با هدف توسعه گردشگری در محله [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 59-74]
بازاریابیطراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
بازاریابی تجربیتاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-32]
برند مقصدالگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-105]
برند مقصد گردشگریواکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 45-59]
بوسیارارزیابی وضعیت توسعه تفرج شهری با استفاده از ترکیب مدلهای کوپراس و بوسیار (مطالعه موردی: منطقه چیتگر شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 19-32]
ت
تأثیرات گردشگریبررسی نقش گردشگری در کیفیت زندگی شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 39-56]
تحرک گردشگریارزیابی توزیع فضایی زیر ساخت های اولیه گردشگری با تأکید بر تحرک محورگردشگری_تاریخی در محدوده بافت تاریخی –فرهنگی شهر ارومیه [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 111-128]
تحلیل عاملیواکاوی و تحلیل عوامل موثر بر گردشگری شهر تبریز از منظر گردشگران داخلی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 33-43]
تحلیل فضاییارزیابی ارتباط فضایی در عناصر گردشگری کلانشهر تهران مطالعه موردی: مناطق 1 و 12 [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 133-150]
تصویر ذهنیبررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-17]
تصویرذهنی برند مقصد گردشگریواکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 45-59]
تصویر مقصدتحلیل روابط ساختاری تصویر مقصد، وفاداری و رضایت گردشگران در کلانشهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 157-174]
تفرج شهریارزیابی وضعیت توسعه تفرج شهری با استفاده از ترکیب مدلهای کوپراس و بوسیار (مطالعه موردی: منطقه چیتگر شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 19-32]
تکنیک DANPشناسایی و اولویتبندی مولفهها و فرایندهای موثر در ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری کوهستانی-جنگلی(مورد مطالعه: منطقه مازندران مرکزی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 87-106]
رامسربررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-167]
رضایتتاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-32]
رضایت از زندگیبررسی نقش گردشگری در کیفیت زندگی شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 39-56]
رضایت مشتریتأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانسهای مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 99-116]
رضایتمندیمطلوبیت گردشگری شبانهی شهری از دیدگاه گردشگران مطالعهی موردی: گردشگران شهر شیراز [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-85]
رضایتمندیرتبهبندی عوامل مؤثر بر میزان رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 139-151]
رضایتمندیتحلیل روابط ساختاری تصویر مقصد، وفاداری و رضایت گردشگران در کلانشهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 157-174]
رقابتپذیری مکانیبررسی علی زیرساختهای گردشگری و رقابت مکانی مقصدهای گردشگری در مناطق خشک مطالعه موردی: کویر مرنجاب [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-139]
رونق گردشگریواکاوی و تحلیل عوامل موثر بر گردشگری شهر تبریز از منظر گردشگران داخلی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 33-43]
رویدادهای فرهنگی- بومیارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 17-31]
رویداد ورزشیالگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-105]
ز
زیرساختبررسی علی زیرساختهای گردشگری و رقابت مکانی مقصدهای گردشگری در مناطق خشک مطالعه موردی: کویر مرنجاب [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-139]
زیرساختهای اولیه گردشگریارزیابی توزیع فضایی زیر ساخت های اولیه گردشگری با تأکید بر تحرک محورگردشگری_تاریخی در محدوده بافت تاریخی –فرهنگی شهر ارومیه [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 111-128]
شادمانیارزیابی ادراک شهروندان از توسعه گردشگری شهری و اثر آن بر شادمانی ذهنی نمونه موردی کلانشهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-120]
شمس تبریزیمدلسازی معادلات ساختاری موانع و چالشهای توسعه گردشگری تاریخی-فرهنگی از دیدگاه جامعه محلی مطالعه موردی: آرامگاه شمس تبریزی در خوی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 107-124]
شهر ارومیهارزیابی توزیع فضایی زیر ساخت های اولیه گردشگری با تأکید بر تحرک محورگردشگری_تاریخی در محدوده بافت تاریخی –فرهنگی شهر ارومیه [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 111-128]
شهر تبریزسنجش ظرفیتهای گردشگری خلاق در کلانشهر تبریز [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-13]
شهر تبریزبررسی نقش گردشگری در کیفیت زندگی شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 39-56]
شهر تبریزواکاوی و تحلیل عوامل موثر بر گردشگری شهر تبریز از منظر گردشگران داخلی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 33-43]
شهرت مقصد گردشگریواکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 45-59]
شهر تهرانآینده نگاری صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 135-148]
شهر خرمآبادشناسایی عوامل تاٌثیرگذار در توسعه گردشگری پایدار شهری با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری ( ISM ) درشهر خرم آباد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 121-134]
شهر خلاقسنجش ظرفیتهای گردشگری خلاق در کلانشهر تبریز [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-13]
شهرخویمدلسازی معادلات ساختاری موانع و چالشهای توسعه گردشگری تاریخی-فرهنگی از دیدگاه جامعه محلی مطالعه موردی: آرامگاه شمس تبریزی در خوی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 107-124]
شهر رشتتحلیل توزیع فضایی مراکز اقامتی در مقصدهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رشت [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 1-16]
شهرستان استان کرمانشاهسنجش رتبهبندی شهرستانهای استان کرمانشاه ازلحاظ زیرساختهای گردشگری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 153-166]
شهرستان شهریارمدیریت راهبردی توسعه گردشگری تفرجی شهرستان شهریار با اتکا به مدل PESTEL [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 73-94]
شهرستان نهاوندجایگاه فضاهای ورزشی در توسعه گردشگری شهرستان نهاوند مطالعه موردی: مجموعه ورزشی علیمرادیان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 145-156]
شهرستانهای مازندران مرکزیشناسایی و اولویتبندی مولفهها و فرایندهای موثر در ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری کوهستانی-جنگلی(مورد مطالعه: منطقه مازندران مرکزی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 87-106]
شهر شیرازرتبهبندی عوامل مؤثر بر میزان رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 139-151]
شهر گنبدکاووسالگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-105]
شهر مریوانتحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران خارجی سلامت( مطالعه موردی: گردشگران اقلیم کردستان عراق) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]
شهروندشناسایی مؤلفههای شهروندی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 117-132]
شهریارزیابی ادراک شهروندان از توسعه گردشگری شهری و اثر آن بر شادمانی ذهنی نمونه موردی کلانشهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-120]
شهر یزدشناسایی مؤلفههای شهروندی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 117-132]
شهر یزداولویتبندی و دستهبندی جاذبههای توریستی بر اساس ترجیحات گردشگران مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 17-31]
شهر یزدسنجش پتانسیل ظرفیتهای بازآفرینی فرهنگ مبنا در محله فهادان یزد با هدف توسعه گردشگری در محله [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 59-74]
شیرازمطلوبیت گردشگری شبانهی شهری از دیدگاه گردشگران مطالعهی موردی: گردشگران شهر شیراز [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-85]
ص
صنعت گردشگریآینده نگاری صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 135-148]
صنعت گردشگریبررسی جاذبههای گردشگری ادیان توحیدی در کلانشهر تهران جهت توسعه صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 151-161]
گردشگریبررسی گونه های گردشگری موثر بر توسعه ی گردشگری منطقه آزاد ارس [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 33-46]
گردشگریبررسی نقش گردشگری در کیفیت زندگی شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 39-56]
گردشگریطراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
گردشگریواکاوی و تحلیل عوامل موثر بر گردشگری شهر تبریز از منظر گردشگران داخلی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 33-43]
گردشگریارزیابی ادراک شهروندان از توسعه گردشگری شهری و اثر آن بر شادمانی ذهنی نمونه موردی کلانشهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-120]
گردشگریبررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-167]
گردشگریتاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-32]
گردشگریارزیابی عناصر مؤثر بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 61-77]
گردشگریسنجش پتانسیل ظرفیتهای بازآفرینی فرهنگ مبنا در محله فهادان یزد با هدف توسعه گردشگری در محله [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 59-74]
گردشگریمدلسازی معادلات ساختاری موانع و چالشهای توسعه گردشگری تاریخی-فرهنگی از دیدگاه جامعه محلی مطالعه موردی: آرامگاه شمس تبریزی در خوی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 107-124]
گردشگریگردشگری بازتابی از زیست جهان شهری در دنیای مدرن [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 95-110]
گردشگری پایدارشناسایی عوامل تاٌثیرگذار در توسعه گردشگری پایدار شهری با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری ( ISM ) درشهر خرم آباد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 121-134]
گردشگری پایدارتدوین استراتژی توسعه گردشگری پایدار (منطقه 12 شهر تهران) با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 75-88]
گردشگری تفرجیمدیریت راهبردی توسعه گردشگری تفرجی شهرستان شهریار با اتکا به مدل PESTEL [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 73-94]
مدل ساختاری تفسیری ISMشناسایی عوامل تاٌثیرگذار در توسعه گردشگری پایدار شهری با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری ( ISM ) درشهر خرم آباد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 121-134]
مدلسازی تفسیری- ساختاریتدوین استراتژی توسعه گردشگری پایدار (منطقه 12 شهر تهران) با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 75-88]
مدلسازی معادلات ساختاری (SEM)مدلسازی معادلات ساختاری موانع و چالشهای توسعه گردشگری تاریخی-فرهنگی از دیدگاه جامعه محلی مطالعه موردی: آرامگاه شمس تبریزی در خوی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 107-124]
مدل کانورتبهبندی عوامل مؤثر بر میزان رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 139-151]
مدل منطق فازیارزیابی توزیع فضایی زیر ساخت های اولیه گردشگری با تأکید بر تحرک محورگردشگری_تاریخی در محدوده بافت تاریخی –فرهنگی شهر ارومیه [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 111-128]
مدلهای ارزیابیارزیابی وضعیت توسعه تفرج شهری با استفاده از ترکیب مدلهای کوپراس و بوسیار (مطالعه موردی: منطقه چیتگر شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 19-32]
مدل ویکوراولویتبندی توان توسعه گردشگری در مناطق کویری و بیابانی مطالعه موردی: استان کرمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 79-98]
مدیریت راهبردیمدیریت راهبردی توسعه گردشگری تفرجی شهرستان شهریار با اتکا به مدل PESTEL [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 73-94]
مدیریت زنجیره تامین گردشگریشناسایی و اولویتبندی مولفهها و فرایندهای موثر در ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری کوهستانی-جنگلی(مورد مطالعه: منطقه مازندران مرکزی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 87-106]
مقصد رامسرارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 17-31]
مقصد شهریبررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-167]
مقصد گردش گریبررسی علی زیرساختهای گردشگری و رقابت مکانی مقصدهای گردشگری در مناطق خشک مطالعه موردی: کویر مرنجاب [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-139]
منطقه 12 شهر تهرانتدوین استراتژی توسعه گردشگری پایدار (منطقه 12 شهر تهران) با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 75-88]
منطقه آزاد ارسبررسی گونه های گردشگری موثر بر توسعه ی گردشگری منطقه آزاد ارس [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 33-46]
منطقه چیتگرارزیابی وضعیت توسعه تفرج شهری با استفاده از ترکیب مدلهای کوپراس و بوسیار (مطالعه موردی: منطقه چیتگر شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 19-32]
ن
نوآوری خدماتتأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانسهای مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 99-116]
نوستالژیتاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-32]
نیاسربررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-17]
و
واژه های کلیدی: توسعه پایدار گردشگریشناسایی عوامل تاٌثیرگذار در توسعه گردشگری پایدار شهری با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری ( ISM ) درشهر خرم آباد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 121-134]
وفاداریارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 17-31]
وفاداریالگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-105]
وفاداری به مقصدبررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-167]
وفاداری به مقصد گردشگریتحلیل روابط ساختاری تصویر مقصد، وفاداری و رضایت گردشگران در کلانشهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 157-174]
وفاداری رفتاریطراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
وفاداری نگرشیطراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
ی
یزدواکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 45-59]
یزدتحلیلی بر اولویتهای اجرایی در ارتقاء کیفیت فضاهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 41-57]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد