نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آژانس مسافرتی تأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 99-116]
  • آمیخته بازاریابی طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
  • آینده نگاری آینده نگاری صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 135-148]

ا

  • ادیان توحیدی بررسی جاذبه‌های گردشگری ادیان توحیدی در کلانشهر تهران جهت توسعه صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 151-161]
  • ارتباط فضایی ارزیابی ارتباط فضایی در عناصر گردشگری کلان‌شهر تهران مطالعه موردی: مناطق 1 و 12 [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 133-150]
  • ارزش ادراک‌شده بررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-17]
  • ارزش تجربی تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-32]
  • ارزیابی عملکرد شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌ها و فرایندهای موثر در ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری کوهستانی-جنگلی(مورد مطالعه: منطقه مازندران مرکزی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 87-106]
  • ارومیه ارزیابی عناصر مؤثر بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 61-77]
  • ازخودبیگانگی گردشگری بازتابی از زیست جهان شهری در دنیای مدرن [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 95-110]
  • استان کرمان اولویت‌بندی توان توسعه گردشگری در مناطق کویری و بیابانی مطالعه موردی: استان کرمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 79-98]
  • استراتژی تدوین استراتژی توسعه گردشگری پایدار (منطقه 12 شهر تهران) با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 75-88]
  • اولویت‌بندی اولویت‌بندی توان توسعه گردشگری در مناطق کویری و بیابانی مطالعه موردی: استان کرمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 79-98]
  • اولویت‌بندی اولویت‌بندی و دسته‌بندی جاذبه‌های توریستی بر اساس ترجیحات گردشگران مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 17-31]
  • اولویت‌بندی اولویت‌بندی ذی‌نفعان گردشگری مذهبی کلان‌شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 129-143]

ب

  • بازآفرینی سنجش پتانسیل ظرفیت‌های بازآفرینی فرهنگ مبنا در محله فهادان یزد با هدف توسعه گردشگری در محله [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 59-74]
  • بازاریابی طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
  • بازاریابی تجربی تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-32]
  • برند مقصد الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-105]
  • برند مقصد گردشگری واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 45-59]
  • بوسیار ارزیابی وضعیت توسعه تفرج شهری با استفاده از ترکیب مدل‌های کوپراس و بوسیار (مطالعه موردی: منطقه چیتگر شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 19-32]

ت

  • تأثیرات گردشگری بررسی نقش گردشگری در کیفیت زندگی شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 39-56]
  • تحرک گردشگری ارزیابی توزیع فضایی زیر ساخت های اولیه گردشگری با تأکید بر تحرک محورگردشگری_تاریخی در محدوده بافت تاریخی –فرهنگی شهر ارومیه [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 111-128]
  • تحلیل عاملی واکاوی و تحلیل عوامل موثر بر گردشگری شهر تبریز از منظر گردشگران داخلی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 33-43]
  • تحلیل فضایی ارزیابی ارتباط فضایی در عناصر گردشگری کلان‌شهر تهران مطالعه موردی: مناطق 1 و 12 [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 133-150]
  • تصویر ذهنی بررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-17]
  • تصویرذهنی برند مقصد گردشگری واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 45-59]
  • تصویر مقصد تحلیل روابط ساختاری تصویر مقصد، وفاداری و رضایت گردشگران در کلانشهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 157-174]
  • تفرج شهری ارزیابی وضعیت توسعه تفرج شهری با استفاده از ترکیب مدل‌های کوپراس و بوسیار (مطالعه موردی: منطقه چیتگر شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 19-32]
  • تکنیک DANP شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌ها و فرایندهای موثر در ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری کوهستانی-جنگلی(مورد مطالعه: منطقه مازندران مرکزی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 87-106]
  • توزیع فضایی تحلیل توزیع فضایی مراکز اقامتی در مقصدهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رشت [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 1-16]
  • توسعه اقتصادی جایگاه فضاهای ورزشی در توسعه گردشگری شهرستان نهاوند مطالعه موردی: مجموعه ورزشی علیمرادیان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 145-156]
  • توسعه گردشگری شناسایی مؤلفه‌های شهروندی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 117-132]
  • توسعه‌ی گردشگری بررسی گونه های گردشگری موثر بر توسعه ی گردشگری منطقه آزاد ارس [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 33-46]

ج

  • جاذبه توریستی اولویت‌بندی و دسته‌بندی جاذبه‌های توریستی بر اساس ترجیحات گردشگران مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 17-31]
  • جاذبه گردشگری بررسی جاذبه‌های گردشگری ادیان توحیدی در کلانشهر تهران جهت توسعه صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 151-161]
  • جاذبه‌های گردشگری مطلوبیت گردشگری شبانه‌ی شهری از دیدگاه گردشگران مطالعه‌ی موردی: گردشگران شهر شیراز [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-85]
  • جاذبه‌های گردشگری ارزیابی عناصر مؤثر بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 61-77]
  • جشنواره گل و گلاب بررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-17]
  • جغرافیا رفتاری-فضایی اولویت‌بندی و دسته‌بندی جاذبه‌های توریستی بر اساس ترجیحات گردشگران مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 17-31]

ح

  • حرم بی‌بی حکیمه (س) راهبردهای توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: حرم حضرت بی‌بی حکیمه (س) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 57-71]

خ

  • خدمات گردشگری ارزیابی عناصر مؤثر بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 61-77]

ذ

  • ذهنی ارزیابی ادراک شهروندان از توسعه گردشگری شهری و اثر آن بر شادمانی ذهنی نمونه موردی کلانشهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-120]
  • ذی‌نفعان اولویت‌بندی ذی‌نفعان گردشگری مذهبی کلان‌شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 129-143]

ر

  • رامسر بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-167]
  • رضایت تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-32]
  • رضایت از زندگی بررسی نقش گردشگری در کیفیت زندگی شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 39-56]
  • رضایت مشتری تأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 99-116]
  • رضایتمندی مطلوبیت گردشگری شبانه‌ی شهری از دیدگاه گردشگران مطالعه‌ی موردی: گردشگران شهر شیراز [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-85]
  • رضایتمندی تحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران خارجی سلامت( مطالعه موردی: گردشگران اقلیم کردستان عراق) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]
  • رضایتمندی رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر میزان رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 139-151]
  • رضایتمندی تحلیل روابط ساختاری تصویر مقصد، وفاداری و رضایت گردشگران در کلانشهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 157-174]
  • رقابت‌پذیری مکانی بررسی علی زیرساخت‌های گردشگری و رقابت مکانی مقصدهای گردشگری در مناطق خشک مطالعه موردی: کویر مرنجاب [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-139]
  • رونق گردشگری واکاوی و تحلیل عوامل موثر بر گردشگری شهر تبریز از منظر گردشگران داخلی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 33-43]
  • رویدادهای فرهنگی- بومی ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 17-31]
  • رویداد ورزشی الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-105]

ز

  • زیرساخت بررسی علی زیرساخت‌های گردشگری و رقابت مکانی مقصدهای گردشگری در مناطق خشک مطالعه موردی: کویر مرنجاب [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-139]
  • زیرساخت‌های اولیه گردشگری ارزیابی توزیع فضایی زیر ساخت های اولیه گردشگری با تأکید بر تحرک محورگردشگری_تاریخی در محدوده بافت تاریخی –فرهنگی شهر ارومیه [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 111-128]
  • زیرساخت‌های گردشگری سنجش رتبه‌بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه ازلحاظ زیرساخت‌های گردشگری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 153-166]

س

  • ساکنان محلی مدل‌سازی معادلات ساختاری موانع و چالش‌های توسعه گردشگری تاریخی-فرهنگی از دیدگاه جامعه محلی مطالعه موردی: آرامگاه شمس تبریزی در خوی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 107-124]
  • سناریونگاری آینده نگاری صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 135-148]
  • سنجش سنجش رتبه‌بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه ازلحاظ زیرساخت‌های گردشگری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 153-166]

ش

  • شادمانی ارزیابی ادراک شهروندان از توسعه گردشگری شهری و اثر آن بر شادمانی ذهنی نمونه موردی کلانشهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-120]
  • شمس تبریزی مدل‌سازی معادلات ساختاری موانع و چالش‌های توسعه گردشگری تاریخی-فرهنگی از دیدگاه جامعه محلی مطالعه موردی: آرامگاه شمس تبریزی در خوی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 107-124]
  • شهر ارومیه ارزیابی توزیع فضایی زیر ساخت های اولیه گردشگری با تأکید بر تحرک محورگردشگری_تاریخی در محدوده بافت تاریخی –فرهنگی شهر ارومیه [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 111-128]
  • شهر تبریز سنجش ظرفیت‌های‌‌ گردشگری خلاق در کلان‌شهر تبریز [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-13]
  • شهر تبریز بررسی نقش گردشگری در کیفیت زندگی شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 39-56]
  • شهر تبریز واکاوی و تحلیل عوامل موثر بر گردشگری شهر تبریز از منظر گردشگران داخلی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 33-43]
  • شهرت مقصد گردشگری واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 45-59]
  • شهر تهران آینده نگاری صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 135-148]
  • شهر خرم‌آباد شناسایی عوامل تاٌثیرگذار در توسعه گردشگری پایدار شهری با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری ( ISM ) درشهر خرم آباد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 121-134]
  • شهر خلاق سنجش ظرفیت‌های‌‌ گردشگری خلاق در کلان‌شهر تبریز [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-13]
  • شهرخوی مدل‌سازی معادلات ساختاری موانع و چالش‌های توسعه گردشگری تاریخی-فرهنگی از دیدگاه جامعه محلی مطالعه موردی: آرامگاه شمس تبریزی در خوی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 107-124]
  • شهر رشت تحلیل توزیع فضایی مراکز اقامتی در مقصدهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رشت [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 1-16]
  • شهرستان استان کرمانشاه سنجش رتبه‌بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه ازلحاظ زیرساخت‌های گردشگری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 153-166]
  • شهرستان شهریار مدیریت راهبردی توسعه گردشگری تفرجی شهرستان شهریار با اتکا به مدل PESTEL [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 73-94]
  • شهرستان نهاوند جایگاه فضاهای ورزشی در توسعه گردشگری شهرستان نهاوند مطالعه موردی: مجموعه ورزشی علیمرادیان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 145-156]
  • شهرستان‌های مازندران مرکزی شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌ها و فرایندهای موثر در ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری کوهستانی-جنگلی(مورد مطالعه: منطقه مازندران مرکزی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 87-106]
  • شهر شیراز رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر میزان رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 139-151]
  • شهر گنبدکاووس الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-105]
  • شهر مریوان تحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران خارجی سلامت( مطالعه موردی: گردشگران اقلیم کردستان عراق) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]
  • شهروند شناسایی مؤلفه‌های شهروندی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 117-132]
  • شهری ارزیابی ادراک شهروندان از توسعه گردشگری شهری و اثر آن بر شادمانی ذهنی نمونه موردی کلانشهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-120]
  • شهر یزد شناسایی مؤلفه‌های شهروندی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 117-132]
  • شهر یزد اولویت‌بندی و دسته‌بندی جاذبه‌های توریستی بر اساس ترجیحات گردشگران مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 17-31]
  • شهر یزد سنجش پتانسیل ظرفیت‌های بازآفرینی فرهنگ مبنا در محله فهادان یزد با هدف توسعه گردشگری در محله [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 59-74]
  • شیراز مطلوبیت گردشگری شبانه‌ی شهری از دیدگاه گردشگران مطالعه‌ی موردی: گردشگران شهر شیراز [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-85]

ص

  • صنعت گردشگری آینده نگاری صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 135-148]
  • صنعت گردشگری بررسی جاذبه‌های گردشگری ادیان توحیدی در کلانشهر تهران جهت توسعه صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 151-161]

ظ

  • ظرفیت سنجی سنجش ظرفیت‌های‌‌ گردشگری خلاق در کلان‌شهر تبریز [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-13]

ع

  • عملکرد شرکت تأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 99-116]
  • عناصر گردشگری ارزیابی ارتباط فضایی در عناصر گردشگری کلان‌شهر تهران مطالعه موردی: مناطق 1 و 12 [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 133-150]

ف

  • فرهنگ سنجش پتانسیل ظرفیت‌های بازآفرینی فرهنگ مبنا در محله فهادان یزد با هدف توسعه گردشگری در محله [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 59-74]
  • فضاهای گردشگری تحلیلی بر اولویت‌های اجرایی در ارتقاء کیفیت فضاهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 41-57]

ق

  • قلمروهای زندگی خاص بررسی نقش گردشگری در کیفیت زندگی شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 39-56]
  • قمصر بررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-17]

ک

  • کالای شدن گردشگری بازتابی از زیست جهان شهری در دنیای مدرن [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 95-110]
  • کلان‌شهر تبریز تحلیل روابط ساختاری تصویر مقصد، وفاداری و رضایت گردشگران در کلانشهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 157-174]
  • کلان‌شهر تهران ارزیابی ارتباط فضایی در عناصر گردشگری کلان‌شهر تهران مطالعه موردی: مناطق 1 و 12 [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 133-150]
  • کلانشهر تهران بررسی جاذبه‌های گردشگری ادیان توحیدی در کلانشهر تهران جهت توسعه صنعت گردشگری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 151-161]
  • کلان‌شهر مشهد اولویت‌بندی ذی‌نفعان گردشگری مذهبی کلان‌شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 129-143]
  • کویر مرنجاب بررسی علی زیرساخت‌های گردشگری و رقابت مکانی مقصدهای گردشگری در مناطق خشک مطالعه موردی: کویر مرنجاب [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-139]
  • کیفیت خدمات بررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-17]
  • کیفیت خدمات تأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 99-116]
  • کیفیت فضا تحلیلی بر اولویت‌های اجرایی در ارتقاء کیفیت فضاهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 41-57]

گ

  • گردشگر شناسایی مؤلفه‌های شهروندی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 117-132]
  • گردشگران الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-105]
  • گردشگران داخلی واکاوی و تحلیل عوامل موثر بر گردشگری شهر تبریز از منظر گردشگران داخلی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 33-43]
  • گردشگران عراقی تحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران خارجی سلامت( مطالعه موردی: گردشگران اقلیم کردستان عراق) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]
  • گردشگری بررسی گونه های گردشگری موثر بر توسعه ی گردشگری منطقه آزاد ارس [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 33-46]
  • گردشگری بررسی نقش گردشگری در کیفیت زندگی شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 39-56]
  • گردشگری طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
  • گردشگری واکاوی و تحلیل عوامل موثر بر گردشگری شهر تبریز از منظر گردشگران داخلی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 33-43]
  • گردشگری ارزیابی ادراک شهروندان از توسعه گردشگری شهری و اثر آن بر شادمانی ذهنی نمونه موردی کلانشهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-120]
  • گردشگری بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-167]
  • گردشگری تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-32]
  • گردشگری ارزیابی عناصر مؤثر بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 61-77]
  • گردشگری سنجش پتانسیل ظرفیت‌های بازآفرینی فرهنگ مبنا در محله فهادان یزد با هدف توسعه گردشگری در محله [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 59-74]
  • گردشگری مدل‌سازی معادلات ساختاری موانع و چالش‌های توسعه گردشگری تاریخی-فرهنگی از دیدگاه جامعه محلی مطالعه موردی: آرامگاه شمس تبریزی در خوی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 107-124]
  • گردشگری گردشگری بازتابی از زیست جهان شهری در دنیای مدرن [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 95-110]
  • گردشگری پایدار شناسایی عوامل تاٌثیرگذار در توسعه گردشگری پایدار شهری با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری ( ISM ) درشهر خرم آباد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 121-134]
  • گردشگری پایدار تدوین استراتژی توسعه گردشگری پایدار (منطقه 12 شهر تهران) با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 75-88]
  • گردشگری تفرجی مدیریت راهبردی توسعه گردشگری تفرجی شهرستان شهریار با اتکا به مدل PESTEL [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 73-94]
  • گردشگری خلاق سنجش ظرفیت‌های‌‌ گردشگری خلاق در کلان‌شهر تبریز [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-13]
  • گردشگری رویدادها ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 17-31]
  • گردشگری سلامت تحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران خارجی سلامت( مطالعه موردی: گردشگران اقلیم کردستان عراق) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]
  • گردشگری شبانه مطلوبیت گردشگری شبانه‌ی شهری از دیدگاه گردشگران مطالعه‌ی موردی: گردشگران شهر شیراز [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-85]
  • گردشگری شهری آینده نگاری صنعت گردشگری در شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 135-148]
  • گردشگری شهری شناسایی مؤلفه‌های شهروندی تأثیرگذار بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 117-132]
  • گردشگری شهری تحلیلی بر اولویت‌های اجرایی در ارتقاء کیفیت فضاهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 41-57]
  • گردشگری شهری رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر میزان رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 139-151]
  • گردشگری کویری اولویت‌بندی توان توسعه گردشگری در مناطق کویری و بیابانی مطالعه موردی: استان کرمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 79-98]
  • گردشگری مذهبی راهبردهای توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: حرم حضرت بی‌بی حکیمه (س) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 57-71]
  • گردشگری مذهبی اولویت‌بندی ذی‌نفعان گردشگری مذهبی کلان‌شهر مشهد [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 129-143]
  • گردشگری ورزشی جایگاه فضاهای ورزشی در توسعه گردشگری شهرستان نهاوند مطالعه موردی: مجموعه ورزشی علیمرادیان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 145-156]
  • گونه‌های گردشگری بررسی گونه های گردشگری موثر بر توسعه ی گردشگری منطقه آزاد ارس [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 33-46]

ل

  • لوگوس- اروس گردشگری بازتابی از زیست جهان شهری در دنیای مدرن [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 95-110]

م

  • مجموعه ورزشی علیمرادیان جایگاه فضاهای ورزشی در توسعه گردشگری شهرستان نهاوند مطالعه موردی: مجموعه ورزشی علیمرادیان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 145-156]
  • محله فهادان سنجش پتانسیل ظرفیت‌های بازآفرینی فرهنگ مبنا در محله فهادان یزد با هدف توسعه گردشگری در محله [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 59-74]
  • مدرنیسم گردشگری بازتابی از زیست جهان شهری در دنیای مدرن [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 95-110]
  • مدل Co-plot اولویت‌بندی و دسته‌بندی جاذبه‌های توریستی بر اساس ترجیحات گردشگران مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 17-31]
  • مدل PESTEL مدیریت راهبردی توسعه گردشگری تفرجی شهرستان شهریار با اتکا به مدل PESTEL [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 73-94]
  • مدل soar و swara راهبردهای توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: حرم حضرت بی‌بی حکیمه (س) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 57-71]
  • مدل WASPAS سنجش رتبه‌بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه ازلحاظ زیرساخت‌های گردشگری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 153-166]
  • مدل ساختاری تفسیری ISM شناسایی عوامل تاٌثیرگذار در توسعه گردشگری پایدار شهری با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری ( ISM ) درشهر خرم آباد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 121-134]
  • مدل‌سازی تفسیری- ساختاری تدوین استراتژی توسعه گردشگری پایدار (منطقه 12 شهر تهران) با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 75-88]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) مدل‌سازی معادلات ساختاری موانع و چالش‌های توسعه گردشگری تاریخی-فرهنگی از دیدگاه جامعه محلی مطالعه موردی: آرامگاه شمس تبریزی در خوی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 107-124]
  • مدل کانو رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر میزان رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 139-151]
  • مدل منطق فازی ارزیابی توزیع فضایی زیر ساخت های اولیه گردشگری با تأکید بر تحرک محورگردشگری_تاریخی در محدوده بافت تاریخی –فرهنگی شهر ارومیه [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 111-128]
  • مدل‌های ارزیابی ارزیابی وضعیت توسعه تفرج شهری با استفاده از ترکیب مدل‌های کوپراس و بوسیار (مطالعه موردی: منطقه چیتگر شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 19-32]
  • مدل ویکور اولویت‌بندی توان توسعه گردشگری در مناطق کویری و بیابانی مطالعه موردی: استان کرمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 79-98]
  • مدیریت راهبردی مدیریت راهبردی توسعه گردشگری تفرجی شهرستان شهریار با اتکا به مدل PESTEL [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 73-94]
  • مدیریت زنجیره تامین گردشگری شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌ها و فرایندهای موثر در ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری کوهستانی-جنگلی(مورد مطالعه: منطقه مازندران مرکزی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 87-106]
  • مراکز اقامتی تحلیل توزیع فضایی مراکز اقامتی در مقصدهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رشت [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 1-16]
  • مطلوبیت محیطی مطلوبیت گردشگری شبانه‌ی شهری از دیدگاه گردشگران مطالعه‌ی موردی: گردشگران شهر شیراز [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-85]
  • مقاصد گردشگری تحلیل توزیع فضایی مراکز اقامتی در مقصدهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رشت [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 1-16]
  • مقصد رامسر ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 17-31]
  • مقصد شهری بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-167]
  • مقصد گردش گری بررسی علی زیرساخت‌های گردشگری و رقابت مکانی مقصدهای گردشگری در مناطق خشک مطالعه موردی: کویر مرنجاب [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-139]
  • منطقه 12 شهر تهران تدوین استراتژی توسعه گردشگری پایدار (منطقه 12 شهر تهران) با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 75-88]
  • منطقه آزاد ارس بررسی گونه های گردشگری موثر بر توسعه ی گردشگری منطقه آزاد ارس [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 33-46]
  • منطقه چیتگر ارزیابی وضعیت توسعه تفرج شهری با استفاده از ترکیب مدل‌های کوپراس و بوسیار (مطالعه موردی: منطقه چیتگر شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 19-32]

ن

  • نوآوری خدمات تأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 99-116]
  • نوستالژی تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-32]
  • نیاسر بررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-17]

و

  • واژه های کلیدی: توسعه پایدار گردشگری شناسایی عوامل تاٌثیرگذار در توسعه گردشگری پایدار شهری با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری ( ISM ) درشهر خرم آباد [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 121-134]
  • وفاداری ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصد گردشگری رامسر [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 17-31]
  • وفاداری الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-105]
  • وفاداری به مقصد بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-167]
  • وفاداری به مقصد گردشگری تحلیل روابط ساختاری تصویر مقصد، وفاداری و رضایت گردشگران در کلانشهر تبریز [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 157-174]
  • وفاداری رفتاری طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
  • وفاداری نگرشی طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]

ی

  • یزد واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 45-59]
  • یزد تحلیلی بر اولویت‌های اجرایی در ارتقاء کیفیت فضاهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 41-57]