آیندهپژوهیشناخت و ارزیابی پیشرانهای حیاتی مؤثر بر آینده توسعه گردشگری مطالعه موردی: کلانشهر تبریز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 67-82]
ا
ادراک از ریسکبررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبههای گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
ادراک خطرتحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
ادراک خطربررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
ادراک شناختیشهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 113-126]
ایرانتحلیل رقابتپذیری مقصدهای گردشگری شهری در ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 143-161]
ایران مالبررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-71]
ارزیابی عاطفیشهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 113-126]
ارزش درک شدهرابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 121-135]
استان زنجانتحلیل عوامل مؤثر بر ماندگاری گردشگران در شهرهای میانی مطالعه موردی: شهر زنجان [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 107-119]
استان گیلانتبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 141-159]
اصناف و کسبهبررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
اضطرابتحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
اطلاعات جغرافیایی داوطلبانهطراحی و توسعه یک سامانه توصیه گر گردشگری مبتنی براطلاعات جغرافیایی داوطلبانه (VGI) (مطالعه موردی: شهر یزد، ایران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 137-149]
امکانات زیرساختیتبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 97-111]
انگیزه گردشگرانبررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 117-127]
اوقات فراغتتحلیل تطبیقی از تفاوتهای فضایی گذران اوقات فراغت در مناطق کلانشهر تهران نمونه موردی: منطقه 19 و 22 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-57]
ب
بابلسرشناسایی و اولویتبندی شاخصهای شهر خلاق گردشگری در شهر بابلسر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 129-168]
بازاریابیمؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر مقصد گردشگری مطالعه موردی: جزیره کیش [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
بازاریابی مقصدبررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 117-127]
بازار تبریزبررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
بافت تاریخیسنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
برنامه ریزی راهبردیشناسایی و اولویت بندی عوامل راهبردی توسعه گردشگری شهر سنقر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 73-86]
برند سازیسنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
برند گردشگریبررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-71]
پ
پروژههای محرک توسعهتأثیر پروژههای محرک توسعه بر ارتقاء گردشگری شهری مطالعه موردی: منطقه 11 شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 127-140]
پیشرانهای حیاتیشناخت و ارزیابی پیشرانهای حیاتی مؤثر بر آینده توسعه گردشگری مطالعه موردی: کلانشهر تبریز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 67-82]
پوشش رسانهایتحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
ت
تابآوری اجتماعیبررسی تأثیر ابعاد اجتماعی تابآوری شهری بر توسعه پایدار گردشگری مطالعه موردی: شهر محمودآباد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
تابآوری جامعهرابطه مدیریت بحران و تابآوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 33-48]
تابآوری شهریبررسی تأثیر ابعاد اجتماعی تابآوری شهری بر توسعه پایدار گردشگری مطالعه موردی: شهر محمودآباد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
تجربه گردشگرتدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 81-96]
تجربه گردشگریتأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 83-97]
تجربه ماندگارتدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 81-96]
تحلیل تطبیقیتحلیل تطبیقی از تفاوتهای فضایی گذران اوقات فراغت در مناطق کلانشهر تهران نمونه موردی: منطقه 19 و 22 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-57]
تحلیل عاملیتحلیل عوامل مؤثر بر ماندگاری گردشگران در شهرهای میانی مطالعه موردی: شهر زنجان [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 107-119]
تخریب خلاقتحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
تخمین تقاضاتخمین تقاضای گردشگر درمانی خارجی در 4 منطقه آمایش سرزمین دارای مزیت در پزشکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 91-105]
تصویر ادراکشده مقصدبررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 117-127]
تصویر ذهنیتبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 97-111]
تصویر مقصدمؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر مقصد گردشگری مطالعه موردی: جزیره کیش [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
تعامل مشتری با برندتأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
تفاوتهای فضاییتحلیل تطبیقی از تفاوتهای فضایی گذران اوقات فراغت در مناطق کلانشهر تهران نمونه موردی: منطقه 19 و 22 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-57]
تقاضای تقریباً ایده ال (ایدز)تخمین تقاضای گردشگر درمانی خارجی در 4 منطقه آمایش سرزمین دارای مزیت در پزشکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 91-105]
تمایلات رفتاریبررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
تهرانسنجش معیارهای سرزندگی در مکانهای تاریخی با تأکید بر رویکرد توسعه گردشگری میراثی مطالعه موردی: سراهای تاریخی منطقه 12 تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-115]
توسعه پایدارتبیین مؤلفههای گردشگری خلاق پایدار در کریدورهای طبیعی شهری مطالعه موردی: محور زایندهرود اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 87-102]
توسعه پایدار گردشگریبررسی تأثیر ابعاد اجتماعی تابآوری شهری بر توسعه پایدار گردشگری مطالعه موردی: شهر محمودآباد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
توسعه ظرفیتهای گردشگریتوسعه ظرفیتهای گردشگری فرهنگی در شهر تهران با تکیهبر مصرف فیلمهای هنری [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-46]
تئوری داده بنیادارائه مدل توسعه گردشگری بندر توریستی چابهار با رویکرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 113-126]
ج
جذابیت مقاصدتبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 97-111]
جزیره کیشمؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر مقصد گردشگری مطالعه موردی: جزیره کیش [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
چ
چالشهای توسعهبررسی چالشهای توسعه گردشگری دیجیتال مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-90]
ح
حکمروایی خوبارزیابی پیشرانهای تأثیرگذار بر تحقق مدیریت سیستمی گردشگری با تأکید بر رویکرد حکمروایی خوب ، مطالعه موردی: کلانشهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
خ
خاطراتتأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 83-97]
خانههای دوم شهریبررسی علل گردشگری خانههای دوم شهری در ایام شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 63-78]
خدمات گردشگریتبیین مدل توسعه گردشگری با تأکید بر نقش محرکهای فرهنگی- اجتماعی مطالعه موردی: شهر اراک [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 47-62]
خطر ادراکشده در طول سفرتأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
د
دانش بیماریتحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
دزفولسنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
ر
رامسربررسی علل گردشگری خانههای دوم شهری در ایام شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 63-78]
رسانه اجتماعیتأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
رضایت گردشگریمؤلفههای بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر مقصد گردشگری مطالعه موردی: جزیره کیش [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
رضایتمندیتأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 83-97]
رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصدتحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
رفتار هم آفرینی ارزشتبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 141-159]
رقابتپذیریتحلیل رقابتپذیری مقصدهای گردشگری شهری در ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 143-161]
روش داده بنیادرابطه مدیریت بحران و تابآوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 33-48]
روش کیفیارائه مدل توسعه گردشگری بندر توریستی چابهار با رویکرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 113-126]
رویکرد مدل ساختاری تفسیریتبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 97-111]
زیرساختهاتحلیل عوامل مؤثر بر ماندگاری گردشگران در شهرهای میانی مطالعه موردی: شهر زنجان [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 107-119]
ژ
ژئومارکتینگبررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزشآفرینی آن بر توسعه زیرساختهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 127-141]
س
سامانه توصیهگر گردشگریطراحی و توسعه یک سامانه توصیه گر گردشگری مبتنی براطلاعات جغرافیایی داوطلبانه (VGI) (مطالعه موردی: شهر یزد، ایران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 137-149]
سرزندگیسنجش معیارهای سرزندگی در مکانهای تاریخی با تأکید بر رویکرد توسعه گردشگری میراثی مطالعه موردی: سراهای تاریخی منطقه 12 تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-115]
سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GISبررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزشآفرینی آن بر توسعه زیرساختهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 127-141]
ش
شاخص شهر خلاق گردشگریشناسایی و اولویتبندی شاخصهای شهر خلاق گردشگری در شهر بابلسر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 129-168]
شبکه بیزینطراحی و توسعه یک سامانه توصیه گر گردشگری مبتنی براطلاعات جغرافیایی داوطلبانه (VGI) (مطالعه موردی: شهر یزد، ایران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 137-149]
شهر اصفهانشهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 113-126]
شهر تبریزشناخت و ارزیابی پیشرانهای حیاتی مؤثر بر آینده توسعه گردشگری مطالعه موردی: کلانشهر تبریز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 67-82]
شهرت مقصدشهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 113-126]
شهر تهرانبررسی چالشهای توسعه گردشگری دیجیتال مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-90]
شهر تهرانتوسعه ظرفیتهای گردشگری فرهنگی در شهر تهران با تکیهبر مصرف فیلمهای هنری [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-46]
شهر خلاقشناسایی و اولویتبندی شاخصهای شهر خلاق گردشگری در شهر بابلسر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 129-168]
شهر یزدتحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
شهر یزدالگوی مناسبسازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 17-33]
شهرستان آملبررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبههای گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
شهرستان چابهارارائه مدل توسعه گردشگری بندر توریستی چابهار با رویکرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 113-126]
شهر سنقرشناسایی و اولویت بندی عوامل راهبردی توسعه گردشگری شهر سنقر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 73-86]
شهر شیرازتأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 83-97]
شهر محمودآبادبررسی تأثیر ابعاد اجتماعی تابآوری شهری بر توسعه پایدار گردشگری مطالعه موردی: شهر محمودآباد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
ص
صنعت گردشگریبررسی چالشهای توسعه گردشگری دیجیتال مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-90]
ع
عوامل مؤثرمرور نظاممند ابعاد مطالعات مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 99-112]
ف
فضاهای گردشگریالگوی مناسبسازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 17-33]
ک
کروناتأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
کیفیت فضاییتأثیر پروژههای محرک توسعه بر ارتقاء گردشگری شهری مطالعه موردی: منطقه 11 شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 127-140]
کلانشهر تبریزارزیابی پیشرانهای تأثیرگذار بر تحقق مدیریت سیستمی گردشگری با تأکید بر رویکرد حکمروایی خوب ، مطالعه موردی: کلانشهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
کووید 19تحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
کووید-19بررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبههای گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
کووید-19بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
کووید-19بررسی علل گردشگری خانههای دوم شهری در ایام شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 63-78]
گ
گردشگریتحلیل تأثیر پاندمی کووید 19 بر تخریب خلاق گردشگری از دیدگاه ساکنان مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
گردشگریمرور نظاممند ابعاد مطالعات مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 99-112]
گردشگریارائه مدل توسعه گردشگری بندر توریستی چابهار با رویکرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 113-126]
گردشگریبررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزشآفرینی آن بر توسعه زیرساختهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 127-141]
گردشگریتحلیل رقابتپذیری مقصدهای گردشگری شهری در ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 143-161]
گردشگریشهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 113-126]
گردشگریتدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 81-96]
گردشگریارزیابی پیشرانهای تأثیرگذار بر تحقق مدیریت سیستمی گردشگری با تأکید بر رویکرد حکمروایی خوب ، مطالعه موردی: کلانشهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
گردشگریرابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 121-135]
گردشگریسنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
گردشگران داخلیبررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
گردشگری بدون تماسبررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبههای گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
گردشگری دیجیتالبررسی چالشهای توسعه گردشگری دیجیتال مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-90]
گردشگری، رقابتپذیری، EDASتبیین راهبردهای توسعه گردشگری با تأکید بر مزیتهای رقابتپذیری مطالعه موردی: شهرستان سقز [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 29-42]
گردشگری سلامتتخمین تقاضای گردشگر درمانی خارجی در 4 منطقه آمایش سرزمین دارای مزیت در پزشکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 91-105]
گردشگری شهریشناخت و ارزیابی پیشرانهای حیاتی مؤثر بر آینده توسعه گردشگری مطالعه موردی: کلانشهر تبریز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 67-82]
گردشگری شهریبررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزشآفرینی آن بر توسعه زیرساختهای گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 127-141]
گردشگری شهریبررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
گردشگری شهریتأثیر پروژههای محرک توسعه بر ارتقاء گردشگری شهری مطالعه موردی: منطقه 11 شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 127-140]
گردشگری شهریتبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلانشهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 97-111]
گردشگری شهریبررسی علل گردشگری خانههای دوم شهری در ایام شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 63-78]
گردشگری شهریتحلیل عوامل مؤثر بر ماندگاری گردشگران در شهرهای میانی مطالعه موردی: شهر زنجان [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 107-119]
گردشگری شهریبررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-71]
گردشگری شهریبررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 117-127]
گردشگری شهریشناسایی و اولویت بندی عوامل راهبردی توسعه گردشگری شهر سنقر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 73-86]
گردشگری فرهنگیتوسعه ظرفیتهای گردشگری فرهنگی در شهر تهران با تکیهبر مصرف فیلمهای هنری [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-46]
گردشگری فیلمبررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 117-127]
گردشگری میراثیسنجش معیارهای سرزندگی در مکانهای تاریخی با تأکید بر رویکرد توسعه گردشگری میراثی مطالعه موردی: سراهای تاریخی منطقه 12 تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-115]
م
ماندگاری وفاداریتبیین مدل توسعه گردشگری با تأکید بر نقش محرکهای فرهنگی- اجتماعی مطالعه موردی: شهر اراک [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 47-62]
محرکهای فرهنگیتبیین مدل توسعه گردشگری با تأکید بر نقش محرکهای فرهنگی- اجتماعی مطالعه موردی: شهر اراک [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 47-62]
مدیریت بحرانرابطه مدیریت بحران و تابآوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 33-48]
مدیریت سیستمیارزیابی پیشرانهای تأثیرگذار بر تحقق مدیریت سیستمی گردشگری با تأکید بر رویکرد حکمروایی خوب ، مطالعه موردی: کلانشهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
مدل Prometheeسنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
مدل باور سلامتیبررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبههای گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
مدل متاسواتشناسایی و اولویت بندی عوامل راهبردی توسعه گردشگری شهر سنقر [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 73-86]
مرور نظاممندمرور نظاممند ابعاد مطالعات مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 99-112]
مشارکت عمومی- خصوصیمرور نظاممند ابعاد مطالعات مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 99-112]
مشتریتبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 141-159]
مصرف فیلمهای هنریتوسعه ظرفیتهای گردشگری فرهنگی در شهر تهران با تکیهبر مصرف فیلمهای هنری [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-46]
معلولین و جانبازانالگوی مناسبسازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 17-33]
مقصد رامسربررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19 [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
مقصد گردشگریرابطه مدیریت بحران و تابآوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 33-48]
مقصدهای شهریتحلیل رقابتپذیری مقصدهای گردشگری شهری در ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 143-161]
مکانهای تاریخیسنجش معیارهای سرزندگی در مکانهای تاریخی با تأکید بر رویکرد توسعه گردشگری میراثی مطالعه موردی: سراهای تاریخی منطقه 12 تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-115]
مناسبسازیالگوی مناسبسازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 17-33]
مناطق آمایش سرزمینتخمین تقاضای گردشگر درمانی خارجی در 4 منطقه آمایش سرزمین دارای مزیت در پزشکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 91-105]
منطقه 11 شهر تهرانتأثیر پروژههای محرک توسعه بر ارتقاء گردشگری شهری مطالعه موردی: منطقه 11 شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 127-140]
منطقه 19 و 22 شهر تهرانتحلیل تطبیقی از تفاوتهای فضایی گذران اوقات فراغت در مناطق کلانشهر تهران نمونه موردی: منطقه 19 و 22 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-57]
ن
نیات رفتاریتأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 83-97]
نیت رفتاریبررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبههای گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-31]
نیت و تجدید نیت و هم آفرینی ارزش برندتأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
و
وب GISطراحی و توسعه یک سامانه توصیه گر گردشگری مبتنی براطلاعات جغرافیایی داوطلبانه (VGI) (مطالعه موردی: شهر یزد، ایران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 137-149]
ویروس کروناتحلیلی بر رفتارهای محافظتی ساکنان مقاصد شهری در برابر ویروس کرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
ویروس کووید-19رابطه مدیریت بحران و تابآوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 33-48]
وفاداریبررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
وفاداری گردشگرانبررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-71]
ه
هوش فرهنگیبررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
هوش فرهنگیرابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار مطالعه موردی: شهر یزد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 121-135]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد